Hop til indhold
Gæst

Forhold til GP?

Recommended Posts

Gæst

Nu har jeg brugt lidt tid på at læse herinde :) både godt og skidt ..

men jeg har tænkt på, er der mon nogen der har et særligt forhold til en GP? Eller om de bare ser dem som en ja, Glædes pige? For mange af fyrene kommer gerne tilbage til den samme glædes pige. Er det tilfældigt eller har er der et særligt forhold ??- håber i forstår mit spørgsmål jeg er bare meget nysgerrig :)! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr183cm skrev, for 7 minutter siden:

men jeg har tænkt på, er der mon nogen der har et særligt forhold til en GP?

Ja, det er der da. Nogen bliver endda gift og får måske ligefrem barn med en GP. Sådan noget sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte min ex på et velrenommeret dansk bordel.. men jeg kom kun hos hende 2 gange før hun røg hjem i privaten.

Så jo det hænder at der opstår "særlig forhold" mellem gp og kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Blue man skrev, for 4 minutter siden:

Jeg mødte min ex på et velrenommeret dansk bordel.. men jeg kom kun hos hende 2 gange før hun røg hjem i privaten

Så jo det hænder at der opstår "særlig forhold" mellem gp og kunde.

Og for nogen sker det også, at forholdet holder. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
mr183cm skrev, for 18 minutter siden:

Nu har jeg brugt lidt tid på at læse herinde :) både godt og skidt ..

men jeg har tænkt på, er der mon nogen der har et særligt forhold til en GP? Eller om de bare ser dem som en ja, Glædes pige? For mange af fyrene kommer gerne tilbage til den samme glædes pige. Er det tilfældigt eller har er der et særligt forhold ??- håber i forstår mit spørgsmål jeg er bare meget nysgerrig :)! 

 

Det er min klare overbevisning, at det i langt de fleste tilfælde gælder, at man blot er godt tilfreds med den oplevelse man bliver budt...

Jeg så en glædespige i ca to år indtil hun stoppede i branchen. Med tiden blev vi rimelig fortrolige - det sker altså når man knalder på månedlig basis - men forholdet udviklede sig aldrig til et decideret venskab. Var det sket, tror jeg simpelthen også det havde været for mærkeligt at betale hende for at gøre de ting hun gjorde ved mig.

Så, ja - man får et specielt forhold til sin faste købesexudbyder som man ikke får  til sin slagter eller købmand. I de fleste tilfælde er det jo en pige man synes rigtig godt om og klikker med personligt. Men få sunde købesexforhold vil udvikle sig yderligere - hverken i en god eller dårlig retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg jo gift og snart i en så høj alder at jeg dårligt kan tillade mig at sige at der er mange af pigerne der er kæreste-potentiale :) - men der er en hel del af de piger jeg har mødt på lagenerne som klart har nogle personlige kvaliteter som man ville være meget tryg ved at ens datter eller svigerdatter havde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt en del piger jeg kom til at føle noget personligt for. Nogle gange var det gensidigt, andre gange var det mest noget jeg bildte mig ind. De fleste gange kunne jeg selv se forskel :-D

Hvis man er i tvivl, er min klare erfaring at pigen som regel ret hurtigt dropper det der med pengene hvis det er gensidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En stor del af de kunder jeg havde igennem årene var faste gæster. Det var ikke venner. Kærester eller elskere. Primissen vi mødtes under var simpelthen for kompliceret til dette. Men jeg var deres hemmelige afbræk i en hverdag hvor job. Familie og måske ensomhed ellers havde en stor rolle. 

Der har været gode fortrolige snakke under deres besøg. Og jeg tror en stor del af dem jeg tiltrak ønskede at dette var en del af besøget. Sexen havde selvfølgelig stor betydning. Men trygheden i at det var den samme pige man så, har helt sikkert også haft stor betydning. 

Jeg oplevede stor omsorg fra dem. Også da jeg stoppede. Men fælles for alle var at man godt vidste hvad primissen var. At jeg kun var til rådighed i den tid der var betalt for. Og der var en stor respekt for dette.

