Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.massage24-7.dk/bruger/946/miamar

Havde fornøjelsen af denne pige i eftermiddag. 

Jeg sad på skolebænken og synes at tanken om at prøve noget nyt kød blev vildere og vildere så fandt hende næsten tilfældigt nu jeg var inde i byen 8-)

Vi aftalte hendes mix til 1300, halv times tid. Jeg kom ind i en hyggelig lejlighed i et villa kvarter. Hun tog pænt mod en, service  minded og frækt klædt. Mig ud af tøjet og så gik vi i gang. Først fransk og så ned og tage hende i forskellige stillinger. Hun var ik verdens mester i at gi gummi drengen på som jeg heller ikke er Men efter andet forsøg lykkedes det - alt i alt hyggede vi os. Go kemi og dejligt snaksagelig pige ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Lyder som en fin oplevelse, i private omgivelser ..

Hvor gammel var pigen?
Slank ?
Bryst størrelse ?

.. Og er billeder korrekte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gætte på at hun er sidst i tyverne, start af de 30. Slank er hun, dog med lidt mange stræk mærker på mavsen men det er det mindste i forhold til hvor flot og feminin hun ellers er. 

Ja billederne er ægte, dog er brysterne ikke så stor som de ser ud på billedet. Noget ala en B skål med følsomme nipels :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde du problemer med at komme i kontakt med hende?

Jeg har , over de sidste dage, både ringet og skrevet til hende uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nej, der gik Max 5 min til hun svarede. Så forstå umiddelbart ikke hvorfor du ikke kan få fat i hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...