Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Bruger genereret historie

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hey alle

 

En lille ide - jeg tænker at lave en indledning - alle brugere så kan skrive med på - eksempelvis 4 linjer og alle der er på  guiden - GPere kunder nysgerrige ja alle kan så bidrage jeg starter - Fortsætter du?

 

Det var ved den tid at kontoen for efteruddannelse skulle bruges - jeg havede ved MUS samtalen med min chef aftalt at jeg skulle på en uge eksternat i personlig effektivitet og markedsorienteres salg - Vi havde fundet et kursus sammen og det afholdets på et lækkert kursuscenter i den anden ende af landet hvor jeg boede, jeg kyssede min kone "på gensyn" og lovede at ringe hjem, hver aften - vi har været gift i mere end 30 år og har ikke længere hjemmeboende børn, hus, sommerhus og rejser 6 uger årligt og lever vel egenligt i harmoni med hinanden og ja jeg var da blevet tømt - hvis I forstår hvad jeg mener, sex er lettere rutinemæssigt men stadig intens - Bilen snurrede fint til den anden ende af landet og jeg rullede ind på hotellets parkeringsplads og parkerede ved siden af en Audi A6, ud steg en statelig skønhed - flot blondine med skulderlangt hår - særdeles raffineret og dyrt klædet, en hammerflot make up, og bemærkelsesværdige sko - jeg fik lige "blikket"  - Vi gik begge tavse til receptionen, jeg nævnte mit navn og fik nøgle til værelse 622,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... da jeg tog nøglen og min taske og var på vej hen mod mit værelse overhørte jeg tilfældigvis, at den smækre blondine fra P-pladsen fik udleveret nøglen til værelse 620 - voila lige ved siden af mit... uhm, kunne da ikke helt lade være med at tænke en fræk tanke i den anledning... checkede ind på mit værelse - skimmede omgivelserne, nydeligt, stor seng, badekar på badeværelset, minibar... ikke dårligt. Og til min overraskelse 'connecting doors' til værelse 620. Tog i håndtaget, men det var den type, hvor der skal låses op fra begge sider, for at få uhindret adgang... absolut potentiale SF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg handlede uden at tænke mig om, jeg bankede på døren og bad om hjælp til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

at få klappet sengen ned fra det smarte reolsystem. 

Hun kiggede køligt på mig, lidt medlidende, og trak i et håndtag. 

Idet hun bukkede sig forover strammede nederdelen over hendes numse. Jeg kunne ikke se trussekanter - hmmmm? 

Hun havde selvsiddende strømper på, kunne jeg konstatere, og stadig de flotte stilletter. 

Tak, må jeg byde på en drink? Hun svarede ikke, men smilede blot, og skred ind til sig selv. 

I døren kastede hun et vurderende elevatorblik på mig, og lukkede så døren, stille, men bestemt. 

Souhhhh hun er klasse, og så dampede hun. Jeg kunne dufte hende, ikke parfumen, men hende. 

 

Hurtigt komprimerede jeg videoen Mac´en havde optaget af hendes stamme krop, og sendte den til Mesteren. 

Ærede stormester.

Denne kvinde har absolut potentiale, hun sitrede og duftede umiskendeligt af kvinde. 

Må jeg invitere hende til næste møde? 

 

Svaret indløb lidt efter: 

Find ud af mere om hende. Parforhold, indtægt, uddannelse, medlemsskaber af diverse klubber, og frem for alt, forfør hende - vis mig hende nøgen, våd og vild.

Den sidste vi indlemmede i logen var en katastrofe. Det mest kinky hun havde oplevet var sex på en strand, og hun kunne ikke flyttes ud over det!

 

Mvh

Tabor

Stormester Cecilia logen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

tiden til vi skulle samles til undervisning nærmede sig hastigt, jeg skulle nå at lægge en strategi til at fuldføre befalingen - en kærkommen ordre - forsøre den skønne, men

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 31/12/2015 at 07:23:

... da jeg tog nøglen og min taske og var på vej hen mod mit værelse overhørte jeg tilfældigvis, at den smækre blondine fra P-pladsen fik udleveret nøglen til værelse 620 - voila lige ved siden af mit... uhm, kunne da ikke helt lade være med at tænke en fræk tanke i den anledning... checkede ind på mit værelse - skimmede omgivelserne, nydeligt, stor seng, badekar på badeværelset, minibar... ikke dårligt. Og til min overraskelse 'connecting doors' til værelse 620. Tog i håndtaget, men det var den type, hvor der skal låses op fra begge sider, for at få uhindret adgang... absolut potentiale SF

