Hop til indhold

Sofie Herning

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens

Jeg vil lige høre om nogle af jer evt. skulle have kendskab til hende her.

https://annoncelight.dk/showad/198770

Har forsøgt at søge lidt efter hende, men jeg er ikke helt sikker på om de resultater der kommer frem vedrører hende.

På forhånd tak :-)

Skrevet
something_hard skrev, for 9 minutter siden:

Har forsøgt at søge lidt efter hende, men jeg er ikke helt sikker på om de resultater der kommer frem vedrører hende.

Mener hun er rimelig nystartet i Herning - og jeg har ikke set nogen anmelde hende endnu - og der er flere i Herning, der har kaldt sig Sofie.

Skrevet
  • Author

Ja okay. Ellers må man vel prøve at kaste sig ud i det.

Skrevet

Jeg vil undersøge, om hun er ægte nok? Er hun det overvejer jeg da et besøg hos hende.

Skrevet

Slet ikke nogen der har erfaringer de vil dele 

Skrevet

Besøgte "sofie96" i sidste uge og kan bekræfte, at hun er god nok ;-) - og vellignende /opdaterede fotos.

Hun lyver ikke i annoncen - hun er optaget af at gøre kunderne tilfredse ;-) - dejlig lydhør og fleksibel. Skal ikke kunne sige om hendes BJ er byens bedste, (som hun annoncerer med) men helt sikkert godt!

Pigen: 7

BJ: 7

Stedet: 10 - mega diskret - i en by tæt ved Herning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.