Hop til indhold
Vectra

Welcome - Thai massage Horsens

Recommended Posts

Hej kærer brugere..

Er der nogen der kan berette om forholdende på overstående - massagen + extra og hvem skal man vælge, som er bedst til det hele.

Vh Vectra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vectra!

Undskyld det sene svar.

Jeg har besøgt Welcome thai mange gange. Syntes de er blevet for buttet og prøver at snyde med tiden så min anbefaling til dig er at finde andre græsgange, du kan gå til Ladyspa2 som yder super service og altid overholder tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er kommet der mange gange. Vælger altid Oh (indehaveren). Hun giver altid mig rigtig god massage og det bedste hand job ever!! Jeg må røre og "gramse", men tror ikke at der tilbydes andet/mere end "håndarbejde" med anal twist :-) . Er aldrig blevet tilbudt mere og har aldrig bedt om mere. Har ikke haft lyst/behov. Søde og prof.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

P.S. Har aldrig haft "tidsproblemer" hos Welcome som ovenstående herre. Tværtom... Oplever altid ekstra tid, men husker altid at give drikkepenge. 100 - 400 kr. Tidligere også fået rigtig god service af Nam, som efter sigende nu er i Borgergade - Elefanten eller den anden - mener det er den anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg kun have rigtig god massage, tager jeg som regel Aon Wellness i Horsens, Tranbjerg Centret, Silkeborgvej i Åbyhøj eller længere inde ad Silkeborgvej ikke langt fra Shell. Og så er der jo osse Århus Thaimassage på Skanderborgvej ved Marselisborg Hospital.

Venlig hilsen her fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...