Klumb 196 Skrevet 4. Januar, 2016 http://www.massage24-7.dk/bruger/946/miamar Havde fornøjelsen af denne pige i eftermiddag. Jeg sad på skolebænken og synes at tanken om at prøve noget nyt kød blev vildere og vildere så fandt hende næsten tilfældigt nu jeg var inde i byen Vi aftalte hendes mix til 1300, halv times tid. Jeg kom ind i en hyggelig lejlighed i et villa kvarter. Hun tog pænt mod en, service minded og frækt klædt. Mig ud af tøjet og så gik vi i gang. Først fransk og så ned og tage hende i forskellige stillinger. Hun var ik verdens mester i at gi gummi drengen på som jeg heller ikke er Men efter andet forsøg lykkedes det - alt i alt hyggede vi os. Go kemi og dejligt snaksagelig pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 4. Januar, 2016 Lyder som en fin oplevelse, i private omgivelser .. Hvor gammel var pigen? Slank ? Bryst størrelse ? .. Og er billeder korrekte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 4. Januar, 2016 Jeg vil gætte på at hun er sidst i tyverne, start af de 30. Slank er hun, dog med lidt mange stræk mærker på mavsen men det er det mindste i forhold til hvor flot og feminin hun ellers er. Ja billederne er ægte, dog er brysterne ikke så stor som de ser ud på billedet. Noget ala en B skål med følsomme nipels Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 14 Skrevet 8. Januar, 2016 Havde du problemer med at komme i kontakt med hende? Jeg har , over de sidste dage, både ringet og skrevet til hende uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 9. Januar, 2016 Hej nej, der gik Max 5 min til hun svarede. Så forstå umiddelbart ikke hvorfor du ikke kan få fat i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 14 Skrevet 9. Januar, 2016 Må blive ved med at prøve? Kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 10. Januar, 2016 Det ved jeg ikke om hun gør, jeg var der ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg