Hop til indhold
Rescue51

Hvad koster en GP i Flensburg

Recommended Posts

Kære brødre :-) 

Jeg har endnu til gode at køre en tur over grænsen ( nu med pas ) til Flensburg for at besøge en GP. Jeg har følgende spørgsmål til dem af jer, der ofte frekventerer Flensburg.

 

Hvad koster en GP for en halv eller hel time ? Har kigget på en del af trådene, men synes ikke det fremstår klart.

Hvis man nu ønsker f.eks gensidig fransk, fransk uden, samleje og anal, måske kys. Hvad er så den typiske pris for dette ?

Hvilke  steder vil i anbefale at besøge?

På forhånd tak for hjælpen :-) 

bh.

rescue 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

60-80 Euro for en ½ time ca. 450-600 DKR

120-150 Euro for 1 time ca. 900 - 1100 DKR

Det man skal være obs på, er at nogen af piger lægger alle mulig tillæg på

 

Pite

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

60-80 Euro for en ½ time ca. 450-600 DKR

120-150 Euro for 1 time ca. 900 - 1100 DKR

Det man skal være obs på, er at nogen af piger lægger alle mulig tillæg på

Pite

 

Hvorfor skriver du det, når jeg lige har fortalt at jeg har fået en super oplevelse med en super smuk og sød pige i ½ time, som blev til 3 kvarter - for 50 Euro???

Redigeret af Qivitoq
citeringsfejl
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 11 timer siden:

Hej

60-80 Euro for en ½ time ca. 450-600 DKR

120-150 Euro for 1 time ca. 900 - 1100 DKR

Det man skal være obs på, er at nogen af piger lægger alle mulig tillæg på

Pite

 

Hvorfor skriver du det, når jeg lige har fortalt at jeg har fået en super oplevelse med en super smuk og sød pige i ½ time, som blev til 3 kvarter - for 50 Euro???

Fordi det er min erfaring.

 

Redigeret af Qivitoq
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres hjælp og svar. Det har givet mig en udemærket ledetråd både omkring opmærksomhed på tillægsydelser, men også, hvad det ca. Kan/skal løbe op i. 

Bh.

Rescue

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

Fordi det er min erfaring.

 

Han spurgte efter priserne, og det fremgår tydeligt af mit indlæg, som jeg havde skrevet FØR dit, at jeg kun betalte 50 - uanset hvad din erfaring er. Og det har jeg i øvrigt gjort adskillige gange.
Jeg har aldrig købt en hel time, men alle de gange jeg har spurgt, har svaret været 80 Euro for en time, så jeg ved ikke, hvor du går hen og får oplyst disse vanvittige priser. Jeg synes i hvert fald ikke, du skal give dem videre mod bedre vidende.

Redigeret af Moan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 5 timer siden:

Han spurgte efter priserne, og det fremgår tydeligt af mit indlæg, som jeg havde skrevet FØR dit, at jeg kun betalte 50 - uanset hvad din erfaring er. Og det har jeg i øvrigt gjort adskillige gange.
Jeg har aldrig købt en hel time, men alle de gange jeg har spurgt, har svaret været 80 Euro for en time, så jeg ved ikke, hvor du går hen og får oplyst disse vanvittige priser. Jeg synes i hvert fald ikke, du skal give dem videre mod bedre vidende.

Ro på - jeg har igennem årene også haft en del erfaringer til €50 for en halv times tid, men har bestemt også erfaringer med det niveau som Pite nævner... Så måske din erfaring trods alt ikke er gældende overalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 5 timer siden:

Han spurgte efter priserne, og det fremgår tydeligt af mit indlæg, som jeg havde skrevet FØR dit, at jeg kun betalte 50 - uanset hvad din erfaring er. Og det har jeg i øvrigt gjort adskillige gange.
Jeg har aldrig købt en hel time, men alle de gange jeg har spurgt, har svaret været 80 Euro for en time, så jeg ved ikke, hvor du går hen og får oplyst disse vanvittige priser. Jeg synes i hvert fald ikke, du skal give dem videre mod bedre vidende.

Hej Moan

Jeg er lige nød til at høre, om du har erfaring med at det koster 50€ for en halv time og 80€ for en hel time på f.eks. Feldstraße 18 og Harrisleer Str. 30 ?

Når vi snakker gensidig fransk, fransk uden, samleje og anal, måske kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 6 timer siden:

Han spurgte efter priserne, og det fremgår tydeligt af mit indlæg, som jeg havde skrevet FØR dit, at jeg kun betalte 50 - uanset hvad din erfaring er. Og det har jeg i øvrigt gjort adskillige gange.
Jeg har aldrig købt en hel time, men alle de gange jeg har spurgt, har svaret været 80 Euro for en time, så jeg ved ikke, hvor du går hen og får oplyst disse vanvittige priser. Jeg synes i hvert fald ikke, du skal give dem videre mod bedre vidende.