- nå Mizz Skov - det var dig dit fjols der stod og rev i døren hele aftenen og den halve nat:cry:. Hende den smækre blondine er MIN kone:wub: og vi boede på værelse 620 - ja hun var lige tilbage på værelset for at hente min pengepung, den havde jeg glemt i farten på vej ud værelset. Vi slap af sted med at jeg kørte bil uden kørekort, men mangle dankortet når man er hos Pelshandler Birger Christensen på Strøget i Kbh. for, at forære sin skønne kone:wub: en pels til en lille mill kr - - tja så kommer  man ikke langt med lommeuld. Min kone havde sit kørekort med, så hun kørte tilbage til hotellet.

Nå - ja hun nævnte også noget om en glad gut:) i træsko på P-pladsen i en gammel ruuuusten Hitlerslæde ( WW boble). Da han så hende, - ja så opførte han sig nærmest som en fed hankat, der slikkende sig om munden:P går rundt om en skål med piskefløde,- hun sagde ikke noget, men sendte ham et blik:roll: - pas du heller din egen madskål på hjemmefronten når du pludselig bliver så sulten.

Mange hilsner          -       og jeg håber så sandelig at i kan tåle at jeg laver lidt grin med jer - og der er ingen intentioner om at såre nogen af jer - tro mig:)

Nyder livet

- og lige, - hun fortalte også om en anmassende - ja måske en lebbe, der med øre så store som grydelåg, absolut skulle stå og gnide sig op hende nede i receptionen - hun syntes det var meget intimiderende! - -  det var så også dig -  Mizz Skov!      -  gå hjem til din mor og få tilbagebetalt dine opdragelse-penge, og køb Emma gad´s  "Takt og tone"  - ja sådan set også en til ham i træskoene og rustvognen.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg fik en plads ved samme bord som hende - og bestilte en god vin til maden - selve kursets undervisning fulgte jeg ikke så nøje, jeg havde en højere opgave at løse - men i undervisningsforløbet fik jeg da kigget godt og grundigt på hende og "hun tøede lidt op" sendte et par øjekast mod mig og.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... kæreste 'nyder livet'... ingen sure miner... ved ikke helt om jeg skal brygge videre på mande eller kvinde vinklen... - og undskyld til 'alko' hvis jeg lige hopper dit indspark over... må bare lige drille 'nyder livet' lidt... vi er jo i fantasiens verden...!

... kæreste nyder livet... det var DIN kone, som gned sig op ad mig i receptionen - ikke omvendt... - måske hun hemmeligt drømmer om at blive tilfredsstillet af et skøn, fristende kvinde... - men hun har bare ikke taget mod til sig ift. at fortælle dig det... - måske hun vil ha en trekant eller bare mig! i hvert fald med hende i centrum for al lyst, mig som den udførende og dig, som ham i baggrunden, der 'bare' må se på... - og grunden til, at hun tiggede om en pels var da klart, at jeg havde flashet min mink, da jeg stod ved siden af hende... hot og lækker i høje sko, silkekjole med høj slids, så hun fik et glimt af min hofteholder, og blød, blød pels... haha... hun drømmer om at være iklædt det frækkeste lingerie og pels... og så skal jeg 'pakke' hende ud... og DIG, ja du må kun se på... - og ta en spiller, hvis du ikke kan holde dig i ro... - kan du se det for dig...? jeg kan - SF - så det var derfor jeg checkede døren mellem værelserne... - har du noget at tilføje? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Skovtøsen og Nyderen, kan i ikke lave en tråd med den spændende historie. Det bliver vist lidt for rodet ellers ;) Men det lyder sgu da frækt og fristende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

.. Åh, sorry hvis jeg ødelagde præmissen... Beklager ydmygt, hr. Aarhuselsker... Skal nok afstå fra yderligere ytringer i denne tråd... Knus og god søndag hr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nææææ Skovtøs. Det er din tur til at skrive på den oprindelige historie ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, den 17. jan. 2016 at 12:12:

Jeg fik en plads ved samme bord som hende - og bestilte en god vin til maden - selve kursets undervisning fulgte jeg ikke så nøje, jeg havde en højere opgave at løse - men i undervisningsforløbet fik jeg da kigget godt og grundigt på hende og "hun tøede lidt op" sendte et par øjekast mod mig og.

