Hop til indhold
Blow lover

Ny pige hos Honeygirls

Recommended Posts

DenNysgerrige86 skrev, for 19 minutter siden:

Ny pige? Har aldrig set siden før men er hun ikke den eneste? Vagtplanen ser en smule tom ud :)

Honeygirls har eksisteret længe, så hvis du aldrig har set den før, så viser det bare har du ikke fulgt med.

Honeygirls var allerede gammel og veletableret omkring år 2000.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 25 minutter siden:

Honeygirls har eksisteret længe, så hvis du aldrig har set den før, så viser det bare har du ikke fulgt med.

Honeygirls var allerede gammel og veletableret omkring år 2000.

Jeg har været på sitet et års tid og har ikke set det nævnt.

Ca i 2000 havde jeg lige set min første nøgne kvinde. 

Men prøver at holde mig opdateret..

Redigeret af DenNysgerrige86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Honeygirls var et af de første steder, jeg prøvede, da jeg kastede mig ud i det her game i første halvdel af 00'erne. :) Var sammen med Lise, der stadig huserer der (med nogle af de samme billeder fra dengang :D). De har også haft samme hjemmeside hele tiden.

Det undrer mig egentlig lidt, at de ikke gør mere for at reklamere og opdatere deres hjemmeside...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 10 minutter siden:

Ca i 2000 havde jeg lige set min første nøgle kvinde.

Ok, jeg så vist min første nøgne kvinde i slutningen af 60erne, i et offentligt bad. Hun var dybt utilfreds med, at en halvstor dreng kom med i kvindeafdelingen i badeanstalten på Nørrebrogade. Jeg fattede ikke hvad problemet var, jeg var måske 5 år. Men jeg blev tidlig vant til nøgenhed, så jeg har ikke noget problem med at flashe mine blegfede deller i det offentlige rum, på FKK f.eks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortennn skrev, for 4 minutter siden:

De har også haft samme hjemmeside hele tiden.

De har også haft samme indendørs dekoration med pinups i alle årene. Det er som et timewarp tilbage til 80erne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Honeygirls er en institution i sig selv. Det er ren kitsch. Man bør unde sig selv at besøge stedet mindst en gang i sit liv. Så kan det også være at der kommer en tilbagemelding om Annica, der åbenbart er ny på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja stedet åbnede i start 90'erne... :-)

Kan huske en dejlig pige, der hed Louise! 

Jeg mener det var pigerne fra Houmanns Allé, der rykkede dertil...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja et sted med mange år på bagen. 

Var forbi rimlig  flot pige med en lækker krop. Spurgte ind til kys og hun svarede lidt. Men priserne fik mig til  at droppe det . 30 min med super til 1300 er for meget for mig når jeg ikke har referencer.

EPO 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...