Hop til indhold
Heine

lyshårede flotbarmede Tina hos BellaSky

Recommended Posts

Ganske kort anmeldelse. Indlevende, sødmefyldt og fantastisk Nytårsknald

http://bellaskygirls.dk

Ringede til Bella Sky - der først på telefonsvareren oplyste at de havde juleferie til den 26'ende : :( ). En ekstra opringning betød dog at der var en venlig dansk mand der ringede tilbage og sendte mig adressen i Lisbjerg. Gode parkeringsmuligheder og gode adgangsforhold. Noget spartansk indretning af aktivitetsrummene i en delvist tom kontorbygning på 1.e sal  men heldigvis varmt og rent. 

I første omgang mødte jeg Barbie - der (ligesom mit ønske Tina)  er den pige der på billederne. Barbie kom spritnyvasket fra badet.. Nydelig pige - måske ganske ganske let forbedret på foto-ene (jeg mødte hende jo også uden krigsmaling) - meget sød og smilende - men jeg havde på forkant besluttet at det skulle være Tina der skulle være min date - og det skulle vise sig at være en fornuftig beslutning.

Desværre var Tina optaget - så jeg satte mig ned i bilen og kørte ind mod Århus igen... jeg var dog ikke kommet længere end Ringgaden før jeg blev ringet op af Barbie - der fortalte at Tina noget før end forventet var blevet ledig - så hvis jeg stadigt var interesseret ?

Yes - Det var jeg - og kom tilbage og blev mødt af en smuk,smuk,smuk og smilende langhåret ungarsk blondine -. Lattermild, - godt gammeldags sød -  kyssende og med en krop man kunne slå ihjel for.... Ferskenblød hud, velduftende, ny-badet og med flot lyst langt hår - en lille diskret tusch over lænden og så ellers de flotteste bløde velsiddende bryster. Præcis - hvis ikke smukkere end billederne (det er uden tvivl hende) . En voksen og begavet pige i 30'erne - og skøn at skue...

Valgte 30 minutter - 800 med 200 kroner tillæg for fransk naturel - ialt 1000 kroner.

den mest velsmagende og velduftende mis, årets absolut bedste blow med masser af opmærksomhed på mine nybarberede boller og et besøg i en stram våd mis betød total overgivelse efter små 20 minutter - resten af den halve time brugte vi på  pillowtalk og grin.. (Tina taler tysk og bor i tyskland)

Jeg tror at jobbet her er af midlertidig karakter til hun får sin civile karriere op at køre efter flytning - jeg ser hende som klar GFE snarere end PSE - og det passer på mine ønsker.

Hun er her til den 5'e januar - og får min allerbedste anbefaling hvis man er til piger man kunne forelske sig i...

sprogligt - Barbie taler fint engelsk , Tina et OK tysk....

 

 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev i 30'erne ... Hun sige selv i den første tredjedel af dem - og det vil jeg ikke udelukke - min egen fornemmelse er måske mere at det er i den sidste del af 30'erne men det er mere væremåden end fysikken der giver mig den (erkendt ubegrundede) fornemmelse

Ligesom jeg har en klar opfattelse af at hun ikke er så rutineret i branchen - eller en dygtig skuespillerinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Heine skrev, den 29/12/2015 at 19:33:

Ganske kort anmeldelse. Indlevende, sødmefyldt og fantastisk Nytårsknald

http://bellaskygirls.dk

Ringede til Bella Sky - der først på telefonsvareren oplyste at de havde juleferie til den 26'ende : :( ). En ekstra opringning betød dog at der var en venlig dansk mand der ringede tilbage og sendte mig adressen i Lisbjerg. Gode parkeringsmuligheder og gode adgangsforhold. Noget spartansk indretning af aktivitetsrummene i en delvist tom kontorbygning på 1.e sal  men heldigvis varmt og rent. 

I første omgang mødte jeg Barbie - der (ligesom mit ønske Tina)  er den pige der på billederne. Barbie kom spritnyvasket fra badet.. Nydelig pige - måske ganske ganske let forbedret på foto-ene (jeg mødte hende jo også uden krigsmaling) - meget sød og smilende - men jeg havde på forkant besluttet at det skulle være Tina der skulle være min date - og det skulle vise sig at være en fornuftig beslutning.

Desværre var Tina optaget - så jeg satte mig ned i bilen og kørte ind mod Århus igen... jeg var dog ikke kommet længere end Ringgaden før jeg blev ringet op af Barbie - der fortalte at Tina noget før end forventet var blevet ledig - så hvis jeg stadigt var interesseret ?

Yes - Det var jeg - og kom tilbage og blev mødt af en smuk,smuk,smuk og smilende langhåret ungarsk blondine -. Lattermild, - godt gammeldags sød -  kyssende og med en krop man kunne slå ihjel for.... Ferskenblød hud, velduftende, ny-badet og med flot lyst langt hår - en lille diskret tusch over lænden og så ellers de flotteste bløde velsiddende bryster. Præcis - hvis ikke smukkere end billederne (det er uden tvivl hende) . En voksen og begavet pige i 30'erne - og skøn at skue...

Valgte 30 minutter - 800 med 200 kroner tillæg for fransk naturel - ialt 1000 kroner.

den mest velsmagende og velduftende mis, årets absolut bedste blow med masser af opmærksomhed på mine nybarberede boller og et besøg i en stram våd mis betød total overgivelse efter små 20 minutter - resten af den halve time brugte vi på  pillowtalk og grin.. (Tina taler tysk og bor i tyskland)

Jeg tror at jobbet her er af midlertidig karakter til hun får sin civile karriere op at køre efter flytning - jeg ser hende som klar GFE snarere end PSE - og det passer på mine ønsker.

Hun er her til den 5'e januar - og får min allerbedste anbefaling hvis man er til piger man kunne forelske sig i...

sprogligt - Barbie taler fint engelsk , Tina et OK tysk....

 

 

Hæhæ - god anmeldelse. Hun er tilbage lige nu og næste uge, kan jeg se på vagtplanen - i øvrigt sammen med Barbie, hvis du skulle have lyst til forandring?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I anledning af påsken - ville jeg give mig selv et lille velsmagende påskeæg ....og det blev Tina (igenigen) ... Efter 3 besøg kender man jo hinanden og hinandens præferencer ganske godt - og det blev også denne gang en vellykket og god oplevelse.

Hvis man er til lækre langhårede, lattermilde, lydhøre, let-tændelige, smilende flot-flot-flot barmede og  intimbarberede voksne piger , og samtidig foretrækker dem stort set tatoveringsfri (et par små fisk på lænden) - så er Tina et oplagt valg...

Hun tager hjem igen på lørdag (men dukker op igen i maj)

 

pris - 1200 for en time - der varede lidt mere - ekstra for super/mega - som jeg dog ikke valgte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...