Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Informationer om den nye linie

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Hej

De fleste har nok bemærket det nye karantæne system. Hvor flere får karantæne og ofte af længere tids varighed. 

Derudover har Administrationen ikke blandet sig alverden i hyggesnak førhen. Kvinder og Mænd kunne oprette konkurrencer i hyggesnak om navneforslag, selfies og what ever uden der var nogen krav eller indblanding fra ledelsen side om anmeldelser fra konkurrencen eller lignende. Ja nu er Prinz jo egentlig blevet fanget i fedtefadet. Han har naturligvis oprettet konkurrencen i den tro at tingene er som de altid har været. Altså det var hans eget valg om det skulle følges op af en anmeldelse. Almindeligvis informerer man om ændrede retningslinier og  god kutyme er det ikke har bagudvirkende konsekvenser som det umiddelbart lyder til at have i dette tilfælde. (efter konkurrencen er oprettet bliver man bedt om anmeldelsen)

Kunne i ikke lave en udmelding om de ting som ændrer sig meget? rart at vide hvad man skal rette sig efter 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan virkelig ikke se, hvad problemet er.
Det er bare at skrive, "Rigtig god oplevelse. Vi havde det super sjovt. Hun kan varmt anbefales."

Det tog mig 20-25 sekunder at skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 2 timer siden:

Hej

De fleste har nok bemærket det nye karantæne system. Hvor flere får karantæne og ofte af længere tids varighed. 

Derudover har Administrationen ikke blandet sig alverden i hyggesnak førhen. Kvinder og Mænd kunne oprette konkurrencer i hyggesnak om navneforslag, selfies og what ever uden der var nogen krav eller indblanding fra ledelsen side om anmeldelser fra konkurrencen eller lignende. Ja nu er Prinz jo egentlig blevet fanget i fedtefadet. Han har naturligvis oprettet konkurrencen i den tro at tingene er som de altid har været. Altså det var hans eget valg om det skulle følges op af en anmeldelse. Almindeligvis informerer man om ændrede retningslinier og  god kutyme er det ikke har bagudvirkende konsekvenser som det umiddelbart lyder til at have i dette tilfælde. (efter konkurrencen er oprettet bliver man bedt om anmeldelsen)

Kunne i ikke lave en udmelding om de ting som ændrer sig meget? rart at vide hvad man skal rette sig efter 

Jeg kan ikke lige se hvad balladen er omkring, tror da bare Ledvogter skrev at han gerne så folk skriver anmeldelser herinde, det har han jo skrevet før sådan generelt, vist nok flere gange. :shock::shock::shock:

Sjov nytårshilsen  "Havne" for resten, du må da have et godt nytår selvom du lige pt virker sur sur sur :D:D:D  http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=849&sid=3c987dda81d708cb5003d77bf4585de6 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
PrinceCharming skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan virkelig ikke se, hvad problemet er.
Det er bare at skrive, "Rigtig god oplevelse. Vi havde det super sjovt. Hun kan varmt anbefales."

Det tog mig 20-25 sekunder at skrive.

Vil lige gøre opmærksom på der efterspørges udmeldinger/informationer vedrørende ændringer i linien. Hvis noget der var ok førhen ikke er ok længere  

Det lægger naturligvis Administrationen frit for hvilket regelsæt de ønsker at følge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Havnebumsens personlige holdning er som angivet i tråden. Synes ikke man skal blande sig i om der bliver skrevet anmeldelse eller ej fra toppen, når det lægger under hyggesnak. Argumentet "hun er sød og dejlig" tager kun få sekunder at skrive er som sådan fint! Og formentlig det man får ud af at pålægge folk at skrive en anmeldelse! Her kan man så diskutere om det hæver sitets niveau eller ej… Havnebumsen har svært ved at se det. 

Men når man selv betaler for en oplevelse burde det nu være frit om man anmelder det eller ej. Synes ikke folk skal pålægges noget.

Anyway det står dem frit for

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu er det svært at følge det høje niveau på Talk2us!!! Men fornemmer at Havnebumsens medlemskab derovre hænger i en tynd tråd. Hvilket er ensbetydende med han hellere må opføre sig ordentlig her :grin:

Redigeret af Havnebumsen
så underlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan virkelig ikke se, hvad problemet er.
Det er bare at skrive, "Rigtig god oplevelse. Vi havde det super sjovt. Hun kan varmt anbefales."

Det tog mig 20-25 sekunder at skrive.

