Hop til indhold
Guest The Nick

Bootjob

Recommended Posts

Guest The Nick

Hej alle :-)

 

Først: Godt nytår;-)

jeg har et lidt specielt "ønske"! Bed Ikke om der er nogen som tilbyder denne service, men har en fetish omkring et bootjob udført af en kvinde iført Hunter eller Ilse Jacobsen gummistøvler? Ved godt det er en lidt sær fetish, men er der nogen som tilbyder dette??:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
The Nick skrev, 1 time siden:

Hej alle :-)

 

Først: Godt nytår;-)

jeg har et lidt specielt "ønske"! Bed Ikke om der er nogen som tilbyder denne service, men har en fetish omkring et bootjob udført af en kvinde iført Hunter eller Ilse Jacobsen gummistøvler? Ved godt det er en lidt sær fetish, men er der nogen som tilbyder dette??:-)

Hej og velkommen til EG :)

Umiddelbart tror jeg, at din største chance for succes er, at tage kontakt til en pige (evt. herinde) og spørge om, hun har lyst til at hjælpe dig med at udleve din fetish.
Og hvis hun ikke har et par gummistøvler, så forære hende et par.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Nick

Hej PrinceCharming:-)

Mange tak for dit svar. Afventer lige og ser om ikke der dukker en op, som kan "hjælpe":grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Nick skrev, for 2 timer siden:

Hej alle :-)

 

Først: Godt nytår;-)

jeg har et lidt specielt "ønske"! Bed Ikke om der er nogen som tilbyder denne service, men har en fetish omkring et bootjob udført af en kvinde iført Hunter eller Ilse Jacobsen gummistøvler? Ved godt det er en lidt sær fetish, men er der nogen som tilbyder dette??:-)

 

Hej, emnet omkring gummistøvler "Hunter" og andre mærker har der været skrevet om før. Jeg kan ikke lige huske specifikke glædes piger, men søg på ordet "Hunter" eller gummistøvler herinde, så tror jeg at der dukker noget op, hvis du er lidt tålmodig :) 

 

 

( Bemærk at der vist også er en som bruger "Hunter" som profil navn, så de hits skal du nok udenom :D )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Nick

Hej Buzz Light

Ja - Det er en lidt speciel fetish :-)  Jeg kan ikke fortælle dig hvornår, hvorfor eller hvordan den er opstået, så det må vel bare forklares på samme måde som når nogle kan lide lyshårede, mørkhårede osv - jeg er nu "fan" af langt de fleste typer piger :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Domina Theia og FRK Clara i Århus tror jeg der kunne tilbyde dette ...har med stor fornøjelse selv været under deres gummistøvler (bemærk ingen blid sex )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...