Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

http://www.massage24-7.dk/bruger/946/miamar

Havde fornøjelsen af denne pige i eftermiddag. 

Jeg sad på skolebænken og synes at tanken om at prøve noget nyt kød blev vildere og vildere så fandt hende næsten tilfældigt nu jeg var inde i byen 8-)

Vi aftalte hendes mix til 1300, halv times tid. Jeg kom ind i en hyggelig lejlighed i et villa kvarter. Hun tog pænt mod en, service  minded og frækt klædt. Mig ud af tøjet og så gik vi i gang. Først fransk og så ned og tage hende i forskellige stillinger. Hun var ik verdens mester i at gi gummi drengen på som jeg heller ikke er Men efter andet forsøg lykkedes det - alt i alt hyggede vi os. Go kemi og dejligt snaksagelig pige ;) 

Skrevet

Lyder som en fin oplevelse, i private omgivelser ..

Hvor gammel var pigen?
Slank ?
Bryst størrelse ?

.. Og er billeder korrekte?

Skrevet
  • Author

Jeg vil gætte på at hun er sidst i tyverne, start af de 30. Slank er hun, dog med lidt mange stræk mærker på mavsen men det er det mindste i forhold til hvor flot og feminin hun ellers er. 

Ja billederne er ægte, dog er brysterne ikke så stor som de ser ud på billedet. Noget ala en B skål med følsomme nipels :)  

Skrevet

Havde du problemer med at komme i kontakt med hende?

Jeg har , over de sidste dage, både ringet og skrevet til hende uden held.

Skrevet
  • Author

Hej nej, der gik Max 5 min til hun svarede. Så forstå umiddelbart ikke hvorfor du ikke kan få fat i hende. 

Skrevet
  • Author

Det ved jeg ikke om hun gør,  jeg var der ikke.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.