Hop til indhold
Finger

Irriterende notifikationsboks

Recommended Posts

Hvordan slipper jeg af med den pisseirriterende notifikationsboks, som kommer igen og igen, skønt jeg trykker på "vis ikke igen i denne sessision?

 

Jeg kører selvfølgelig denne side i et privat vindue, med alt hvad jeg har af cookiedræbere, adblock og noscript.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har forsøgt at få den væk ved at slå tillad ikke til i min browser. Det virkede i et døgns tid, men ikke mere. Der er stadit flueben i vis ikke boksen ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville forvente at den slags informationer, netop lagres i en cookie, så hvis i afviser den slags i jeres browser, sååå?

Hvad er det i øvrigt for en notifikationsboks?

Jeg har valgt at holde al min frække browsing på en ekstra lokal bruger på computeren, og på den måde adskille det fra mit normale liv.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 6 timer siden:

Hvad er det i øvrigt for en notifikationsboks?

Det er den satan her:

23.jpg.2ab7c65baf9de7552ca2dd5e86cc465d.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 27 minutter siden:

Beklager: Mystisk fejl!!!!

Det jeg ville sige var: har aldrig set den lille satan på min tablet eller smartphone.

Det har jeg heller ikke. Kun på pc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Internet Explorer? Eller flere browsere?

Jeg kører MacOS og både Firefox og Safari. Jeg ved Safari har noget notifications kørende fra websites, men aldrig fået noget fra eroguide.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 28 minutter siden:

Er det Internet Explorer? Eller flere browsere?

Billedet før er Tor browser.

Man kan slå scripts helt fra, så kommer den notifikationsboks ikke. Men så er der så meget der ser forkert ud.

Jeg har forsøgt i Google Chrome, at slå notifikationer fra. Men det hjælper ikke en dyt.

24.jpg.a93c9f9ede59fe0052fcbb684be853eb.

 

Bbullersen skrev, for 8 timer siden:

Jeg ville forvente at den slags informationer, netop lagres i en cookie, så hvis i afviser den slags i jeres browser, sååå?

Det er et drilagtigt problem:

25.thumb.jpg.f8ba24a0c39c17f84e3ad09f01a

 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er nøjagtig det jeg også ser. 

 

undrer mig over at du kan komme på EG via Tor. Det prøvede jeg engang, og fik at vide at siden ikke vil give adgang fra Tor? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

...undrer mig over at du kan komme på EG via Tor. Det prøvede jeg engang, og fik at vide at siden ikke vil give adgang fra Tor?

Det har jeg ikke oplevet, men serveren kan da heller ikke se du er på via Tor? Den rammer nogen gange et IP range der er blokeret. Når det sker, har jeg bare prøvet igen, så er den gået igennem hver gang. Det sker nu ikke ret ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KF skrev, for 5 minutter siden:

Det har jeg ikke oplevet, men serveren kan da heller ikke se du er på via Tor? Den rammer nogen gange et IP range der er blokeret. Når det sker, har jeg bare prøvet igen, så er den gået igennem hver gang. Det sker nu ikke ret ofte.

Nåe ja det kan være. jeg prøvede lige før, og da kunne jeg godt komme på via Tor. 

Det er nu ligemeget for jeg har opgivet at bruge den browser. Synes den er for simpel i forhold til Crome og Safari. 

Meeeeen jeg får andre notifikationer i form af meddelelser om at nu har den og den svaret på f.eks FB selv om FB slet ikke er åben??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 40 minutter siden:

Meeeeen jeg får andre notifikationer i form af meddelelser om at nu har den og den svaret på f.eks FB selv om FB slet ikke er åben???

Jeg ville egentlig være lidt nervøs ved det, fordi IP Board har integrationsfunktion med FB, Twitter, Insta, osv.. og én GP her på EG har oplevet at et 'like' her, også blev postet på hendes FB væg. Er dit log-in og pass, det samme her på EG som på FB? Hvis det er, kan du måske prøve at ændre det ene.

Det er noget som Admin kan slå til eller fra. Men er åbenbart ikke bulletproof, tyder det på. (billedet her er ikke fra EG, men fra supportforum på IPS Forum).

26.thumb.jpg.ea1524c7a69f0b880008c3dc0c3

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er - på linie - med andre kan se jeg - noget irriteret over notifikationsboksen - 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KF skrev, for 14 timer siden:

Jeg ville egentlig være lidt nervøs ved det, fordi IP Board har integrationsfunktion med FB, Twitter, Insta, osv.. og én GP her på EG har oplevet at et 'like' her, også blev postet på hendes FB væg. Er dit log-in og pass, det samme her på EG som på FB? Hvis det er, kan du måske prøve at ændre det ene.

Det er noget som Admin kan slå til eller fra. Men er åbenbart ikke bulletproof, tyder det på. (billedet her er ikke fra EG, men fra supportforum på IPS Forum).

26.thumb.jpg.ea1524c7a69f0b880008c3dc0c3

Nej jeg har ikke samme log-in og passwords. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også for mig et irritationsmoment.

Men når jeg vælger "bloker", er der ro for indeværende besøg, dog næste gang dukker notifikationen op igen. Bruger mest Firefox, men den er indstillet sådan, at den sletter alt ved afslutningen - cookies mv.

Så - bare bøvlet, især da jeg ikke aner, hvad det skal være til for ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 2 timer siden:

Husk FB registere hvis

1) nogen har lagt et billedede eller lignende på nogen af servene på sites i FB-familien

2) eller direkte link til FB sider

Skjold.

Nu kører jeg godt nok ikke på den hurtigste knallert i byen.

Hvad mener du?

Mig ikke forstå dit skriv!

:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Hvis der includers billeder/videoer, der hostes på andre servere, får denne server at vide hvilken side den er vist på uden at man direkte har besøgt en site.

2) Tilsvarende hvis man følger et link til anden side får den side man hopper til at vide hvilken side man hopper FRA.

Det benyttes til at tracke hvad du interesserer dig for.

Og samarbejder sitet kan tracking gøres endnu bedre vha cockies, mm.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, den 5/1/2016 at 12:21:

jeg er - på linie - med andre kan se jeg - noget irriteret over notifikationsboksen - 

Ditto!!!!:sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...