Hop til indhold
Jman1982

sugarbabes

Recommended Posts

Finder det lidt morsomt, vi har en side der heder anmeldelse af sugarbabes i hele landet, men man ønsker ikke at fortælle hvem det er man anmelder, for mig viker det mere som de historier hvor man høre om som har været ud og fiske og har fanget en stor fisk, men har ingen bilder og vil ikke fortælle hvor det var. Com on jeg falder ikke for de historier. :-D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jman1982 skrev, for 12 timer siden:

Finder det lidt morsomt, vi har en side der heder anmeldelse af sugarbabes i hele landet, men man ønsker ikke at fortælle hvem det er man anmelder, for mig viker det mere som de historier hvor man høre om som har været ud og fiske og har fanget en stor fisk, men har ingen bilder og vil ikke fortælle hvor det var. Com on jeg falder ikke for de historier. :-D  

Kunne ikke sige det bedere - læser ikke det forum længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps; det er et problem  - og en fin balancegang  - i et forum som dette. 

 

I øvrigt relateret til den gående diskussion om thaipigernes diskretion, hvor der har været mange af de overvejelser oppe at vende, der sikkert også findes på sugarbabes-området. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jman1982 skrev, den 3/1/2016 at 07:49:

Com on jeg falder ikke for de historier. :-D  

Og?

Jman1982 skrev, den 3/1/2016 at 07:49:

Finder det lidt morsomt, vi har en side der heder anmeldelse af sugarbabes i hele landet, men man ønsker ikke at fortælle hvem det er man anmelder, 

Emnet er debatteret mange gange før - just sayin' ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...