Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte den fantastiske smukke og lækre Sarah i Silkeborg den 30 dec. Hun er bare så smuk og lækker. Kan sig kram og giver sig masser af tid til at snakke. Sarah besøges med garanti næste gang hun annoncerer. Vi startede med at kysse og kæle lidt. Bagefter spurgte hun om jeg ikke nok ville slikke hende. Det endte i en skøn orgasme for hende. Herefter kneppede jeg hende og sluttelig sprøjtede jeg ud over hendes lækre krop. Super fed oplevelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 10 timer siden:

Ser da sød ud  men mener super fransk er uden ? 

'Superfransk med kondom', er den sikre version af 'Superfransk', hvor kugler og skaft slikkes uden gummi, men med kondom på toppen.

Hvis der i annoncen står 'Superfransk', og der intetsteds nævnes noget om kondom, kan man gå ud fra at det tilbydes uden.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, den 1/1/2016 at 00:39:

Besøgte den fantastiske smukke og lækre Sarah i Silkeborg den 30 dec. Hun er bare så smuk og lækker. Kan sig kram og giver sig masser af tid til at snakke. Sarah besøges med garanti næste gang hun annoncerer. Vi startede med at kysse og kæle lidt. Bagefter spurgte hun om jeg ikke nok ville slikke hende. Det endte i en skøn orgasme for hende. Herefter kneppede jeg hende og sluttelig sprøjtede jeg ud over hendes lækre krop. Super fed oplevelse

 

Og hvor vi kan finde hende på nettet, om billederne er ægte og hvad du gav for besøget - det rager ikke os, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så at hun annoncerede den anden dag, og ville egentlig godt have besøgt hende. Jeg læser altid anmeldelser om pigerne, inden jeg besøger dem, og da der kun var én god anmeldelse af hende, valgte jeg en gammel kending i stedet for. Er der andre som har besøgt hende, og som har gode erfaringer med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, den Tuesday, January 12, 2016 at 23:47:

Og hvor vi kan finde hende på nettet, om billederne er ægte og hvad du gav for besøget - det rager ikke os, vel?

Nåe nej, det er da os rigtig.. De venlige indlæg med links til tidligere annoncer, og anmeldelser.. hvad helvede skal vi med dem? Du kan bede admin om at slette disse hjælpsomme indlæg, som tilsyneladende ikke rager dig.

Det skal aldrig ske igen.

KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 timer siden:

Nåe nej, det er da os rigtig.. De venlige indlæg med links til tidligere annoncer, og anmeldelser.. hvad helvede skal vi med dem? Du kan bede admin om at slette disse hjælpsomme indlæg, som tilsyneladende ikke rager dig.

Det skal aldrig ske igen.

KF

Gad vide, hvad det er, du prøver at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, hun ser godt nok flot og naturlig ud. Lige som en rigtig kvinde skal være.

'dat ass....ummmh :-) 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...