Hop til indhold
Guest Olliver

Erotisk/Tantra massage sdr jylland

Recommended Posts

Gæst

Hej derude og godt nytår.

Ovenpå en hård julemåned, så kunne jeg godt trænge til en dejlig gang massage.

Har i kendskab til steder i i det sydjyske hvor man kan møde en pæn voksen kvinde som tilbyder denne ydelse, enten privat el professionel.

Massagen må gerne indholde en happy ending af den ene el anden slags, men det er ikke et must, og kvinden må gerne være nøgen under massagen.

Har kendskab til courtisan i Brørup, men vil gerne vide om der er andre at vælge imellem?

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fjotte

Hvis du har været ved værtinden kunne jeg godt tænke og høre hvad du mener om hende da jeg overvejer at besøge hende men er det 2000 kr værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er alle pengene værd. 2000 lyder måske af meget,  men det varer mindst i 2-2,5 time.

Hun er sød,  snakkesalig og rigtig  charmerende og et skønt menneske og man går derfra med en rigtig god fornemmelse i kroppen.  Hun kan kun anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er hendes bryster? Ja, beklager det lidt platte spørgsmål, men det betyder meget for min oplevelse. 

De er fine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...