Hop til indhold

Recommended Posts

Smuttede i dag forbi Grønnegade og bestilte 1 time b2b med afslutning til 1.000,-

Blev modtaget i døren af Pat og vist ind i en af de små massage rum hvor jeg ordrede massage. Kort tid efter kom en lækker skøn ung kvinde ind. Jeg spurgte om hun gav b2b med afslutning, hvilket hun desværre ikke gjorde. Hun gik og tilbage kom Pat. 27 år og ganske sød og pæn pige, med naturlig hårvækst.

Hun smed tøjet før jeg nåede af mit og så fulgte massage i ca 30 min. Det blev lidt trivielt og hun kom ikke helt i bund. På med gummi i en 69'er, slikke slikke og finger vil hun gerne have. Efterfølgende sad vi og snakkede lidt om nytår og festen, der skulle være. Hun forstod ikke helt hvad jeg fortalte, men hun smilede og spurgte hele tiden. Jeg fornemmede ingen hast. Efter 45 stod jeg på gaden igen.

En ok oplevelse jeg gerne gentager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der tale om Pat, som tidligere har været på Silkeborgvej 120 kld?? Er hun rimelig høj!?!? Naturlige store bryster?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, den 9. januar 2016 at 14:15:

Er der tale om Pat, som tidligere har været på Silkeborgvej 120 kld?? Er hun rimelig høj!?!? Naturlige store bryster?!?

Nej hun er en lille ung nips.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der ved om, hvor mange piger arbejde der hos Grønnegade 64

Måske skal man lige kigge forbi. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...