Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Søger en gang massage, og så kun HJ. Har læst masse af anmeldelser, men kan ikke finde nogen hvor det kun er HJ.

Det skal helst være sådan der er lidt pirring og usikkerhed. Så ingen afregning eller snak om det inden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle steder hvor du læser om sex er der også kun hj.

hvis du bare går efter massage fra start så kommer budet om hj som regel. Også er kunsten at stoppe der. :-D

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, 
Men vil helst et sted hvor det kun er HJ. Lyder måske lidt mærkeligt, men mere uskyldigt måske :-) 

Vil gerne have et almindelig sted. Hvor der kan komme HJ. Ikke et "thaimassage"bordel hvis det giver mening

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Det vil være lettere at hjælpe dig, hvis du siger hvilken by/landsdel det skal være i :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
peterjones skrev, for 7 timer siden:

Ok, 
Men vil helst et sted hvor det kun er HJ. Lyder måske lidt mærkeligt, men mere uskyldigt måske :-) 

Vil gerne have et almindelig sted. Hvor der kan komme HJ. Ikke et "thaimassage"bordel hvis det giver mening

 

 

Der findes ikke mange steder, hvor det ikke er muligt at gå hele vejen og så er det som 8000 skriver. I Bjerggade 58 i Fredericia gives der en fantastisk massage og her stopper festen med et HJ af mutter selv, som er en særdeles velholdt dame på ca. 50 år.

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Duang Rung Thai Massage i Carl Bertelsens  i Århus ikke netop sådan et sted?

Det er vist rimeligt kompetent massage, og derefter mulighed for HJ. Sådan var det i hvert fald, da jeg var der for ca. 5 år siden, og jeg har ikke læst, at de skulle tilbyde mere.

 

Måske nogen, der har været der nyligere, kan supplere?!

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 10 timer siden:

Er Duang Rung Thai Massage i Carl Bertelsens  i Århus ikke netop sådan et sted?

Det er vist rimeligt kompetent massage, og derefter mulighed for HJ. Sådan var det i hvert fald, da jeg var der for ca. 5 år siden, og jeg har ikke læst, at de skulle tilbyde mere.

 

Måske nogen, der har været der nyligere, kan supplere?!

 

Godt bud

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var her Duang Rung Thai Massage i Carl Bertelsensgade forleden

Hun gav god massage, og spurgte til om jeg ville have mere, det var lidt underlgt, for normalt synes jeg ikke der er tvivl om noget, jeg forstod ikke helt hvad hun sagde, men det endte med hj, hvor hun tog tøjet af og jeg måtte røre hvor jeg ville - prisen blev 700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var alene, jeg er ikke helt sikker på om det var mutter selv, hun var lidt gejlet op, men det er svært at se på thaier, hvor gamle de er, men mit bud er, at det var mutter selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...