Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre.

Som overskriften lyder, hvor i Jylland findes der et Thai-sted hvor jeg kan møde en ikke alt for tyk/buttet (petit) thai, gerne midt/sidst i tyverne.

Hun skal naturligvis kunne massere:-) men også tilbyde FP..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er jo et spørgsmål der jævnligt kommer op - faktisk allerede et par gange i år :) 

Prøv at søg, med 220 indlæg ved du jo hvordan man gør. ;) 

Men svaret er stadig, og indtil start marts. 

Mali i Århus - hun hedder Cream og er 28-29. Massagen er ok, uden at være et benchmark, med det efterfølgende er absolut i den høje ende. Hun er ikke så høj, fræk numse, fine bryster uden de er strittende D, dejligt smil og godt humør. Hun kan godt være lidt hurtig, men du skal bare føre tempoet, så leger hun med. 

1000 for 45 min. 

 

Andre kender jeg ikke pt, men prøv at søg på NN og Winner også i Århus. Der er vist også noget af det du søger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 35 minutter siden:

Det er jo et spørgsmål der jævnligt kommer op - faktisk allerede et par gange i år :) 

Prøv at søg, med 220 indlæg ved du jo hvordan man gør. ;) 

Men svaret er stadig, og indtil start marts. 

Mali i Århus - hun hedder Cream og er 28-29. Massagen er ok, uden at være et benchmark, med det efterfølgende er absolut i den høje ende. Hun er ikke så høj, fræk numse, fine bryster uden de er strittende D, dejligt smil og godt humør. Hun kan godt være lidt hurtig, men du skal bare føre tempoet, så leger hun med. 

1000 for 45 min. 

 

Andre kender jeg ikke pt, men prøv at søg på NN og Winner også i Århus. Der er vist også noget af det du søger. 

Hej Aarhuselsker.

Tak for svar, og ja, jeg ved hvordan jeg søger - har søgt på "yngre" og "petit" under Jylland/Fyn (Thai) - men fandt ikke helt det jeg ledte efter - derfor dette indlæg

Jeg har besøgt Mali i Aarhus, og haft fornøjelsen af Cream - vi havde fin kemi, men som du skriver, lidt for "hurtig" - hun er jo nok meget trænet og branche-vant.. Leder mere efter en af samme kaliber, som er lidt bly og ikke er så professionel - lidt ligesom Anna i Skrødstrup (sådan var hun ihvertfald de gange jeg besøgte hende) - Smilende, virkede en smule genert, men åbnede op i takt med at hun blev tændt.

Hvem skal man spørge efter hos NN og Winner i Aarhus? Og er hende Anna fra Skrødstrup pist borte iøvrigt? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 1 minut siden:

Hej Aarhuselsker.

Tak for svar, og ja, jeg ved hvordan jeg søger - har søgt på "yngre" og "petit" under Jylland/Fyn (Thai) - men fandt ikke helt det jeg ledte efter - derfor dette indlæg

Jeg har besøgt Mali i Aarhus, og haft fornøjelsen af Cream - vi havde fin kemi, men som du skriver, lidt for "hurtig" - hun er jo nok meget trænet og branche-vant.. Leder mere efter en af samme kaliber, som er lidt bly og ikke er så professionel - lidt ligesom Anna i Skrødstrup (sådan var hun ihvertfald de gange jeg besøgte hende) - Smilende, virkede en smule genert, men åbnede op i takt med at hun blev tændt.

Hvem skal man spørge efter hos NN og Winner i Aarhus? Og er hende Anna fra Skrødstrup pist borte iøvrigt? :-)

Du  bliver nødt til at søge på NN og Winner her på siden. Jeg har ikke været der længe. 

Det sidste jeg høre om Anne (a) var at hun arbejder hos Sai Mai i Augustenborggade. 

Jeg synes nu ikke hun var spor bly - hun var i al fald meget glad for at forsøge at få meget mere for seancen end de fleste andre. Men en køn pige, og når alt var aftalt, blev der leveret en forrygende, om end lidt rutineret, oplevelse. Jeg besøgte hende i Skødstrup for et par år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fundet idag  :-D

Randersvej 11     nummeret er 86169954

Spørg efter Jinny hun er 25-30 lækker krop små kyssevenlige bryster, tattoo, slank mega petit

Hun er god til at modtage. ved ikke om hun er god til fransk det glemte jeg.

Hun er der i 2 mdr. Tror jeg skriver lidt mere om turen iaften.

