Hop til indhold
T.Hansen47

Angel på Kongebakken, Namnam :)

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Angel One - https://annoncelight.dk/showad/199684 og det var godt nok en positiv oplevelse :)

Lad mig straks få det sagt, billederne er slet ikke ægte! Og det er en kedelig ting. Hun kunne i det mindste finde nogen med en bedre røv, for det har hun.

Angel er en rigtig smuk pige med en total lækker krop. Virkelig velproportioneret hvis man kan lide store tunge bryster, slank mave / talje og stram bagdel og lår.

Jeg fik ikke spurgt hvor hun kommer fra, men hun kan ligne et asiatisk / latino mix der virkelig er faldet heldigt ud :)

Hun snakker også fint dansk, hvilket er sjældent på Kongebakken :P

Jeg fik en hurtig omgang Dansk / Superfransk til 600, jeg skulle jo bare lige prøve hende af, men jeg skal godt nok tilbage og ha en ordentlig omgang. Hun har bare en Kongekrop, hæhæ :)

Det er også en anden pige der, Vicky kalder hun sig, som jeg lige mødte. Hun var sød og smilende, en mere moderlig type, feminint frodig med store, STORE bryster.

Endnu en positiv ting er at det ser ud til de har fået styr på problemet med hundelorte i gården. Der er vidst ikke dyr i ejendommen mere :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Hej T.Hansen47 tak for god anmeldelse, det lyder jo pirrende. Hvor høj vil du tro hun er? Lyder som en rimelig pris med alle ydelser og flere udløsninger. Hvis hun også kan masserer kunne 1 time jo udvikle sig særdeles spændende - med strap-on osv ..:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...