Hop til indhold
JerryT

Emma fra Rødovre

Recommended Posts

Ville i Mandags godt have besøgt denne Shemale :

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7061&refid=859

 

Lavede en aftale med hende kl 12:00 i Rødovre og bestilte billet til turen og ventede på Adressen. Ud på aftenen fik jeg en besked fra Emma at nu var det pludselig aflyst og da jeg spurgte hvorfor fik jeg intet svar. Det er i mine øjne ret useriøst.

Tror trods de gode anmeldelser at jeg aldrig vil besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest emmasmukke

Der blev gjort 2 dage før den ønskede dag. Du havde endnu ikke rejst, i henhold til din info. Men du stadig insisterer på at besøge samme dag. Hvordan skal jeg være skylden?

JerryT skrev, den 30/12/2015 at 17:54:

Ville i Mandags godt have besøgt denne Shemale :

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7061&refid=859

 

Lavede en aftale med hende kl 12:00 i Rødovre og bestilte billet til turen og ventede på Adressen. Ud på aftenen fik jeg en besked fra Emma at nu var det pludselig aflyst og da jeg spurgte hvorfor fik jeg intet svar. Det er i mine øjne ret useriøst.

Tror trods de gode anmeldelser at jeg aldrig vil besøge hende igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
emmasmukke skrev, for 2 timer siden:

Der blev gjort 2 dage før den ønskede dag. Du havde endnu ikke rejst, i henhold til din info. Men du stadig insisterer på at besøge samme dag. Hvordan skal jeg være skylden?

 

Er selv ked af denne misforståelse. Var mega skuffet over aflysningen dengang !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Citat

 

Hvis Jerry har indset at der er sket en misforståelse så kan jeg ikke forstå at denne tråd ikke bliver slettet så Emma i fremtiden ikke bliver belastet af denne her tråd !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...