det lykkedes mig at få et smil fra hendes fyldige mund efter indtagelse af en vis mængde god vin under middagen. stormesteren Tabor havde befalet, at jeg skulle indsamle data... - derfor snuppede jeg en plads tæt på hendes under den efterfølgende kaffe og 'erfa'-hygge-snak. Jeg sagde ikke så meget, men lyttede. Kvinder taler jo meget, når de er i flok og hun slappede tydeligt af og snakken gik lystigt med de to andre kvinder ved 'vores' bord... - jeg lyttede mig til at hun var gift, men ikke godt gift.... fornemmede mellem linjerne at hun var 'overhund' i ægteskabet. Aldrig et godt udgangspunkt... bopæl Feddet i Aarhus lige ned til vandet...Hun fortalte, at hun var morgenbader året rundt og skulle i vandet ud for hotellet næste morgen... kl. 06.00 - ah... min chance... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg besluttede derfor at jeg skulle være nøgen morgenbader og glædede mig til at se hende smækre og lækre krop i badeoutfit i løbet af natten drømte jeg om hende i badedragt bikini og G streng - og nøgen, jeg vågnede kl 0530 og havde en stor flot morgen rejsning - lyttede på væggen ind mod hendes værelse til hendes, jeg snare anede end hørte en diskret summelyd fra fra en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... vibrator... yndigheden i værelse 620 havde nemlig en fast morgenrutine... først en indre stimulering af krop og sine vha.  en morgenorgasme. efterfulgt et det kolde gys i form af morgenbad (nøgen)...! Der gik ikke længe før et kort skrig lød fra naboværelsen... - efterfulgt af listende trin og dørens sagte klik. Da den blev åbnet og lukket. Jeg skyndte mig selv ud på gangen iført tøfler og slåbrok, som knapt kunne dække mit morgenjern. Og fik et glimt af beboeren fra værelse 620 med morgenhår og svøbt i et badelagen... på vej mod vandet... jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

fulgte efter. I døren stødte vi sammen. Godmorgen, jeg fik et nik og et smil der ikke nåede hendes øjne. Vi fulgtes de få hundrede skridt til havet, uden at veksle et ord. 

Helt uden tøven lagde hun badelagnet på det tørre opskyllede tang, og trådte nøgen i vandet. Min badekåbe landede i sandet, og med knap halvtrest jern, fulgte jeg efter. Hun svømmede allerede - hun var god og stærk kunne jeg se. Jeg pløjede lidt kluntet rundt, og forsøgte ikke at se alt for urutineret ud. 

Vi kom op på samme tid. Frisk temperatur sagde jeg, og nikkede mod havet. Mnnn, et blik på min stadig glade stolthed, og så viste hun for første gang lidt humor. Et par gradere koldere ville nok have været ønskeligt. Men ikke et smil. Helt uden blusen tørrede hun sig foran mig. Numse, bryster og missen fik en kærlig tur med den tykke frotte, og jeg måtte skynde mig at få badekåben på. 

Ved morgenmaden kom vi til at sidde i hver sin ende af spisestuen. 

Jeg havde tid til at spekulere over hvordan jeg skulle få knækket hendes skal af selvsikkerhed og hovmod.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Efter morgenmaden gik vi til kursuslokalerne, jeg fik mig mænget ind på en plads tæt på hende - vi sad faktisk by side -  Heldigvis havde jeg nået inden morgenmaden at tage et rigtigt brusebad og tog min lækre after shave på, da jeg satte mig ved hende snusede hun dybt ind og sagde sikke en lækker aftershave du har er det hugo boss - ja som mit jakkesæt svarede jeg med et smil og et glimt i øjet, jeg bruger den flere steder på kroppen - med et underfundigt smil svarede hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Klæder skaber folk..., eller understreger deres naturlige, medfødte styrke og autoritet. Og så var jeg pillet ned. Hun havde dog ikke talt så højt. bemærkningen var klart henvendt til mig. Den første firedragsholder begyndte på sit indlæg. Hørte ikke ret opmærksomt efter. fuck hun var skarp.. - der måtte da være en sprække i hendes 'panser'... Lod mine øjne vandre. De endte øverst ved slidsen i siden af hendes kjole... Uhm - der blev jeg mindet om hendes velfornede, muskuløse lår... - gad godt mærke dem omkring mig imens jeg stødte helt i bund i hendes våde mis... Så fangede hendes blik mit. Hun lænede sig frem og sagde sagte...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

du har ikke format nok til det du overvejer. 

