Guest The Nick Skrevet 1. Januar, 2016 Hej alle Først: Godt nytår;-) jeg har et lidt specielt "ønske"! Bed Ikke om der er nogen som tilbyder denne service, men har en fetish omkring et bootjob udført af en kvinde iført Hunter eller Ilse Jacobsen gummistøvler? Ved godt det er en lidt sær fetish, men er der nogen som tilbyder dette??:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 The Nick skrev, 1 time siden: Hej alle Først: Godt nytår;-) jeg har et lidt specielt "ønske"! Bed Ikke om der er nogen som tilbyder denne service, men har en fetish omkring et bootjob udført af en kvinde iført Hunter eller Ilse Jacobsen gummistøvler? Ved godt det er en lidt sær fetish, men er der nogen som tilbyder dette??:-) Hej og velkommen til EG Umiddelbart tror jeg, at din største chance for succes er, at tage kontakt til en pige (evt. herinde) og spørge om, hun har lyst til at hjælpe dig med at udleve din fetish. Og hvis hun ikke har et par gummistøvler, så forære hende et par. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Nick Skrevet 1. Januar, 2016 Hej PrinceCharming Mange tak for dit svar. Afventer lige og ser om ikke der dukker en op, som kan "hjælpe" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Januar, 2016 The Nick skrev, for 2 timer siden: Hej alle Først: Godt nytår;-) jeg har et lidt specielt "ønske"! Bed Ikke om der er nogen som tilbyder denne service, men har en fetish omkring et bootjob udført af en kvinde iført Hunter eller Ilse Jacobsen gummistøvler? Ved godt det er en lidt sær fetish, men er der nogen som tilbyder dette??:-) Hej, emnet omkring gummistøvler "Hunter" og andre mærker har der været skrevet om før. Jeg kan ikke lige huske specifikke glædes piger, men søg på ordet "Hunter" eller gummistøvler herinde, så tror jeg at der dukker noget op, hvis du er lidt tålmodig ( Bemærk at der vist også er en som bruger "Hunter" som profil navn, så de hits skal du nok udenom ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Nick Skrevet 2. Januar, 2016 Hej Holstebronx tak for info mvh.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 2. Januar, 2016 Sjov fetich men hvorfor lige de to mærker? Er en gummistøvle ikke en gummistøvle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Nick Skrevet 4. Januar, 2016 Hej Buzz Light Ja - Det er en lidt speciel fetish Jeg kan ikke fortælle dig hvornår, hvorfor eller hvordan den er opstået, så det må vel bare forklares på samme måde som når nogle kan lide lyshårede, mørkhårede osv - jeg er nu "fan" af langt de fleste typer piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgend 0 Skrevet 14. Januar, 2016 Domina Theia og FRK Clara i Århus tror jeg der kunne tilbyde dette ...har med stor fornøjelse selv været under deres gummistøvler (bemærk ingen blid sex ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg