Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Fandens til brannert…...

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

…. nogengange forsvinder hukommelsen. Ok i mange tilfælde meget rart men nogengange tænker man "gad vide hvad Havnebumsen nu har lavet" Pt er det sidste i tankerne.

Havnebumsen kan se han i en kæmpe brannert har fået oprettet sig på Talk2us. Nå ja det er hvad der sker! Men så kommer problemet med brannerten, for det er sgu ikke gennemtænkt hvad der er oprettet! Nicket er blevet oprettet med lille h. For helvede da også! Noget værre sjusk og overhovedet ikke Havnebumsen stil. Jeg vil fandene have det ændret til at være med stort H

Men her kommer næste problem. Kan ikke huske Log in koder og har ingen anelse om hvilken emailadresse den er oprettet i så anmodning om at få koderne er udelukket.

En ulykke kommer sjældent alene. Har en fæl mistanke om en knaldhat er i besiddelse af mine log in koder. Og skriver noget værre vås med mit nick. Ok hvad helvede får man lige skrevet i en brannert? ikke til at vide! men vil nu gerne have ændret koderne for at udelukke en klaphat kan lave Talk2us rape på mig!

Alt dette kan kortes ned til… hvordan helvede får man fat i sine log ind koder på Talk2us igen??? så stil på drengen genskabes :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gungner skrev, Lige nu:

Var det sådan du så ud om morgenen

Highly-Commended-Yuzuru-Masuda-600x399.jpg

Sådan føles min tunge i overmorgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Du skal bare være glad for at du overhovedet kunne få lov til at oprette en profil! :D  

 

Troede alle var velkomne på talk2us 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Troede alle var velkomne på talk2us 

Jamen, det var netop efter at have læst det, at jeg ville oprette en profil. Måske skulle der faktisk ha' stået "alle der er enige med BD er velkommen". :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 57 minutter siden:

Jamen, det var netop efter at have læst det, at jeg ville oprette en profil. Måske skulle der faktisk ha' stået "alle der er enige med BD er velkommen". :D 

Kan du ikke oprette dig under et andet navn? Gad altså godt læse dig lave ballade i den andedam :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Plaskeren skrev, for 4 minutter siden:

Kan du ikke oprette dig under et andet navn? Gad altså godt læse dig lave ballade i den andedam :D

Det kan jo også være han oprettede flere profiler i sin brandert :) 

Jeg har læst med på siden i en uges tid, og det er helt tydeligt at nogle har mange profiler ;) It takes a dick, to be a pig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Du skal bare være glad for at du overhovedet kunne få lov til at oprette en profil! :D  

 

Få en debattør af Havnebumsens kaliber i folden er naturligvis en drøm for ethvert forum..

Dog virker det ikke som adgangskravene derovre er voldsom høje!  Roland er kommet ind! kunne du så ikke? ellers kan du vel for helvede finde ud af at håndtere en BigDick så der også blev plads til dig :?

Kan kun sige, når Havnebumsguiden kommer i luften bliver der tale om en slags betaling for Tøserne! Ja det der velgørenheds pis hvor man har oprettet forummet for brugernes skyld er sgu ikke Havnebumsens stil! Næh så bliver der tale om en ordentlig Firmaøse når Havnebumsen skal land og rige rundt for at inspicere Tøserne :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Havnebumsen skrev, for 26 minutter siden:

Få en debattør af Havnebumsens kaliber i folden er naturligvis en drøm for ethvert forum..

Dog virker det ikke som adgangskravene derovre er voldsom høje!  Roland er kommet ind! kunne du så ikke? ellers kan du vel for helvede finde ud af at håndtere en BigDick så der også blev plads til dig :?

Kan kun sige, når Havnebumsguiden kommer i luften bliver der tale om en slags betaling for Tøserne! Ja det der velgørenheds pis hvor man har oprettet forummet for brugernes skyld er sgu ikke Havnebumsens stil! Næh så bliver der tale om en ordentlig Firmaøse når Havnebumsen skal land og rige rundt for at inspicere Tøserne :cool:

Du er sgu sådan en lille nuttet Bums er du, og dimsen er også rigtig nuttet :) Godt nythår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Jamen, det var netop efter at have læst det, at jeg ville oprette en profil. Måske skulle der faktisk ha' stået "alle der er enige med BD er velkommen". :D 

Mon alle kvinder er nægtet adgang... er der nogen rigtige kvinder derovre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nille skrev, for 8 minutter siden:

Mon alle kvinder er nægtet adgang... er der nogen rigtige kvinder derovre ?

Du er der da :):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):):)  :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

... 195 smiley faces..

*Trommehvirvel*

"Og årets vinder, i kategorien "Flest Smiley's i ét indlæg", med 195 stykker, og vel at mærke alle og én glade, er:

Aarhuselsker..!!"

*Aarhuselsker bukker og takker, mens Admin overrækker præmien; Et årskort til ubegrænset at kigge efter søde trunter på Annoncelight & Eroguide.*

Tillykke!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KF skrev, for 23 minutter siden:

*Trommehvirvel*

"Og årets vinder, i kategorien "Flest Smiley's i ét indlæg", med 195 stykker, og vel at mærke alle og én glade, er:

Aarhuselsker..!!"

*Aarhuselsker bukker og takker, mens Admin overrækker præmien; Et årskort til ubegrænset at kigge efter søde trunter på Annoncelight & Eroguide.*

Tillykke!.

Tak min ven. 

Ja, jeg må bruge min ration af smilys i nogle få indlæg, da jeg finder det umådeligt kedeligt og overfladisk at fylde mine mange årlige indlæg med x antal smilys. 

Jeg er sikker på du ved hvor jeg vil hen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

...Jeg er sikker på du ved hvor jeg vil hen..

Den gik lige ind på opslagstavlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...