Hop til indhold

Recommended Posts

ok bare smid jeres link ned i kommentar!

Jeg er ude efter en der sutter pik og sluger !

Ja det var alt

Helst midt og syd jylland!

Redigeret af Anonymsex

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

  • Lige et godt råd - gå ud og vask din mund med brun sæbe og efterlys så en GP der tilbyder Megafransk.. jeg siger det bare...:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 8 minutter siden:

 

  • Lige et godt råd - gå ud og vask din mund med brun sæbe og efterlys så en GP der tilbyder Megafransk.. jeg siger det bare...:shock:

Megafransk er ikke "slug". Det var intet galt med at skrive "en der sutter pik og sluger," så vidt jeg kan se. Især hvis det er det man søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Megafransk er ikke "slug". Det var intet galt med at skrive "en der sutter pik og sluger," så vidt jeg kan se. Især hvis det er det man søger.

 

Så kunne han skrive Megafransk med slug, bryder mig ikke om den vulgære form... just my humble opinion

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/196306 har jeg ikke prøvet, men vist ikke noget for mig.

 

http://www.sexpiger.dk/3841 Har jeg prøvet, ved ikke rigtig om jeg vil anbefale hende - Jeg vender ikke tilbage men hun er en seriøst pige og man bliver ikke taget i røven.

Men det er nogen år siden og alderen er ikke steget siden da.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...