Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Tja billeder passer hvert fald ikke med dem der blev brugt tidligere så chancen er nok minimal,  men det jo tilladt at vende om i døren så hvis ikke du har for langt så ta chancen der mulighed for gevinst :-) 

vil lige tilføje jeg ikke selv har besøgt nogen af pigerne på stedet 

 

Sjern 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ligger lige langt nok væk til en smuttur. Og der er ikke så mange alternativer i området, så hvis der er en som har været forbi vil det være en stor hjælp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi sidste måned. Og det var den gode pris der lokkede mig til. Pigen i døren er ok. Afrikansk, men fin krop:)

Vi går i gang og det var sku en smule trist. Du må røre bryster ellers intet. Hun kæmper for at du skal gøre det færdigt hurtigt, jeg var der ca. 20 min og så kunne man ellers gå igen. Så det at prisen er go kan jo så diskuteres.

3/10 i karakter herfra hvor af prisen giver 2 :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimaalborg skrev, for 3 timer siden:

Var forbi sidste måned. Og det var den gode pris der lokkede mig til. Pigen i døren er ok. Afrikansk, men fin krop:)

Vi går i gang og det var sku en smule trist. Du må røre bryster ellers intet. Hun kæmper for at du skal gøre det færdigt hurtigt, jeg var der ca. 20 min og så kunne man ellers gå igen. Så det at prisen er go kan jo så diskuteres.

3/10 i karakter herfra hvor af prisen giver 2 :)

 

En klassisk "sort" oplevelse - desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja desværre:) Men man bliver desværre lokket af prisen. Men heldigvis skifter de ud løbende, og en gang i mellem kan man være heldig at komme forbi hvor servicen faktisk lever op til salgsteksten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...