sejer 319 Skrevet 4. Januar, 2016 https://annoncelight.dk/showad/199475 Det lyder som om Jenny har lavet GB før. Nogen der kan informere om hvordan det var ?? Sejer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Freddy8830 Skrevet 5. Januar, 2016 hun er ualmindelig lækker og på. Hun sluger og tager den gerne i begge huller Håber meget på at kunne få tingene arrangeret så jeg deltager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 6. Januar, 2016 Jenny er helt igennem lækker på alle måder. Det være sig det seksuelle, men også hendes personlighed er i top. Jeg kan desværre ikke på søndag, ellers var jeg klart med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Freddy8830 Skrevet 9. Januar, 2016 Er der nogen der kommer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 10. Januar, 2016 er der nogen som kommer med en tilbagemelding på aftens fest. hvis det ikke havde lagt tidligere i dag havde jeg været deltager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg