exostar 373 Skrevet 6. Januar, 2016 Hej Brødre. Som overskriften lyder, hvor på Fyn findes der et Thai-sted hvor jeg kan møde en ikke alt for tyk/buttet (petit) thai, gerne midt/sidst i tyverne. Hun skal naturligvis kunne massere:-) men også tilbyde FP.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 6. Januar, 2016 Jamen for pokker, hvorfor laver du ikke din efterlysning under Thai forum, du er da en gammel bruger, der ikke burde lave den slags nybegynder fejl ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 7. Januar, 2016 T.Hansen47 skrev, for 23 timer siden: Jamen for pokker, hvorfor laver du ikke din efterlysning under Thai forum, du er da en gammel bruger, der ikke burde lave den slags nybegynder fejl ? Er det ikke en efterlysning jeg har lavet da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2016 exostar skrev, for 7 minutter siden: Er det ikke en efterlysning jeg har lavet da? Ja, men du får sikkert flest brugbare svar, såfremt du lægger den i Thaiforums efterlysnings del. Det er to thaipiger du efterlyser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 7. Januar, 2016 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Ja, men du får sikkert flest brugbare svar, såfremt du lægger den i Thaiforums efterlysnings del. Det er to thaipiger du efterlyser Hmm, er da også ret overbevist om at den blev lagt i efterlysninger (thai) - hvis ikke, er der så en der vil flytte den? I liker den vel, fordi i kan se at den ligger i rette forum Redigeret 7. Januar, 2016 af exostar Manglende tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 7. Januar, 2016 Hejsa. Tror det bliver svært at finde her på fyn...... der er vist ingen under de 35 . Ikke at det går mig noget , det er ikke alderen men udførelsen der betyder mest VH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg