Hop til indhold
eg1

Ann/Malene Vang/Cille - Viborg - kan ikke anbefales

Recommended Posts

Kære alle.
Først godt nytår til alle her på EG.

Som jeg skriver i min overskrift - Ann - Malene Vang - Cille - som hun selv kaldet sig "sexglad pige". Annoncerer på Annoncelight. Hun startede med at kalde sig Malene Vang - så blev det til Cille og nu er det Ann. Ved ikke om årsagen til de mange navne er at få nye til at "falde i" - men man kan have sin mening om det.

Kært barn har mange navne - men det bliver det ikke bedre af. Kan ikke anbefales - jeg kan ikke anbefale det.
Men god fornøjelse :-) - pas på med det franske :-)  - nogen bruger læberne, andre bruger tænderne, og jeg ved godt hvad der er bedst :-)

Men prøv at søge lidt på de forskellige navne her på EG. Så får du en vaskeanvisning - du bliver truet med TV2's forbrugerprogram - og andre sjove ting.

 

Har sat annoncen ind herunder, da den typisk blive slettet igen.

I dag kl. 17 - 22

Midtjylland

I dag, kl. 10:21
Voksen hygge i dag ?
Hvis du er dansk, og gerne i moden alder og gavmild, ses vi måske i Viborg ?
Jeg er 41 år. 160/69/85B. Runde former, godt humør.  Aftaler laves på sms 61198710 . Privat og sender ikke billeder.
Jeg er til alt i kærestesex, og sprøjter nemt, hvis du er til det.
Knus
Ann ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
eg1 skrev, for 4 minutter siden:

pas på med det franske :-)  - nogen bruger læberne, andre bruger tænderne, og jeg ved godt hvad der er bedst

Synes ellers ikke du kommer med mange informationer om din oplevelse? men har du været der flere gange?, siden du umotiveret føler trang til at komme med endnu en anmeldelse?:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46602-hvem-skal-man-bes%C3%B8ge-i-viborg/?do=findComment&comment=378677

Fransk med lidt "bid" kan nu godt anbefales - både blidt og pirrende med fortænderne og lidt mere gumlende med kindbisserne - men desværre er det kun få piger, der forstår at give det helt rigtige tryk: ikke for hårdt og heller ikke så blidt at det ikke mærkes :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...