Hun koncentrerede sig om undervisningen, og jeg var lidt blank. 

Ved middagsbordet sad jeg skråt over for hende. Hun sat atter ved siden af fedlingen i jakkesættet, og han stank langt væk af penge og magt. Hun nærmest savlede. Havde han bedt hende om at bukke sig ind over bordet, havde hun gjort det. Jeg tænkte på at hun tilsyneladene ikke bar trusser, og glædede mig til at se om der var en lille plet på nederdelen, når hun rejste sig. 

Det var der ikke, men hendes øjne strålede. Hun tændte på magt, mænd der kunne træffe beslutninger, lidt hensynsløse mænd, konkluderede jeg. 

Jeg hørte jakkesættet sige vær 532 til hende. Den hyrdetime skulle forhindres. 

Jeg gik op på siden af hende: Smilede og sagde ud i luften. Øivur Steinhager, for at dit besøg på værelse 532 kan gennemføres diskret, skal du først have en lille snak på mit vær - forstået? Hun kiggede hovent på mig: Hvad i al verden bilder du .... Øivur du bor Strandborgalle,  8240, du forstod godt min besked, ikke. Hun sank lidt sammen. Jo - undskyld. 

OK, bank på kl 17. 

Nu skulle hun stille og roligt have knækket den overlegne attitude, hun skulle lære at adlyde, og nyde det. Jakkesættet ville aldrig få besøg. 

 

Undervisningen slutte tidligere end beregnet kl 1615. På vej mod trappen smilede jeg til hende. Dejligt med lidt tidligt fri, så kan man lige nå et bad inden næste trin i dagens program. Hun stivnede og stirrede vildt på mig. 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lidt i 5 sad jeg på sengen i lotus stilling, da det forsigtigt bankede på mellemdøren. 

Ja kom ind. 

Ind kom skønheden, let fugtigt hår, tækkelig blå kjole med en slids på brystet, men ikke V formet. Stilletterne havde hun på, og de var ikke diskrete. 

Stil dine sko ved døren, tak. 

Hvorfor skal jeg have skoene af? 

De skal ikke op i sengen vel? 

Hun satte skoene, og det var tydeligt at en del af selvtilliden forsvandt.

Sæt dig overfor mig i lotus, vi skal på samme energi nieveau. 

Det kunne hun ikke pga kjolen, som hun så, rødmende af vrede, måtte trække pænt op i. 

Sådan sad vi i 10 minutter. Hun rykkede hele tiden rastløst rundt. 

Øivur: Du er forskningschef, ikke direktør, i Green Farma. Du kører firmabil, og huset du har adresse i, er ejet af Johan Snøe, som du ikke er gift med. Din løn ligger vel omkring en lille million. Mine forbindelser siger at du ikke har opsparing af nogen art, og du har dog været erhvervsaktiv i en del år. 

Du får ikke sex nok derhjemme, så du må ty til dildoen - og hvad mere? 

I- ikke andet. 

Hvor er så alle dine penge henne ? Jeg tror du bruger dem på sex. Du gider ikke købe unge fyre. Der er ikke nok udfordring i dem for dig. Erfarne fyre er der ikke mange af til salg, og desuden er de ikke vildt dyre. Øivur, du bruger rigtig mange penge på at købe seancer hos diskrete luksus piger, der kan få dig op at flyve - ikke. 

Nej, jeg kunne aldrig ............ Øivur husk nu hvordan du kom her. 

Ok, jo det er det jeg gør. 

 

Fint, tag nu dit tøj af. Jamen jeg vil altså ikke - Tag det så af NU. 

Fra nu af taler du ikke men svarer når jeg spørger, og du tiltaler mig altid  "herre"  Det var tøjet.

Ja, jeg skal nok.   Ja hvad?? Ja herre.

Du har en smuk krop, som mesteren bestemt vil nyde at dele ud af. Nu skal vi have sex. Gør dig parat. 

Parat, herre? 

Ja, gør dig våd. 

Jeg sad og nød hendes slanke fingre, og sandelig der gik ikke lang tid. Det skulle bare være en hurtig hård tur, for at besegle mit overtag. 

