Hop til indhold
69lover

GODT FUCKING NYTÅR 2016

Recommended Posts

Det hedder sig så flot "vær velkommen HERRENS år og velkommen HER"

Tja for 69lover blev det året hvor EG og alle JER KNALD gode venner og Jeres kommentar og delagtiggørelser i lagengymnastik og OPLEVELSER blev et NYT og skønt 

bekendskab. Nøj hvor har det været sjov og spændende og læse og også selv komme med "nogle" små meldinger… 

 

Vi har alle en drømme !  og jeg læser TIT om jer som smutter til VERGNÛGUNGEN i Tyskerland … Jeg selv smutter tit til Flensburg men når jeg høre om sceener af op til 6 - 10 piger på en dag så siger junior GLEM det du er ikke 22 år mere…Men for pokker jeg glæder mig på Jeres vegne… NILLE bare en dag med dig !!! lyder sgu som at være med ALICE i  WONDERLAND...

 

Jeg smu kigger også ALTID når det omhandler diverse "GB´s" og Sexevents men må erkende at jeg er en "tøsedreng" eller har bare ALTID har ville have tøserne for MIG SELV og ikke dele dem med andre !!! - men måske en dag …

 

TAK til JER ALLE EG venner og SPECIEL TAK, TAK; TAK  til ALLE I dejlige GP´er som næsten hverdag står KLAR til at HJÆLPE og god energi til fornøje,  

VI HVERSÆTTER JERES HJÆLP EROTISKE gøren...

 

SKÅÅÅÅL og lad os alle fejre et GODT FUCKING NYTÅR 2016 

69lover    

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da der for en del år siden var "kvindeår" var den første sang på DR- radio og tv." Vær velkommen herrens år". :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...