Bøje 233 Skrevet 3. Januar, 2016 Jeg havde på et tidspunkt en SD med en sød mørkhåret pige fra Vanløse... Så hende 2-3 gange... Har mistet hendes nummer da jeg skiftede job. Hun var glad for at blive slikket og gav ægte kys.. Hun grinte når hun fik orgasmer... Nogen der kan hjælpe ? Evt PM ... mvh Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 3. Januar, 2016 Prøver gerne at hjælpe Ca alder? Evt højde drøjde og kendetegn viæ måske hjælpe rigtigt mange Sd er elsker at blive slikket kysser og har mørkt hår og får orgasmer evt profilnavn - vi må jo ikke udveklse personlige oplysninger her på EG mvh Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hovedstaden 3 Skrevet 3. Januar, 2016 Vi må da håbe at fyren der får din gamle arbejdstelefon, bliver glad, når han får en fræk sms fra din SB? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 4. Januar, 2016 Det er jo lige det at jeg ikke kan huske hendes profilnavn. Halvlangt hår. Erotisk buttet. Privat lejlighed i Vanløse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 4. Januar, 2016 Griner de fleste højlydt når de får orgasmer ? bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 4. Januar, 2016 Bøje skrev, for 12 timer siden: Griner de fleste højlydt når de får orgasmer ? bøje Ej ok - godt fanget der den overså jeg lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg