Hop til indhold
Jonesjones

Mest tillidsfulde Glædespige?

Recommended Posts

Hej :)

Jeg kunne godt tænke mig at få svar på følgende spørgsmål;

Hvilken pige finder i mest tillidsfuld?

Hvilken pige kan man trygt gå til, hvis man er genert anlagt, og har de mest simple spørgsmål og mest simple lyster, som man ønsker at prøve?

Hvilken pige kan man føle sig tryg hos?
Hvilken pige kan man snakke med om alting?
Hvilken pige kan man betro sig hos? (- og samtidig være 100% sikker på at samtalen holdes fortrolig?)
Hvilken pige er god til at forstå - og sætte sig ind  i - ens tanker?
Hvilken pige kan få selv den mest generte fyr til blomstre?


Findes der én pige som står inde for alle ovenstående kriterier?
I må meget gerne komme med jeres bud :)

På forhånd tak....


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du ikke det er en psykolog / samtalepædagog du søger, og ikke en glædespige. Normalt er det jo først og fremmest sex man søger, og ikke tillid osv, men selvfølgelig hver sin lyst ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonesjones skrev, for 38 minutter siden:

Hej :)

Jeg kunne godt tænke mig at få svar på følgende spørgsmål;

Hvilken pige finder i mest tillidsfuld?

Hvilken pige kan man trygt gå til, hvis man er genert anlagt, og har de mest simple spørgsmål og mest simple lyster, som man ønsker at prøve?

Hvilken pige kan man føle sig tryg hos?
Hvilken pige kan man snakke med om alting?
Hvilken pige kan man betro sig hos? (- og samtidig være 100% sikker på at samtalen holdes fortrolig?)
Hvilken pige er god til at forstå - og sætte sig ind  i - ens tanker?
Hvilken pige kan få selv den mest generte fyr til blomstre?


Findes der én pige som står inde for alle ovenstående kriterier?
I må meget gerne komme med jeres bud :)

På forhånd tak....


 

Der findes mange søde GPer derude. Prøv og læs hvad de skriver i deres profil. Ellers håber jeg at nogen herinde kan anbefale en til dig.

Godt Nytår og held og lykke herfra :-)

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det er forskellig fra person til person. Men vel også hvad man selv forventer og giver af sig selv. Står man som genert eller total åben og klikker kemien. 

For mig personlig (surprice) Trine Tease ( lyder fandme snart som en dum reklame) men hun både giver og tager imod, hos hende har jeg i hvertfald følt mig tryg. Også så meget at vi kan snakke privat, ihvertfald fra min side. 

Men igen du skal nok finde en du selv svinger med og ikke lytte til hvad andre mener og gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Tror du ikke det er en psykolog / samtalepædagog du søger, og ikke en glædespige. Normalt er det jo først og fremmest sex man søger, og ikke tillid osv, men selvfølgelig hver sin lyst ;-)

Eller en psykolog/samtalepædagog, der også er GP. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 10 timer siden:

Har du prøvet hun er sku da over 50 og vel egentlig pissedyr eller hvad?

Ja, jeg har besøgt Sanne

Ja, det er mange penge, da jeg besøgte hende, tror jeg vi brugte 3,5 time sammen - ikke sex det hele, men massage.

Hun skriver at hun ikke er til lige på og hårdt, men der skrives jo også, at det er meget mere end det der søges.

Hun modtager ikke yngre mænd, så jeg tror ikke hun passer på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tjo mange penge-men en GP koster nemt 2000 for én time - her får du 2+ timer for den pris. Men 2000 er da mange penge på én gang - det er vel det du mener. 

Sannes pris er meget meget rimelig. 

Du kunne også vælge at besøge en tantra massøse, såsom 

Trine

Aya

 

Her får du samtale og en lækker massage, der dog ikke går over i decideret sex. Ring til dem og fortæl åbent og ærligt hvad du søger. De er utroligt empatiske og fantastisk søde begge to.

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære JonesJones.

Du stiller en masse spørgsmål, men det store spørgsmål er vel: Hvorfor stiller du alle disse spørgsmål. Hvorfor søger du det, som du søger, og hvad vil du egentlig med et besøg hos en prostitueret kvinde? Det der med at være tillidsfuld kan indbefatte en million forskellige ting. Og den som jeg måske finder tillidsvækkende vil du måske finde utroværdig, og den som jeg finder utroværdig, vil du måske mene er meget tillidsvækkende.

Du stiller simpelthen så mange spørgsmål, der handler om andet og meget mere end købesex. Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men overvej lige om det her game overhovedet er noget for dig.

Men held og lykke i din søgen efter svar og dig selv.

Kærlig hilsen Dani

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joeee skrev, for 14 minutter siden:

Trist hun ikk tager unge fyre, det lyder så lækkert... Kender du nogen der laver noget af det samme som hende ?

Hvis du er moden af alder, så kontakt hende da, du kan højest få nej

Jeg har besøgt Sophia her et par gange, det er mere tantra: http://livsglaedeexperten.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, den ‎29‎-‎12‎-‎2015 at 00:11:

Har du prøvet hun er sku da over 50 og vel egentlig pissedyr eller hvad?

Jeg synes hendes koncept er godt, og hendes alder  kan man aldrig vide, med mindre hun beviser det sort på hvidt. Men med det koncept, er det bedst at det er en voksen kvinde, hun ha erfaringerne. Og med tanke på, hvor lang tid hun bruger på gæsten, så er det ikke dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonesjones skrev, den ‎29‎-‎12‎-‎2015 at 23:43:

Hej :)

Jeg kunne godt tænke mig at få svar på følgende spørgsmål;

Hvilken pige finder i mest tillidsfuld?

Hvilken pige kan man trygt gå til, hvis man er genert anlagt, og har de mest simple spørgsmål og mest simple lyster, som man ønsker at prøve?

Hvilken pige kan man føle sig tryg hos?
Hvilken pige kan man snakke med om alting?
Hvilken pige kan man betro sig hos? (- og samtidig være 100% sikker på at samtalen holdes fortrolig?)
Hvilken pige er god til at forstå - og sætte sig ind  i - ens tanker?
Hvilken pige kan få selv den mest generte fyr til blomstre?


Findes der én pige som står inde for alle ovenstående kriterier?
I må meget gerne komme med jeres bud :)

På forhånd tak....


 

Det handler om kemi, om I kan snakke sammen.

Som telefondame, kan jeg fortælle, at jeg stort set aldrig får at vide, hvad pigen snakker med gæsten om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes hendes koncept er godt, og hendes alder  kan man aldrig vide, med mindre hun beviser det sort på hvidt. Men med det koncept, er det bedst at det er en voksen kvinde, hun ha erfaringerne. Og med tanke på, hvor lang tid hun bruger på gæsten, så er det ikke dyrt.

Sannes alder passer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

JonesJones

Jeg tror ikke du skal regne med at kunne finde en GP der lever op til de forventninger du har i dine spørgsmål - Alle GPere er gode "skuespillere" - de sælger altså sex - og nogle en illusion om kærestesex, men men købesex er købesex, - Det du efterlyser er kvaliteter man har hos sin kæreste - 

Generelt, og det vil sige jeg har kun siden 1977 - Hvor jeg startede med at købe sex - og har afbrud i nogle år hvor jeg havde en kæreste i primo 90 ´erne - og til nu snart 16 - kun mødt en der var indiskret og ventilerede en del på et forum, der nu er lukket, der var ingen skade for hun vidste ikke mere end jeg kunne tåle at få offentligt gjort - 

Men som indledningsvist skrevet - købesex er en illusion og ofte en god en af slagsen - af kærlighed, nærvær tillid - Når du er smuttet er der en ny mand, der får "kærligheden" - se købesex som det er - ren rå god sex 

Måske du har behov for andre løsninger på din forespørgsel

Godt nytår -

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et smukt eksempel på en tråd hvor stamkunder gennem år kan rose deres pige i et tillidsforhold til sparregrisen.

Den mest tillidsfulde pige gemmer den mest tillidsfulde kunde svaret på - ellers forsvinder det tillidsfulde !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stalket P skrev, for 6 minutter siden:

Endnu et smukt eksempel på en tråd hvor stamkunder gennem år kan rose deres pige i et tillidsforhold til sparregrisen.

Den mest tillidsfulde pige gemmer den mest tillidsfulde kunde svaret på - ellers forsvinder det tillidsfulde !

Hvis det er mig du tænker på, er du lidt skævt på den!

Jeg får ikke, eller fik ikke speciel behandling, jeg har besøgt en gang, men havde en god oplevelse:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det er mig du tænker på, er du lidt skævt på den!

Jeg får ikke, eller fik ikke speciel behandling, jeg har besøgt en gang, men havde en god oplevelse:-)

Vildmand, jeg tænkte ikke på dig eller nogle andre. Mit svar er til overskriften i emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

JonesJones: jeg kan jo selvsagt ikke love at du vil føle dig godt tilpas og tryg hos mig, det er jo også noget med kemi, men som udgangspunkt kan jeg godt lide generte mænd og synes jeg plejer at være ret god til at få dem til at slappe af og hygge sig. Det har jeg også fået at vide fra flere af de generte mænd jeg har mødt. Så forudsat at du ellers overholder spille reglerne (pris, booking og generelt god opførsel) skal du være velkommen hos mig :)

Ellers vil jeg til enhver tid foreslå dig at fortælle pigen at du er genert og vil sætte pris på lidt hygge og snak. Tror de fleste af os har hørt det før, og vi ville jo nok ikke være i branchen til at starte med hvis vi ikke godt kunne lide at arbejde med mennesker ;) 

Og hvis du ikke fortæller det, kan det nemt blive misfostået som hovent eller arrogant når du bare står der og ikke siger noget, hvorimod hvis vi ved det er fordi du er genert, så får vi sådan lidt mere lyst til at tage os af dig, lille pus <3 sådan har jeg det i hvert fald selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...