Kan kun sige, at mennesker der er så slevhævende som dig, kæmper selv vindmøller forgæves mod. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil bare lige gøre opmærksom på, at man altid skal have pas med, når man krydser grænsen. Det er ikke noget nyt. Vi har ikke ID-kort med billede som i andre lande, og man har kunnet få en bøde, hvis man ikke havde det med.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
jyden1 skrev, for 5 timer siden:

Ro på - jeg har igennem årene også haft en del erfaringer til €50 for en halv times tid, men har bestemt også erfaringer med det niveau som Pite nævner... Så måske din erfaring trods alt ikke er gældende overalt. 

Rescue spurgte efter priserne i Flensborg. Når jeg har fået ½ time for 50 Euro, så er priserne i Flensborg IKKE 60-80 Euro, men 50-80 Euro. Er det virkelig så svært at forstå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

Kan kun sige, at mennesker der er så slevhævende som dig, kæmper selv vindmøller forgæves mod. 

Jeg har ikke udtrykt mig slevhævdende nogen steder med mindre det er slevhævdende at oplyse om facts.
Og hvis du vil henvise til "Don Quixote", skulle du nok først finde ud af, hvem det var, der kæmpede - med mindre da du kender et andet værk, hvor vindmøller var i stand til at kæmpe.

Men at diskutere med nogen, som ikke ejer logisk sans, er som en kamp mod vindmøller.

Redigeret af Moan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil nu kalde det selvhævdende, når du ikke kan accepter andres erfaring og holdingen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 minutter siden:

Vil nu kalde det selvhævdende, når du ikke kan accepter andres erfaring og holdingen.  

Jamen så gør du det. Hvis "holdigen" betyder "holdninger", så var det ikke det, Resuce efterlyste. Han efterlyste priserne i Flensburg, og de er 50-80 for en halv time, uanset hvad dine holdigen er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Syden skrev, for 5 timer siden:

Hej Moan

Jeg er lige nød til at høre, om du har erfaring med at det koster 50€ for en halv time og 80€ for en hel time på f.eks. Feldstraße 18 og Harrisleer Str. 30 ?

Når vi snakker gensidig fransk, fransk uden, samleje og anal, måske kys.

Jeg har ikke været i Harrisleer Str 30, så priserne der kender jeg ikke. Men jeg tror nok, at jeg har været i Feldstraße  18, og hvis jeg husker rigtigt, så er priserne der 50 Euro for ½ time, for jeg har aldrig betalt mere i Flensborg. Jeg er 1 eller 2 gange blevet afkrævet 60 Euro, men når jeg har sagt, at prisen kun er 50, har pigen accepteret det - uden at blive sur. Jeg tør ikke sige, hvad de forlanger for 1 time, kun at de gange jeg har spurgt forskellige steder, har svaret været 80 Euro. Men det har været efter at vi var færdige, og så havde de jo ikke nogen grund til at forsøge at presse prisen op, så de har givet mig "standardprisen".
Gensidig fransk og samleje er med i prisen. Ved ikke om kys, men jeg har altid fået det (men jeg er også en lækker fyr :grin:). Jeg mener, at uden koster ekstra, vil gætte på 10 Euro. Anal gør i hvert fald, vistnok 20 Euro (har aldrig spurgt efter det).
Er det forståeligt, ellers må du spørge igen ;-)
Hvordan bærer du dig af med at skrive ß ?

Redigeret af Moan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke været i Harrisleer Str 30, så priserne der kender jeg ikke. Men jeg tror nok, at jeg har været i Feldstraße  18, og hvis jeg husker rigtigt, så er priserne der 50 Euro for ½ time, for jeg har aldrig betalt mere i Flensborg. Jeg er 1 eller 2 gange blevet afkrævet 60 Euro, men når jeg har sagt, at prisen kun er 50, har pigen accepteret det - uden at blive sur. Jeg tør ikke sige, hvad de forlanger for 1 time, kun at de gange jeg har spurgt forskellige steder, har svaret været 80 Euro. Men det har været efter at vi var færdige, og så havde de jo ikke nogen grund til at forsøge at presse prisen op, så de har givet mig "standardprisen".
Gensidig fransk og samleje er med i prisen. Ved ikke om kys, men jeg har altid fået det (men jeg er også en lækker fyr :grin:). Jeg mener, at uden koster ekstra, vil gætte på 10 Euro. Anal gør i hvert fald, vistnok 20 Euro (har aldrig spurgt efter det).
Er det forståeligt, ellers må du spørge igen ;-)
Hvordan bærer du dig af med at skrive ß ?

Her udstiller du da lige, at du ikke har det samlet overblik over priserne i Flensburg. Du gætter.

