Hop til indhold

Recommended Posts

 En af de polske piger i Vejgård.

Jeg havde store forventninger, hun ser rigtig fræk ud med hendes kattepote-babse-tatoveringer og hendes frække men også unge ansigt og kønne øjne.

https://annoncelight.dk/showad/193550

Købte en halv time, 700 kr. Med megafransk oven i.

Første negative oplevelse var, at jeg efter at have skyllet mig, gik ind i rummet og der gik ti minutter før hun var klar. EFTER at hun gik på badeværelset. Da hun kom ind i rummet, ringede hendes telefon nemlig. Så gik hun uden at spørge om det var ok. Og ja - der gik ti minutter før hun kom tilbage.

Da hun kom, spurgte hun hvad jeg ville. Så tænker jeg altid, ja, hvad tror du mon?! Så jeg begyndte bare at kramme og se om vi kunne øge temperaturen.

Anden negative oplevelse. Hun var nemlig ikke en skid fysisk. Reagerede overhovedet ikke på nogen form for berøring, heller ikke fake.

Jeg er vild med store babser, og det må man sige at hun har (de er kunstige). Men tredje negative oplevelse var at hun slet ikke lod mig hverken røre, slikke eller sutte.

Og det gjaldt desværre både brystvorter, bryster, mis og ansigt!!!

Jeg kunne lige så godt have rykket den af selv. Hun red mig, men kun i én stilling. Og afslutningen var noget af det kedeligste, jeg nogen sinde har oplevet med megafransk.

Pigens udseende: 7/10
Stedets udseende: 4/10
Pigens serviceniveau: 1/10 (Hun får ET point for at give mig en gang massage bagefter. Og for trods alt at være vældig snakkesalig.)

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan slet ikke se de negative ting du skriver. Er lige kommet ud derfra efter 30 min.

Hun forlod værelset for at gør sig klar og med det samme hun kom ind fik jeg patterne i hovedet og måtte det hele . Kneppede hende bagfra og fik lov at slutte i røven selvom det ikke var aftalt. Det koster normalt 300 ekstra med anal..

 

Jeg har kun positive ting at sige derfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også en super duper oplevelse hos pamela....bestilte en gang super fransk med cim....da hun havde været igang i 5 min...spurgte om jeg ikke ville lave 69er..helt klart var jeg med på den..lækker fisse og hun blev ved til jeg cim...☺

Helt klart vil jeg komme igen...udsende synes jeg var en 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig, men måske har hun bare haft en dårlig dag. Eller fået nok den dag. Jeg har oplevet det samme med Sara for nylig.
Ellers plejer jeg også at være 110% tilfreds på lige præcis dette sted. Gode priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Pamela, omtrent medio december - her gav jeg 700kr for 30 min..

Jeg fik fuld valuta for pengene - Kæle/nusse - Kysse - BJ u gummi, 69'er, masser af god sex (også anal), både blidt og meget hårdt, afsluttede på hendes temmelig gode bryster (dog fake) for bagefter at blive slikket ren..

Så helt klart gentagelses fare herfra, når jeg kommer nordpå igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilslutte mig den dårlige anmeldelse. Besøgte hende til 15 min anal.

Da jeg kom virkede hun meget træt og uinteressant dog skal det siges at jeg kom ved 00-01 tiden måske derfor hun var træt.

Der gik også lang tid fra jeg blev vist ind i rummet til at hun kom og det også virkede som om at sex'en bare skulle overståes så hurtigt som muligt. Dog skal det siges at hun tog pikken i røven uden besvær, Oplever tit at de brokker sig lidt, så der fik hun da et point af mig. 

Imens vi var i gang råbte den anden pige til hende så hun stormede ud af rummet hun kom så igen 5 minutter efter som om ingen ting var sket.

Hun skal have point for hendes krop som var super lækker. 

Redigeret af beessea

Del dette indlæg


Link til indlæg
beessea skrev, for 2 timer siden:

Må tilslutte mig den dårlige anmeldelse. Besøgte hende til 15 min anal.

Da jeg kom virkede hun meget træt og uinteressant dog skal det siges at jeg kom ved 00-01 tiden måske derfor hun var træt.

Der gik også lang tid fra jeg blev vist ind i rummet til at hun kom og det også virkede som om at sex'en bare skulle overståes så hurtigt som muligt. Dog skal det siges at hun tog pikken i røven uden besvær, Oplever tit at de brokker sig lidt, så der fik hun da et point af mig. 

Imens vi var i gang råbte den anden pige til hende så hun stormede ud af rummet hun kom så igen 5 minutter efter som om ingen ting var sket.

Hun skal have point for hendes krop som var super lækker. 

Hehe, løb du med ud, eller stod du bare der, og havde mistet grebet i hendes hofter??

Hvad betalte du for det??

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 50 minutter siden:

Hehe, løb du med ud, eller stod du bare der, og havde mistet grebet i hendes hofter??

Hvad betalte du for det??

Mener det var 700kr. Hun smuttede bare og så lå jeg der pisse nervøs for at der stod nogle rocker eller andre bøller på den anden side af døren :/ 

Redigeret af beessea

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...