Hop til indhold
F.R.I.E.N.D.

Hjælp til smuk kvalitetspige

Recommended Posts

Hej Eroguide-folket

Jeg har længe været den usynlige anmeldelsesjæger, eller fluen på væggen om man vil, her på forummet, men har valgt at træde frem i lyset for at bede om lidt hjælp.

Jeg står i den ærgrelige situation, at min økonomiske status ikke tillader investering i mig selv(og dermed glædespiger) det næste lange stykke tid.

Dog har jeg sat nogle få skillinger af til sådan et tilfælde, og vil derfor bede om jeres hjælp.

Jeg har afsat penge til noget der ligner 2 gange mere i den nærmeste fremtid. Jeg kører sådan set gerne efter det, hvis kvaliteten er i top.

 

Derfor søger jeg lidt hjælp til at få afsluttet denne æra med manér. Så er der nogen der har nogle guldkorn de vil dele ud af?

P.S.: Kører fra Jylland, snakker om fra grænsen til noget der ligner det meste af Jylland og til det vestlige fyn - håber i vil hjælpe og dele lidt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har ondt i økonomien, det er jo en ærlig sag, hvorfor søger du så nord og østover?

Du får da meget mere for pengene i tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

Hvis du har ondt i økonomien, det er jo en ærlig sag, hvorfor søger du så nord og østover?

Du får da meget mere for pengene i tyskland.

Jeg er ikke kendt i det tyske - har overvejet, hvad hedder den? p-club?, men er lidt nervøs for at møde kendte ansigter når man tager syd for grænsen - der er jo en vis "risiko" om man vil, for at møde de andre kunder face-to-face.

Del dette indlæg


Link til indlæg
F.R.I.E.N.D. skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er ikke kendt i det tyske - har overvejet, hvad hedder den? p-club?, men er lidt nervøs for at møde kendte ansigter når man tager syd for grænsen - der er jo en vis "risiko" om man vil, for at møde de andre kunder face-to-face.

Hvis de er ude i samme ærinde, har I vel ikke noget at lade hinanden høre af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...