Hop til indhold
Trucker

Thaimassage og Anal?

Recommended Posts

Der er vist desværre ikke det store udbud af piger der er villige til at lukke kunden ind ad bagdøren ... tidligere var det nærmest kutyme at henvise til Ten på Vendersgade i Fredericia, men kommentarerne i trådene om hende tyder på at hun nok har trukket sig fra selv at være aktiv ...

Men jeg er sikker på at du vil få en stor stjerne hos alle thaielskerne herinde, hvis du går på opdagelse og kan rapportere om en pige der tilbyder den ydelse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan da oplyse, at på rute 13, lidt udenfor Nørre Snede på vej imod Vejle, er der en thai, som modtager anal sex.  Hun er ikke speciel køn, men meget sød og til at snakke med. Taler dansk. Giver en rimelig massage, ikke overdreven brug af olie. Fransk uden. Sidst jeg var der spurgte hun selv om jeg havde lyst til at tage hende analt. Og det var uden ekstra betaling. 1000 kr for en time alt inklusivt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 20 minutter siden:

Kan da oplyse, at på rute 13, lidt udenfor Nørre Snede på vej imod Vejle, er der en thai, som modtager anal sex.  Hun er ikke speciel køn, men meget sød og til at snakke med. Taler dansk. Giver en rimelig massage, ikke overdreven brug af olie. Fransk uden. Sidst jeg var der spurgte hun selv om jeg havde lyst til at tage hende analt. Og det var uden ekstra betaling. 1000 kr for en time alt inklusivt. 

Kan du beskrive hende lidt mere detaljeret? Alder, højde, vægt, kropsudsmykning og -behåring osv. ...?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Kan du beskrive hende lidt mere detaljeret? Alder, højde, vægt, kropsudsmykning og -behåring osv. ...?

 

45 - 50 år, omkring 1.60 høj, vil gætte på 60 kg. Husker en enkelt mindre tusch, lille b- skål, trimmet kønsbehåring.

Redigeret af HammerAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...