Da jeg selv finder sådanne "anmeldelser" ret intet sigende, så får man ikke den slags at se fra min hånd. Måske som en hurtig kommentar til en efterlysning, men ikke som decideret anmeldelse ;) 

I min verden bliver en anmeldelse mere troværdig, jo mere man kan se skribenten har gjort sig umage med beretningen - men det er selvfølgelig bare min verden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 20 minutter siden:

Men når man selv betaler for en oplevelse burde det nu være frit om man anmelder det eller ej. Synes ikke folk skal pålægges noget.

Omvendt kan der argumenteres for, at trådstarter (TS) bruger EG og EGs medlemmer til at afholde en konkurrence.
Vil TS ikke skrive en anmeldelse, så kan konkurrencen evt. afholdes over PB, FB eller et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

Omvendt kan der argumenteres for, at trådstarter (TS) bruger EG og EGs medlemmer til at afholde en konkurrence.
Vil TS ikke skrive en anmeldelse, så kan konkurrencen evt. afholdes over PB, FB eller et andet sted.

Naturligvis kan den oprettes på Facebook! Dog ser jeg nok Eroguide som et mere oplagt sted. Man kan helt lade være med at oprette konkurrencen såfremt man ikke vil skrive en anmeldelse og det er gældende regler. Men hvorfor have disse regler? så få konkurrencer som vi ser giver næppe fut i anmeldelsesforum. 

Anyway skal man lige informere når man ændrer på reglerne. Så folk kan reflektere over om de vil lave konkurrencen eller ej

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 9 minutter siden:

Men hvorfor have disse regler? så få konkurrencer som vi ser giver næppe fut i anmeldelsesforum. 

Jeg kan kun svare for mig selv: Det er trist at læse om en ny konkurrence, jeg følger indlæggende, når de bliver postet, og den heldige vinder bliver kåret, og så sker der ikke mere...
Det er lidt som at tage en lækker østers i munden, og så skulle spytte den ud igen. Eller vi kan også sige bøf, hvis du bedre kan lide det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
PrinceCharming skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan kun svare for mig selv: Det er trist at læse om en ny konkurrence, jeg følger indlæggende, når de bliver postet, og den heldige vinder bliver kåret, og så sker der ikke mere...
Det er lidt som at tage en lækker østers i munden, og så skulle spytte den ud igen. Eller vi kan også sige bøf, hvis du bedre kan lide det :)

 

Det kan jeg sagtens følge!!!!!! Havnebumsens vil da også gerne se en anmeldelse!!!! Men han mener nu ikke Administrationen skal pådutte folk det af den grund. Er folks egen sag når de nu engang selv betaler

Hverken Kvinder eller Mænd bliver påduttet anmeldelser ved deltagelse i sexevents, gangbang, FKK dage osv.. Der kommer da som oftest en anmeldelse eller 2 men det har nu været folks eget valg :-) 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 timer siden:

Hej

De fleste har nok bemærket det nye karantæne system. Hvor flere får karantæne og ofte af længere tids varighed. 

Derudover har Administrationen ikke blandet sig alverden i hyggesnak førhen. Kvinder og Mænd kunne oprette konkurrencer i hyggesnak om navneforslag, selfies og what ever uden der var nogen krav eller indblanding fra ledelsen side om anmeldelser fra konkurrencen eller lignende. Ja nu er Prinz jo egentlig blevet fanget i fedtefadet. Han har naturligvis oprettet konkurrencen i den tro at tingene er som de altid har været. Altså det var hans eget valg om det skulle følges op af en anmeldelse. Almindeligvis informerer man om ændrede retningslinier og  god kutyme er det ikke har bagudvirkende konsekvenser som det umiddelbart lyder til at have i dette tilfælde. (efter konkurrencen er oprettet bliver man bedt om anmeldelsen)

Kunne i ikke lave en udmelding om de ting som ændrer sig meget? rart at vide hvad man skal rette sig efter 

Karantænesystemet er ikke lavet om, det er det samme som det har været hele tiden. Men linjen er strammet op, efter Administrators ønske. Hvis I er utilfreds med opstramningen, så må I klage til ham.

Eroguide er først og fremmest et forum for anmeldelser af købesex, men vi har højt til loftet, så meget andet kan bringes op herinde. Men vi moderatorer er altså ikke jeres tyende eller au-pair-piger, som I bare kan hundse rundt med som I har lyst. Og vi låser ikke tråde, bare fordi det passer Prinz eller en hvilken som helst anden bruger. Og det har vi aldrig gjort, så det er der absolut intet nyt i.

Jeg har selv ændret dit profilnavn tilbage til Havnebumsen, efter at du en tid ville hedde noget andet. Og jeg er helt med på, at formålet med din profil er at skabe rav i andedammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...