Til info Anna er ikke i augustenborggade men derimod Pim hun kunne også være et bud, Men hun er ikke så glad for kærtegn og diller som Jinny.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 9 minutter siden:

Fundet idag  :-D

Randersvej 11     nummeret er 86169954

Spørg efter Jinny hun er 25-30 lækker krop små kyssevenlige bryster, tattoo, slank mega petit

Hun er god til at modtage. ved ikke om hun er god til fransk det glemte jeg.

Hun er der i 2 mdr. Tror jeg skriver lidt mere om turen iaften.

Til info Anna er ikke i augustenborggade men derimod Pim hun kunne også være et bud, Men hun er ikke så glad for kærtegn og diller som Jinny.

Venligst 8000

Randersvej 7, ikke? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Randersvej 7, ikke? 

 

Hmm mener at der står nummer 11

Men det er den eneste der på strækningen

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 

8000 skrev, for 18 minutter siden:

Hmm mener at der står nummer 11

Men det er den eneste der på strækningen

Venligst 8000

 

På thailisten står der nr7, og det ligger dør om dør med det gamle bordel i nr 5. Men som du skriver så der det eneste thaisted på Randersvej, så man kan ikke gå felj :) 

 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Fundet idag  :-D

Randersvej 11     nummeret er 86169954

Spørg efter Jinny hun er 25-30 lækker krop små kyssevenlige bryster, tattoo, slank mega petit

Hun er god til at modtage. ved ikke om hun er god til fransk det glemte jeg.

Hun er der i 2 mdr. Tror jeg skriver lidt mere om turen iaften.

Til info Anna er ikke i augustenborggade men derimod Pim hun kunne også være et bud, Men hun er ikke så glad for kærtegn og diller som Jinny.

Venligst 8000

Hej 8000

Det vil jeg gerne høre lidt mere om, for så må jeg da hellere aflægge hende et besøg imorgen - ser frem til dit skriv senere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Hos Nokthaimassage i Thisted er der en åleslank lille petite kvinde med en lille fræk pariserrøv og gode ungpigebryster.

Rigtig fræk lille sag - det var dog knap så frækt da hun ville afregne før hun gav afslutning. Der var desuden bævrende koldt derinde :(

Jeg var der før jul. Husker ikke lige navn eller alder, men vil gætte på sidst i 20erne eller omkring 30.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Randersvej 7, ikke? 

 

Har de ikke et mobil nummer? Kan ikke komme igennem på det fastnet nummer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 39 minutter siden:

Har de ikke et mobil nummer? Kan ikke komme igennem på det fastnet nummer :-)

Jeg har ikke et

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg har tit fået en god oplevelse, blot ved at komme uanmeldt til Aroma på ringgaden. Tidligere har jeg også haft gode oplevelser med Sai Rung i Læssøegade. Jeg tror det handler om egen indstilling og hvor god kemien er mellem pigen og kunden.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 6. januar 2016 at 14:25:

Fundet idag  :-D

Randersvej 11     nummeret er 86169954

Spørg efter Jinny hun er 25-30 lækker krop små kyssevenlige bryster, tattoo, slank mega petit

Hun er god til at modtage. ved ikke om hun er god til fransk det glemte jeg.

Hun er der i 2 mdr. Tror jeg skriver lidt mere om turen iaften.

Til info Anna er ikke i augustenborggade men derimod Pim hun kunne også være et bud, Men hun er ikke så glad for kærtegn og diller som Jinny.

Venligst 8000

Er det nogenlunde STD priser de kører med der? Altså omkring 1000kr for FP? Og derned efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Huaa Laan skrev, den ‎07‎-‎01‎-‎2016 at 17:13:

Jeg har tit fået en god oplevelse, blot ved at komme uanmeldt til Aroma på ringgaden. Tidligere har jeg også haft gode oplevelser med Sai Rung i Læssøegade. Jeg tror det handler om egen indstilling og hvor god kemien er mellem pigen og kunden.

Hilsen

Huaa Laan

Hej Huaa Laan  har du prøvet hende der nærmest sprøjtede når man legede med hende i læssøegade ,hende gad jeg godt besøge igen ,eller kender i andre thai der gør det ,så hører jeg gerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
Icemand skrev, for 5 timer siden:

Hej Huaa Laan  har du prøvet hende der nærmest sprøjtede når man legede med hende i læssøegade ,hende gad jeg godt besøge igen ,eller kender i andre thai der gør det ,så hører jeg gerne :)

 

Desværre, men jeg har prøvet en af de danske piger hos dem i Vejen, som kunne det samme - hun var nu heller ikke en dårlig oplevelse, omend det var en del dyrere end det vi plejer at betale hos thaierne ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 10 timer siden:

Er det nogenlunde STD priser de kører med der? Altså omkring 1000kr for FP? Og derned efter?

Ja

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...