Hop til indhold
Gæst

lady mylena

Recommended Posts

Gæst

Hej hende lady mylena er godt nok svær at få fat i ,hun annoncere at hun kan mødes den 28 og 29 dec, jeg har ringet mange gange i går og i dag, er der nogen der har fået kontakt med hende, jeg vil meget gerne besøge hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
mulle1 skrev, for 6 minutter siden:

Hej hende lady mylena er godt nok svær at få fat i ,hun annoncere at hun kan mødes den 28 og 29 dec, jeg har ringet mange gange i går og i dag, er der nogen der har fået kontakt med hende, jeg vil meget gerne besøge hende

Prøv at skrive til hende her på EG så kan det være du er heldig. ja ellers kan hun være svær at træffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Mulle1

Jeg er ked af at du ikke har kunnet fange mig i tide :( 

Der er utrolig mange opkald & mails m.m., så jeg har haft & har til stadighed en del at se til & har desværre ikke kunnet nå at besvare alle sammen.

Det beklager jeg dybt.

Men som det ser ud lige i øjeblikket har jeg en ledig stund eller to fra på fredag.

Du er meget velkommen til at ringe til mig igen. Så finder vi sikkert en passende tid til en lækker nytårs hyggestund sammen ;)

Hold venligst øje med min hjemmeside : http://www.theladymylena.com & se yderligere under : Kontakt. Siden opdateres ofte.

Jeg håber du må få et rigtigt skønt nytår til vi ses ;)

* Knus fra Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 30/12/2015 at 02:15:

Mmmmmmm Mylena. Fantastisk kvinde!

Hey DJX

Mange tak, i lige måde :)

& tusind tak for den dejlige fredag du gav mig med dit selskab ;) Mmmmm...

Rigtig skøn dag & nytår til dig.

* Knus fra Mylena *

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...