Op på knæ, skuldrene ned i lagenet. Hun fik 5-10 minutters hård baghyler, og så trak jeg mig ud med et svup. Ingen af os var kommet, men hun havde været tæt på, og virkede dybt frustreret. Hendes telefon ringede inde på værelse. 

Lad den være sagde jeg. Jeg satte mig bag hende, og kærtegne blidt hendes krop med hænderne. Hver gang telefonen ringede, var hun ved at rejse sig, og jeg nappede hård i hendes brystvorter. Hvem er det der ringer? Ham fra middagsbordet, jeg har en aftale med ham nu. 

Hæ, tænkte jeg, det bliver aldrig. 

Så bankede det på hendes dør. Det er ham. Ok den ordner jeg, sagde jeg. Smed hende ned, og hamrede pikke i hende, og trak den stiv og våd ud. Jeg sikrede mig gennem dørspionen, at det var ham, åbnede døren, så min våde pik pegede lige mod ham. Ja? Øh, Øivur, jeg havde en aftale, æhh. Nå, men hun er temmelig optaget resten af kurset. Farvel. 

Hun lå som jeg havde forladt hende. 

Op på knæ igen, skuldre ned. Vi skal lege lidt med dine muligheder. 

Lydigt gjorde hun som jeg havde sagt. Var hun allerede ved at være føjelig? Næppe, blot liderlig. 

Hendes faste lille numse strittede i vejret, begge indgange stod til fri beskuelse, kønslæberne var røde og tykke. 

 

Jeg 

 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Begyndte at klaske hende i numsen - sørgede for at ramme samme sted hvergang - jeg klaskede pænt til og tungt igennem, lod hånden hvile kort på ballen, hvor slaget ramte, hun begyndte at få tårer i øjnene og stønnede lidt - smerten tændte en lidenskab i hende - Jeg stoppede med at klaske på hendes numse - Fik en god ide, - Kravl hen til skabet og hent en bøjle bær den i munden som en hund bærer et kødben og kravl herhen til mig med bøjlen, hun begyndte at at kravle - jeg langede et hårdt klask på hende ene balle - har jeg hårdt dig sige javel herre ? - Hun sagde javel herre jeg henter bøjlen nu, klask igen hårdt på den samme balle - Hørte jeg dig sige undskyld? lidt forpint med grådlabil stemmeføring og en meget submissiv intonering kom det sagte undskyld, hun begyndte igen at kravle - kom til skabet hentede bøjlen - lagde det tøj der hænget på bøjlen pænt sammen på stolen, hun krøb langsom med tårer og trods i øjnene hen i mod mig - Hun var endnu ikke knækket, nu blev det en personlig udfordring for mig - jeg sad i lotus stillingen igen da hun krybende kom tættere på, da hun var tæt nok på til at aflevere bøjlen sagde jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 17/1/2016 at 16:49:

... kæreste 'nyder livet'... ingen sure miner... ved ikke helt om jeg skal brygge videre på mande eller kvinde vinklen... - og undskyld til 'alko' hvis jeg lige hopper dit indspark over... må bare lige drille 'nyder livet' lidt... vi er jo i fantasiens verden...!

... kæreste nyder livet... det var DIN kone, som gned sig op ad mig i receptionen - ikke omvendt... - måske hun hemmeligt drømmer om at blive tilfredsstillet af et skøn, fristende kvinde... - men hun har bare ikke taget mod til sig ift. at fortælle dig det... - måske hun vil ha en trekant eller bare mig! i hvert fald med hende i centrum for al lyst, mig som den udførende og dig, som ham i baggrunden, der 'bare' må se på... - og grunden til, at hun tiggede om en pels var da klart, at jeg havde flashet min mink, da jeg stod ved siden af hende... hot og lækker i høje sko, silkekjole med høj slids, så hun fik et glimt af min hofteholder, og blød, blød pels... haha... hun drømmer om at være iklædt det frækkeste lingerie og pels... og så skal jeg 'pakke' hende ud... og DIG, ja du må kun se på... - og ta en spiller, hvis du ikke kan holde dig i ro... - kan du se det for dig...? jeg kan - SF - så det var derfor jeg checkede døren mellem værelserne... - har du noget at tilføje? 

