Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa flinke :)

Er der nogle af jer der har været hos thai smile massage for nyligt som kan komme med friske opdateringer fra stedet og måske om linda eller de andre flotte piger der ?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Jeg har været forbi et par gange de sidste måneder. Godt sted, søde og dygtige kvinder. Jeg var hos Dada og senere Pim, som dog ikke er der længere. Begge gode og super godt selskab.

Kan kun anbefales...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lang tid siden siden jeg var der, og besøge Linda, som jeg nu ikke fandt sååå interessant som hendes ry.

Men Mint der er der nu, har jeg besøgt da hun var i Buddinge, hende skal jeg have besøgt inden længe.....skøn pige, lidt høj af en thai at være, men super sød og let til grin/smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det plejer at være et godt sted. Pim er der desværre ikke længere. Hun var uovertruffen. Jeg tør selvfølgelig ikke garantere for de nuværende piger, men stemningen plejer at være god. Linda selv er ikke bange for at tage del i legen. Hun spreder gerne ben.

 

http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Det plejer at være et godt sted. Pim er der desværre ikke længere. Hun var uovertruffen. Jeg tør selvfølgelig ikke garantere for de nuværende piger, men stemningen plejer at være god. Linda selv er ikke bange for at tage del i legen. Hun spreder gerne ben.

 

http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php

Hej Pigeforskeren, ved du hvor Pim er nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...