Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa flinke :)

Er der nogle af jer der har været hos thai smile massage for nyligt som kan komme med friske opdateringer fra stedet og måske om linda eller de andre flotte piger der ?:)

Skrevet

Jeg har været forbi et par gange de sidste måneder. Godt sted, søde og dygtige kvinder. Jeg var hos Dada og senere Pim, som dog ikke er der længere. Begge gode og super godt selskab.

Kan kun anbefales...

Skrevet

Lang tid siden siden jeg var der, og besøge Linda, som jeg nu ikke fandt sååå interessant som hendes ry.

Men Mint der er der nu, har jeg besøgt da hun var i Buddinge, hende skal jeg have besøgt inden længe.....skøn pige, lidt høj af en thai at være, men super sød og let til grin/smil

Skrevet

Det plejer at være et godt sted. Pim er der desværre ikke længere. Hun var uovertruffen. Jeg tør selvfølgelig ikke garantere for de nuværende piger, men stemningen plejer at være god. Linda selv er ikke bange for at tage del i legen. Hun spreder gerne ben.

http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php

Redigeret af Pigeforskeren

Skrevet
  • Author

Lyder lækkert :) nogle der ved hvad en fuld pakke hos linda ca. Ligger på ?:)

Skrevet
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Det plejer at være et godt sted. Pim er der desværre ikke længere. Hun var uovertruffen. Jeg tør selvfølgelig ikke garantere for de nuværende piger, men stemningen plejer at være god. Linda selv er ikke bange for at tage del i legen. Hun spreder gerne ben.

http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php

Hej Pigeforskeren, ved du hvor Pim er nu?

• 11 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.