Hop til indhold
Berndsb1

Rygere i FKK

Recommended Posts

Jeg har længe overvejet at besøge en fkk klub syd for grænsen. En del spørgsmål trænger sig på! 

Håber på svar

 

1. Er alle pigerne rygere? Er ikke ryger og gider ikke knalde en ryger! Bryder mig ikke om lugten.

2. Bliver man "antastet" af pigerne hvis man er lidt genert og har brug for pigerne "til at bryde isen".

3. Hvor mange mennesker er der? Total set? Ca...

Godt nytår

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

90% af pigerne ryger. Så det er muligt at finde nogen der ikke ryger. 

De fleste steder bliver man antastet nogle steder nærmest ikke og andre steder bliver man nærmest jaget. Hvor i Tyskland vil du hen?  Acapulco er kedelig hvis du er alene og genert for de må ikke antaste.  

I Hamborg kunne Harmony være noget for dig hvis du vil starte stille ud. På en alm. Hverdag er der 15-30 mennesker afhængig af tidspunkt. 

På acapulco, world og samya er der 50-100 mennesker. På Oase, Sharks og Artemis er der 75-150 mennesker. På en alm hverdagsaften. Groft generaliseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Berndsb1 skrev, den 31/12/2015 at 09:19:

Jeg har længe overvejet at besøge en fkk klub syd for grænsen. En del spørgsmål trænger sig på! 

Håber på svar

 

1. Er alle pigerne rygere? Er ikke ryger og gider ikke knalde en ryger! Bryder mig ikke om lugten.

2. Bliver man "antastet" af pigerne hvis man er lidt genert og har brug for pigerne "til at bryde isen".

3. Hvor mange mennesker er der? Total set? Ca...

Godt nytår

 

 

3. Der er 200+ mennesker ca. ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her B,

Hvis det ikke nødvendigvis skal være FKK, kunne flat rate måske være noget, Total Club Hannover, Le Desir Hildesheim eller Chateu Göttingen, er mindre hyggelige clubber. Godt nok med megen røg! men små hyggelig clubber. Kast dig ud i det du vil ikke fortryde!! Husker glimrende min egne debut, hold da kæft jeg var nervøs og absolut uden grund, tag det roligt ser hvad der sker, når der er gået ca. 30 minutter, tænker du "This is heaven". Rigtig god fornøjelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...