Kære Mizz:)

- har du noget at tilføje?  -   selvfølgelig har jeg det;-) - min kone er også af og til pigesex, når den rette pigepartner:wub::wub: er der!!!, og hun vil gerne prøve nye!!!. Men det er altså ikke noget der sådan ligefrem står skrevet i panden på hende. Hun lagde da godt mærke til, at du var meeeget nærgående; men den nye pels der ventede på hende hos Pelshandler Birger Christen, den trak altså mere:P end dig.

Og det pjat med, at du stod og hamrede løs på den mellemdør hele aftenen og den halve nat, - du kunne da  bare først på aftenen have stukket en lille lap papir under døren : - "har i lyst til en drink og en snak - så kig ind". - - - -  og så kunne det godt være, at det blevet noget til mere - for hun snakkede meget og længe om, at du havde gnedet dig op hende - så helt uinteresseret var hun ikke !!

Det der er skrevet med blåt er ude fra virkeligheden.

For ser du, nu skal jeg fortælle dig noget ude fra IRL fra min egen tid med min Xkone: vi var i mange år medlem i en lukket forening (vi skulle søge om optagelse - skriftlig!!!) en privat swingerklub med som jeg erindrer det, ca 100 par - altså 100K + 100M. Der var "lørdagshygge":P 2 -3 pr måned med alt fra 4-5 par og op til 10 -12 par - hvis der var flere par, var der simpelthen ikke nok bollemadrasser :). Vi deltog 1 -2 gange pr måned og næsten altid var der nogle nye par eller par der ikke deltog så ofte, så der var næsten altid ny fremmed pik til min kone og ny fremmed fisse til mig. Min xkone(primo 30) var meget fremmelig, frimodig, fræk og ligefrem i sin være måde, - også på sådan nogle aftener - hun var god til at bryde de andres undertiden generthed og byde op til fi...   -" nå nu går jeg ind i soveværelset, er der nogen der vil med??" - og selvfølgelig var der straks et "æret mandligt medlem" der med "begejstring" gerne ville med en tur i soveværelset med hvad deraf følger:P.

Men en aften var der en afveksling : "- nå nu går jeg ind i soveværelset, er der nogen der vil med??" - ja det var der, - en voksen kvinde omkring de 50 - ja det vil jeg, og min kone smilede sødt til hende, behøver jeg at fortælle mere? - efter noget tid gik jeg ind til dem, de var i gang med et pigesamleje. På et tidspunkt så kunne de selvfølgelig ikke mere, og så sagde min kone til hende - "nu sørger du også lige for min mand"  -  "selvfølge gør jeg det", og så lagde hun sig om på ryggen med spredte ben og våd fisse og min pik var ikke langt væk:P -  Man kan også sige, at min kone klargjorde en fremmed fisse til mig :wub:    Herefter red min kone hendes mand af lige til han sprøjtede oppe i hende. - Pigesex + partnerbytte -. Det var første gang min kone havde pigesex og nye pigepartnere fulgte med tiden som de dukkede op.

Jeg synes det var sødt sagt af min kone:wub:: nu sørger du også lige for min mand. - det glemmer jeg hende aldrig for, og det gælder også maaange andre skønne ting ved hendes skønne mangfoldige væsen.

Se det var hvad du gik glip af  - pigesex  -  den aften med dit fjollede bankeri på døren - du havde haft  mulighed for, at få både fremmed fisse og fremmed pik hos et ægtepar der kendte hinanden godt, og ville dig det bedste, begge 2 og på hver sin måde :wub::wub:    -    :):wub:

Det var fede - frække - fester - fristelser - fri fisse - fri pik - og alle kneppede uden gummi på kryds og tværs af ægteskaberne - det er sådanne aftener hvor kvinderne låner hinandens mænd.

Om sommeren var det lyst når vi kom og lyst når vi kørte hjem - og tusind tak for, at viagra kom lige da vi startede på den del af vores sexliv. For sådanne aftener er det sgu hårdt at være mænd - forstå det så piger.

At være medlem i sådan en forening og møde alle disse forskellige K + M (også udenlandske ægtepar) og så tilmed under fortrolige og afslappede forhold + alle aftener  + alle de nye sexpartnere som vi hver især kneppede med = oplevelser for livet!! - jeg synes jeg har været privilegeret - og under andre det samme.

- har du noget at tilføje ?:P:P:P

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Du skal sutte min pik nu - jeg vil tømmes - jeg tog bøjlen ud af munden på hende og begyndte at smække hende ene balle - ramte samme sted hver gang men hun suttede det bedste hun havde lært jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...