Hop til indhold
Peter12

Tantra Fyn

Recommended Posts

Hejsa. er der nogen der kender til hvor man kan afprøve tantra her på Fyn?? Jeg har set noget der hedder tantra-templet, og det lyder rigtig godt. Men ved slet ikke om det er noget for mig, og synes det er lidt dyrt lige at starte op med. Skulle der være en pige der ikke er "helt udlært" endnu, og har lyst til en "forsøgsperson", mod betaling selvfølgelig, så sig endelig til, da jeg er lidt nysgerrig på hvad det er for noget.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Peter12 skrev, for 52 minutter siden:

Hejsa. er der nogen der kender til hvor man kan afprøve tantra her på Fyn?? Jeg har set noget der hedder tantra-templet, og det lyder rigtig godt. Men ved slet ikke om det er noget for mig, og synes det er lidt dyrt lige at starte op med. Skulle der være en pige der ikke er "helt udlært" endnu, og har lyst til en "forsøgsperson", mod betaling selvfølgelig, så sig endelig til, da jeg er lidt nysgerrig på hvad det er for noget.......

Vil du opleve rigtig tantra på Fyn så er det: 

 

http://www.tantriskmeditation.dk/index.php/tantramassoer-i-odense/tantramassoer-maya

 

Hold dig langt væk fra Tantra Templet. Den tantra massage de yder til mænd, er blot en body til body af en pige i trusser, som undlader at berøre din penis. Derved mister tantraen meget at ide grundlaget. Du efterlades med en følelse af skam, istedet for det modsatte. Massagen fås bedre og billigere på de fleste thai klinikker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎31‎-‎12‎-‎2015 at 13:18:

Vil du opleve rigtig tantra på Fyn så er det: 

 

http://www.tantriskmeditation.dk/index.php/tantramassoer-i-odense/tantramassoer-maya

 

Hold dig langt væk fra Tantra Templet. Den tantra massage de yder til mænd, er blot en body til body af en pige i trusser, som undlader at berøre din penis. Derved mister tantraen meget at ide grundlaget. Du efterlades med en følelse af skam, istedet for det modsatte. Massagen fås bedre og billigere på de fleste thai klinikker. 

 

kan du komme med en anmeldelse fra maya så vi kan hører lidt mere om det for det lyder da spændene

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kingo40 skrev, for 1 time siden:

kan du komme med en anmeldelse fra maya så vi kan hører lidt mere om det for det lyder da spændene

 

Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. 

Personligt har jeg ikke besøgt Maya. 

Hun er uddannet samme sted som mine favorit tantra massører, og jeg har nogle referencer på hende, der gør at jeg tør anbefale et besøg, trods jeg ikke selv har været der. 

I øvrigt vil jeg ikke anbefale at lave detaljerede anmeldelser at tantra massager. Forløbene er meget forskellige fra gang til gang, og tillige meget individuelle. Der ud over er de fleste tantra massører kede af at få deres massage penslet ud på et forum som dette. 

Læs hendes side grundigt, og begiv dig afsted med åbent sind, uden forventninger til at bestemte ting vil ske :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter12 skrev, den 31/12/2015 at 12:20:

Hejsa. er der nogen der kender til hvor man kan afprøve tantra her på Fyn?? Jeg har set noget der hedder tantra-templet, og det lyder rigtig godt. Men ved slet ikke om det er noget for mig, og synes det er lidt dyrt lige at starte op med. Skulle der være en pige der ikke er "helt udlært" endnu, og har lyst til en "forsøgsperson", mod betaling selvfølgelig, så sig endelig til, da jeg er lidt nysgerrig på hvad det er for noget.......

Hje Peter

Jeg er under oplæring og mangler til tider øve personer. 

Du er velkommen til at kontakte mig på 6112 1832

Det er en fantastisk verden så glæd dig!!

 

KRAM 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Siljenips skrev, for 14 minutter siden:

Hje Peter

Jeg er under oplæring og mangler til tider øve personer. 

Du er velkommen til at kontakte mig på 6112 1832

Det er en fantastisk verden så glæd dig!!

 

KRAM 

Hvilke kurser følger du? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Elly skrev, den 1/1/2016 at 22:51:

Frydswelnes og massagedronningen er det ikke det samme

Det gad jeg også godt vide. Tanken har strejfet mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, 1 time siden:

Hje Peter

Jeg er under oplæring og mangler til tider øve personer. 

Du er velkommen til at kontakte mig på 6112 1832

Det er en fantastisk verden så glæd dig!!

 

KRAM 

Lad os høre mere om det Silje :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterNobody skrev, den ‎17‎-‎01‎-‎2016 at 15:17:

Lad os høre mere om det Silje :-) 

Ja det kunne flere af os sikkert godt tænke os at høre om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2016 at 16:19:

kan du komme med en anmeldelse fra maya så vi kan hører lidt mere om det for det lyder da spændene

 

Hej  jeg har besøgt Maya mange gange, og det er absolut en fantastisk oplevelse hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elly skrev, den 31. december 2015 at 22:51:

Frydswelnes og massagedronningen er det ikke det samme

Hvad får dig til at tro det..?

- det er jo den helt samme beskrivelse af en massage de har, osse med den specielle "release"....

Det lyder for mig, meget ens...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silje går på kursus hos Joan Ørting.

om det gør hende til en bedre GP ???

men jeg melder mig da gerne som øveperson, hvis Silje stadig mangler

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enjoy skrev, den 4/5/2017 at 15:48:

Siljenips, giver du stadig tantra massage ? 

Og hvor holder du til henne ? 

Og hvad er prisen ?

 

Hejsa

Jeg holder til i Svendborg og Odense hvis det er på Fyn du søger. Ellers er jeg at træffe i Slagelse en gang om måneden.

sms el ring for priser på 6112 1832 men kan allerede nu afsløre jeg har kun rimelige priser ;-)

KH

S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...