Hop til indhold
Cf211

Er det standard ?

Recommended Posts

Jeg har et spørgsmål som efterhånden trænger sig på.

Når jeg mødes med glædespiger både i danmark og i udlandet, er det over halvdelen som kommentere min perfume positivt, og vil vide hvilken en det er.

Havde egentlig ikke tænkt nærmere over det før, troede bare at den jeg havde var god :-)

Indtil jeg fornyligt skiftede perfume, og stadig de samme komplimenter og spørgsmål om hvilken det er. 

Så nu tænker jeg er det glædespigernes version af ( vi kan da altid tale om vejret) ?

Der er også et par andre komplimenter som synes at gå igen, blandt andet den med de bløde løber og den gode tunge- men den vil jeg nu ikke spørge til da min regel er, hvis man er i tvivl så kom hun ikke !!! hehe

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror, at det handler nok om, at de snakker dig efter munden. 

Det er det samme med sælgere. Man vil ikke risikere at fornærme sine kunder og derfor er det bedst bare at bekræfte dem i deres meninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er aldrig nogen der har spurgt til min deo.. tværtimod spørger de gerne om jeg vil have et bad.. mon jeg stinker? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

en ordenlig mand må godt lugte lidt af ramt af rovdyr - så nej til at bade :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever sjældent at pigerne kommenterer min parfume, men jeg behøver knapt at pakke ud, før de næsten alle kommer med kommentarer om at jeg er stor? Hvordan kan de se det inden den er halvstiv? Det må jeg indrømme at jeg aldrig kan forstå :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... her er vi så langt fra enige, kære Alko..., en mand må gerne bibeholde sin duft fra naturens hånd suppleret med lidt lækkert after shave/parfume agtigt, men gammel armsved og ram rovdyrluft tænder vist ikke ret mange... - men det er blot min personlige holdning... håber virkelig, at du jokede her... knus

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære FRK Skov - ja det var joken - til gengæld er jeg meget nysgerrig på hvad - snave/parfume  er for noget kan du hjælpe - Derudover ja jeg er meget enig i at en ordenlig mand er velklippet velbarberet/studset, holder sig slank sund via motion, gode kostvaner og dufter anstændigt - bruger negleklipper næste/ørehårtrimer efter behov og shampoo og sæber hver dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Kære FRK Skov - ja det var joken - til gengæld er jeg meget nysgerrig på hvad - snave/parfume  er for noget kan du hjælpe - Derudover ja jeg er meget enig i at en ordenlig mand er velklippet velbarberet/studset, holder sig slank sund via motion, gode kostvaner og dufter anstændigt - bruger negleklipper næste/ørehårtrimer efter behov og shampoo og sæber hver dag :)

Ja, jeg tager et bad hver onsdag. Uanset om jeg er snavset eller ej !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... beklager, Alko, en slåfejl er rettet... touche 

... til tvr... håber så også klart, at du joker her, smiler...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... hvad så den anden vej;

hvor meget skal kvinder 'svine' sig selv til i dyre parfumer og hvor meget, skal/bør vores helt egen duft træde igennem...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 13 minutter siden:

... hvad så den anden vej;

hvor meget skal kvinder 'svine' sig selv til i dyre parfumer og hvor meget, skal/bør vores helt egen duft træde igennem...?

Nej.........tilbage igen:

Vand og sæbe kommer man langt med.

Husk: selv mænner kan være allergisk over for parfume!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 11 minutter siden:

... hvad så den anden vej;

hvor meget skal kvinder 'svine' sig selv til i dyre parfumer og hvor meget, skal/bør vores helt egen duft træde igennem...?

Helst ingen parfume for min skyld, parfume virker ikke kun forskelligt på forskellige brugere, men også i forskellige næser Nogle dufte, eks. Chanel no 5 gør mig fysisk dårlig, tunge, krydrede dufte ligeså. Jeg har indimellem måttet bede kvindelige medarbejdere om at skifte parfume - det kan jeg godt love jer - det kræver overvindelse. En let, kølig frisk duft er nok - og det skal være mindre end det i tror er "kun lidt" - I må også gerne bare dufte nybadet :( 

Jeg husker en dinnerdate med min sædvanlige købesexleverandør  hvor vi havde tilbragt ca 2 timer i hotellets restaurant, da vi kom på værelset gik vi, totalt mod min sædvane, direkte "i køddet" på hinanden, og jeg havde lidt dårlig samvittighed over jeg ikke var nybadet og da jeg dykkede ned i hendes skød var det med en hvis frygt for duften - der var intet - det var friskt og dejligt og nybadet nok - den dag . Giver det mening ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet er værre end en GP der lugter af " Horehus i havsnød", ( hvis i kender det gamle udtryk ),

en let diskret parfume er fint, men der skal så lidt til før det flytter sig fra lækkert til kvalmende..... :P

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 16 timer siden:

... hvad så den anden vej;

hvor meget skal kvinder 'svine' sig selv til i dyre parfumer og hvor meget, skal/bør vores helt egen duft træde igennem...?

hej Mizz Skov 

hvis jeg må bestemme skal en kvinde ikke have noget parfume på :) da jeg tænder meget på hendes egen duft da den er meget mere fræk end parfume duft 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Mizz Skov skrev, den 31/12/2015 at 15:24:

... her er vi så langt fra enige, kære Alko..., en mand må gerne bibeholde sin duft fra naturens hånd suppleret med lidt lækkert after shave/parfume agtigt, men gammel armsved og ram rovdyrluft tænder vist ikke ret mange... - men det er blot min personlige holdning... håber virkelig, at du jokede her... knus

Det værste er nu 'duften' af en uvasket svedig røv - tjek for vand og sæbe :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...