Og hvorfor er det lige du mener, at dit svar er det eneste endegyldige rigtige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

henstiler at debatten fremover føres i en mere forsonlig tone

vh Q

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er: En halv time med fransk med gummi 50 €.   Kommer man inden den halve time kan sesionen være slut

                          En halv time med fransk uden og måske lidt kysseri 70 / 80 €

                          En time med fransk med gummi 100 €

                          En time med fransk uden og kys og kram 150 €

Hvad kys og kram angår kan det være meget forskelligt.

Der er tillæg for nogle ydelser som Cum og anal osv.

Dette er ikke nogen fastlagt prisliste, den er baseret på mine erfaringer. Pigerne bestemmer selv, nogle udnytter måske at man er udlænding, så må man vende om i døren.

Moan har fået mere end man kan forvente for 50€.                       

Del dette indlæg


Link til indlæg
Syden skrev, for 9 timer siden:
Pite skrev, for 1 time siden:
Pite skrev, for 1 time siden:
Pite skrev, for 1 time siden:

Her udstiller du da lige, at du ikke har det samlet overblik over priserne i Flensburg. Du gætter.

Og hvorfor er det lige du mener, at dit svar er det eneste endegyldige rigtige ?

Her udstiller du da lige, at du ikke har det samlet overblik over priserne i Flensburg. Du gætter.

Og hvorfor er det lige du mener, at dit svar er det eneste endegyldige rigtige ?

Her udstiller du da lige, at du ikke har det samlet overblik over priserne i Flensburg. Du gætter.

Og hvorfor er det lige du mener, at dit svar er det eneste endegyldige rigtige ?

 

Jeg mindes ikke at have mødt nogen, der er så umulig at diskutere med som dig.
HVOR HAR JEG PÅSTÅET AT JEG HAR ET SAMLET OVERBLIK OVER PRISERNE I FLENSBORG? VIS MIG VENLIGST HVOR JEG HAR GJORT DET - I STEDET FOR AT KRITISERE MIG FOR NOGET, SOM JEG ALDRIG HAR SAGT.
Hvad er der galt i at gætte, når man udtrykkelig gør opmærksom på, at det kun er et gæt????
Og nu skal jeg så forsøge at forklare sagen for dig på en letforståeligt måde:
Formålet (går jeg ud fra) med EG er at give folk mulighed for at hjælpe hinanden med gode råd, erfaringer, facts etc
Det er helt OK med mig, at du går rundt i Flensborg og betaler overpris, hvis du har råd og lyst til det.
Men det er IKKE OK, at du bilder Rescue51 ind, at det er normalt at betale 60 Euro eller helt op til 80 for ½ time - EFTER at  jeg lige har fortalt, at jeg aldrig har betalt mere end 50 Euro. Det er IKKE at hjælpe Rescue51 at få ham til at dumme sig ligesom dig selv - og betale mere end nødvendigt.
Som sagt har jeg ALTID fået en halv time for 50 Euro, nemlig hos Vivian, Dora og Camilla i Harrislee Str 27, Jessica og Marusia i Taubenstrasse 4, Lise eller Line (vistnok i Feldstrasse 18 som tidligere nævnt), en thailandsk pige på Brügge et-eller-andet samt 2 andre piger, hvis navne og adresser jeg ikke længere kan huske, det er adskillige år siden.
Alle de nævnte piger var søde og gav en god service, og udseendet var fra pæn til hamrende flot. Det skal dog siges, at jeg også har fået ½ time hos to meget lidt serviceminded piger, men stadig for 50 Euro.
Og nu vil jeg så bede dig svare på dette meget enkle spørgsmål: Vil du stadig hævde, at det er korrekt, når du hævder, at prisen for ½ time i Flensborg er 60-80 Euro?

Redigeret af Moan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det vil jeg med med mindre du bare ønsker en pige der ligger på ryggen og tager imod. Skal der være lidt kolorit på, er prisen som jeg nævner, hvilket der også er andre i tråden der har bekræftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Ja, det vil jeg med med mindre du bare ønsker en pige der ligger på ryggen og tager imod. Skal der være lidt kolorit på, er prisen som jeg nævner, hvilket der også er andre i tråden der har bekræftet.

Hos Dajana http://www.fair-girls.de/Flensburg/413 og en del andre har jeg fået 30 min.+  med kys og god indlevelse for 50€.

Nogle andre har været mere kolde og hurtige, det er lidt et lotteri når man ikke kender pigen.

Jeg har generelt gode erfaringer med Engelsburg og Feldstrasse 18

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

Ja, det vil jeg med med mindre du bare ønsker en pige der ligger på ryggen og tager imod. Skal der være lidt kolorit på, er prisen som jeg nævner, hvilket der også er andre i tråden der har bekræftet.

Jeg har UDTRYKKELIGT skrevet, at jeg har fået en god behandling stort set ALLE de steder, hvor jeg har betalt 50 Euro for ½ time. Påstår du, at jeg lyver?

Redigeret af Moan

Del dette indlæg


Link til indlæg

lukker tråden, da tonen ikke er blevet mere forsonlig

vh Qivitoq

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...