Hop til indhold
Madsen01

Bordeller i Kiel eller omegn???

Recommended Posts

Hey folkens. 

Så skal der sku skrives hyggetur i kalenderen for 2016. 

Jeg tænker lidt på en tur til Tyskland, men er desværre ganske uerfaren med dette land. 
Kan man finde en gade eller et sted med nogle bordeller, hvor man kan få sig en øl i baren og se damerne komme over til sig? 
Jeg søger gerne noget der ligger så tæt på grænsen, men som stadig er et hyggeligt "slummer" miljø ;=) 

Altså, et sted man kan nyde en øl/drinks og hvor damerne kommer op til en når man sidder i baren?;=) Kom endelig med nogle bud også selvom det ligger længere nede i landet;=) 

Beklager på forhånd hvis indlægget ikke høre til her... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha, der ligger tre store Laufhaus side om side i Kiel, men det er desværre meget dyrt at besøge damerne, forvent hele 30 euro per tur incl. blasen. 

Du kan købe lidt ekstra hos nogle af dem, ex fransk uden, forvent da 50 euro per tur.

Der er en bar i tilknytning til det ene Laufhaus, sjældent mange mennesker!

Ellers er vist nok små bordeller rundt omkring i Kiel, ret stort udvalg. Lige nu ser det ikke ud af meget på sexnord, men lad dig ikke narre! Du finder med garanti en pige eller to, som du gerne vil besøge. For videre søgning prøv:

www.sexnord.de

Ellers er der jo Pclub i Flensburg, det kan Jernsvinet fortælle mere om.

Selv plejer jeg at tage til Kiel, hvor der er stort udvalg om særdelses rimelige priser. Men ligesom alle andre steder, er der nogen som giver bedre service end andre.

Vh

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 25 minutter siden:

Ellers er der jo Pclub i Flensburg, det kan Jernsvinet fortælle mere om.

Ja, det er ihvertfald et godt sted at starte - lyder også som om det er stedet Madsen01 søger

Madsen01 skrev, 1 time siden:

et sted med nogle bordeller, hvor man kan få sig en øl i baren og se damerne komme over til sig? 
Jeg søger gerne noget der ligger så tæt på grænsen, men som stadig er et hyggeligt "slummer" miljø ;=) 

- søg selv i trådene under Tyskland på Eroguide på FKK eller p-club http://en.the-pclub.de/

Hamburg kunne også være en mulighed, hvor der er et forholdsvis stort udvalg af lignende klubber mm. - men som uerfaren, bliver du ikke overrumplet på p-club og du kan næsten altid møde andre danskere, der gerne giver et par fif om do and donts videre - OK nogen kan være mere reserverede end andre, når de kommer i klubben og vil helst direkte på Zimmer, fremfor at hygge lidt i baren med andre mænd - der har Rejsenetværket vist en opgave ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker for den hurtige respons. Ganske spændende steder. Pclub virker godt, men det virker også som et sted der ligger lidt for sig selv?:) Altså det minder meget
om VLL Brasil hvor man ender et sted, som alene kun er til dette formål:D Jeg kan nu godt lide kombinationen af at nogen bare sidder der for, at nyde synet og andre bare kommer og går, når ja - så er der selvfølgelig typen som mig. Jeg plejer altid at gå ind og få en øl og en sludder med nogen af dem derinde, så begynder man jo næsten at føle sig hjemme ;===) 

Men ja, som sagt har jeg aldrig gjort i det i Tyskland. Nok har jeg været mange steder, men jeg har fanme ikke engang være i vore naboland - det skal der laves om på og jeg finder som sagt jeres input ganske spændende! 

Jeg takker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt i en anden boldgade end P-Club - og jeg skal med det samme tilføje, at jeg ikke har aktuel viden, da mit sidste besøg der var for måske 2 år siden - er en decideret bar i Flensburg: Red Rose i den nordlige del af byen (Apenrader Straße): https://www.facebook.com/pages/Bar-Red-Rose/112646825461720

Husker det som et sted, hvor man også bare kan drikke en øl og se på diverse forlystelser, lidt strip, pole-dance mv., men husker også pigerne (måske 2 eller 3) som, vel, ret aktivt ... især hvad angår salg af drikkevarer til ikke ligefrem tilbudspriser :-) . Men de accepterede også et venligt nej

Enkelte piger derfra annoncerer ind imellem på fairgirls.de, evt. også sexnord.de - og gør opmærksom på, at man også kan besøge dem direkte.

Men hvis du søger den slags, er det nok et hyggeligt sted.

Lidt længere mod vest i Leck ligger "Bar am Kamin" : http://www.baramkamin.de/index2.htm

Jeg kender ikke stedet, iht. deres homepage har de lukket indtil 06.01. har før hørt stedet positivt omtalt, men kender det som sagt ej selv.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...