Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Foretrækker helt klart OH hos Wellcome - Oh er indehaver, giver god massage og det bedste handjob iflg. min overbevisning. Gerne med lidt finger/massage analt og lang pirring med kæl og berøring. Tænker at det er en god investering at smide lidt ekstra. Normalpris 300+300 og så 100-200 oveni. Det tror jeg giver gevinst (læs ekstra god service) efterfølgende gange, og så syns jeg jo at det er pengene værd for godt arbejde.

Har tidligere haft rigtig gode oplevelser med Nam samme sted - hun er vist i Borgergade nu. Den tættest på Havnealle (husker ikke navnet). Man kan jo spørge efter Nam, hun er osse ret lækker ;-) 

Med venlig hilsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

P.S. Det med pirring bagfra er osse lige mig - der er Oh altid vildt god. Husker ikke helt om det var sådan de første gange hos hende. Personlig kendskab har måske gjort oplevelsen bedre med tiden ... hukommelse er en sjov størrelse. Det handler måske osse om, at jeg er blevet mere tryk ved gentagelse og det personlige etc. God fornøjelse derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...