Hop til indhold
christianph

Alexis, Århus

Recommended Posts

Den annonce er fup. Man er satme naiv hvis man betale halvdelen af pengene forud :-D...... og regner med en aftale efterfølgende :-D......

Jeg har aldrig nogensinde betalt forud for en aftale, og kommer aldrig til det.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
christianph skrev, for 1 time siden:

Hej 

jeg ville lige høre om der var nogle der havde erfaringer med hende her?: https://annoncelight.dk/showad/199391

Læg din efterlysning under efterlysninger, ikke under anmeldelser  og lav en overskrift hvor du nævner pigens navn eller lignende - ellers fanger du ikke nogen der gider svare. Ud over brokrøve som mig :)  

undlad venligst at kommentere på overskrift og placering i trådene - brug istedet rapportfunktionen

vh Q

Redigeret af Aarhuselsker
afsporing i tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
flunk69 skrev, for 22 minutter siden:

Den annonce er fup. Man er satme naiv hvis man betale halvdelen af pengene forud :-D...... og regner med en aftale efterfølgende :-D......

Jeg har aldrig nogensinde betalt forud for en aftale, og kommer aldrig til det.
 

Uha, NEJ!! Det er bare ikke seriøst. Nogle beder dog om kørselspenge forud for at konstatere, at kunden er seriøs - rimeligt nok, især hvis hun skal køre langt, som nogle ikke har noget imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Læg din efterlysning under efterlysninger, ikke under anmeldelser  og lav en overskrift hvor du nævner pigens navn eller lignende - ellers fanger du ikke nogen der gider svare. Ud over brokrøve som mig :)  

undlad venligst at kommentere på overskrift og placering i trådene - brug istedet rapportfunktionen

vh Q

Jep, den er jeg med på. 

Problemet er bare at når du flytter en tråd, så opdager trådstarter det sikkert ikke, og gør han, så forstår han det ikke. Derfor er det smart at du og dine giver trådstarter en besked, a la den jeg skrev ovenstående. Derved forstår han hvad han har gjort forkert. ;) Hvis du ikke får at vide hvad du har gjort forkert, har du heller ikke mulighed for at lære af dine fejl. Elementær opdragelse. 

Jeg er i denne forbindelse flittig bruger af rapporter funktionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Problemet er bare at når du flytter en tråd, så opdager trådstarter det sikkert ikke, og gør han, så forstår han det ikke. Derfor er det smart at du og dine giver trådstarter en besked, a la den jeg skrev ovenstående. Derved forstår han hvad han har gjort forkert. ;) Hvis du ikke får at vide hvad du har gjort forkert, har du heller ikke mulighed for at lære af dine fejl. Elementær opdragelse.

fremfor at forstyrre tråden, var det bedre, om du skrev en besked direkte til vedkommende og sendte en rapport (som vi med glæde har noteret at du også er en flittig bruger af - mange tak) så vi direkte bliver gjort opmærksomme på problemet og stille og roligt kan tage action - og i enkelte tilfælde, som jeg har gjort ovenfor - gøre brugerne opmærksomme på en mere hensigtsmæssig adfærd.

vh Q

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, for 2 timer siden:

fremfor at forstyrre tråden, var det bedre, om du skrev en besked direkte til vedkommende og sendte en rapport (som vi med glæde har noteret at du også er en flittig bruger af - mange tak) så vi direkte bliver gjort opmærksomme på problemet og stille og roligt kan tage action - og i enkelte tilfælde, som jeg har gjort ovenfor - gøre brugerne opmærksomme på en mere hensigtsmæssig adfærd.

vh Q

Hvad betyder "tage action"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 13 minutter siden:

Hvad betyder "tage action"?

det betyder at tage stilling til om et indlæg skal flyttes, redigeres (f.eks bortredigere private oplysninger og billeder uden ophavsret), skjules indtil flere moderator har set det, slettes mv. - eller i mere grelle tilfælde om brugeren skal have tildelt en advarsel, idømmes karantænne eller helt bannes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, Lige nu:

det betyder at tage stilling til om et indlæg skal flyttes, redigeres (f.eks bortredigere private oplysninger og billeder uden ophavsret), skjules indtil flere moderator har set det, slettes mv. - eller i mere grelle tilfælde om brugeren skal have tildelt en advarsel, idømmes karantænne eller helt bannes. 

Hvorfor skriver du så ikke det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor skriver du så ikke det?

beklager at du ikke kender udtrykket "take action", som lidt fordansket bliver til "tage action" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...