Der er selvfølgelig masser af kunder der ude som ikke ønsker andet end blot at slå op i travbladet. Finde et tlf nummer. Have en oplevelse også går videre i livet. Og hvor er det dejligt at der er plads til begge dele... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kvinden skrev, for 37 minutter siden:

En stor del af de kunder jeg havde igennem årene var faste gæster. Det var ikke venner. Kærester eller elskere. Primissen vi mødtes under var simpelthen for kompliceret til dette. Men jeg var deres hemmelige afbræk i en hverdag hvor job. Familie og måske ensomhed ellers havde en stor rolle. 

Der har været gode fortrolige snakke under deres besøg. Og jeg tror en stor del af dem jeg tiltrak ønskede at dette var en del af besøget. Sexen havde selvfølgelig stor betydning. Men trygheden i at det var den samme pige man så, har helt sikkert også haft stor betydning. 

Jeg oplevede stor omsorg fra dem. Også da jeg stoppede. Men fælles for alle var at man godt vidste hvad primissen var. At jeg kun var til rådighed i den tid der var betalt for. Og der var en stor respekt for dette.

Der er selvfølgelig masser af kunder der ude som ikke ønsker andet end blot at slå op i travbladet. Finde et tlf nummer. Have en oplevelse også går videre i livet. Og hvor er det dejligt at der er plads til begge dele... 

Jamen, der sammenfattede du lige det hele - i få ord. 

Smukt. 

Omsorgen går nemlig begge veje - sådan vil det altid være, når man har været intime sammen. Medmindre man er totalt socialt afstumpet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@mr183cm

 

Det er ikke uden misundelse, at jeg kan læse mig til, at mange tænder alene på kvindens udseende og hendes mestring af håndværket! Men sådan fungerer det desværre ikke for mig.

Jeg tænder ganske enkelt på kvinder, der er ophidsede/får orgasme. Se dét er noget der fungerer rigtig godt i det "civile liv", men lidt af en udfordring ved købesex ;):)

So what to do?

Jeg har over tid opbygget en relation til tre kvinder, hvor jeg får, hvad jeg har brug for. Vi er ikke kærester, vi er ikke venner sådan i klassisk forstand, men vi har et gensidigt trygt og godt forhold til hinanden. En typisk session kan forløbe sådan her: Jeg får oliemassage i en halv time. Så er det hendes tur til at få massage og efter en halv times tid lader jeg det langsomt blive til et HJ til hende. Når hendes orgasme er klinget af, vender jeg hende om på ryggen og så får hun fornøjelsen af mine hænder en gang til.

Og SÅ er det min tur....

De to af kvinderne har givet mig deres private telefonnumre. Den ene kan endda finde på at ringe til mig, hvis hun trænger. De har dog kun nummeret til min pussy-phone.

Og jeg betaler!

Hver gang.

Det passer mig bedst, for på den måde er perspektivet på plads. Jeg skal ikke være hverken kæreste eller nær ven.

/Soi

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Soi skrev, for 12 minutter siden:

@mr183cm

 

Det er ikke uden misundelse, at jeg kan læse mig til, at mange tænder alene på kvindens udseende og hendes mestring af håndværket! Men sådan fungerer det desværre ikke for mig.

Jeg tænder ganske enkelt på kvinder, der er ophidsede/får orgasme. Se dét er noget der fungerer rigtig godt i det "civile liv", men lidt af en udfordring ved købesex ;):)

So what to do?

Jeg har over tid opbygget en relation til tre kvinder, hvor jeg får, hvad jeg har brug for. Vi er ikke kærester, vi er ikke venner sådan i klassisk forstand, men vi har et gensidigt trygt og godt forhold til hinanden. En typisk session kan forløbe sådan her: Jeg får oliemassage i en halv time. Så er det hendes tur til at få massage og efter en halv times tid lader jeg det langsomt blive til et HJ til hende. Når hendes orgasme er klinget af, vender jeg hende om på ryggen og så får hun fornøjelsen af mine hænder en gang til.

Og SÅ er det min tur....

De to af kvinderne har givet mig deres private telefonnumre. Den ene kan endda finde på at ringe til mig, hvis hun trænger. De har dog kun nummeret til min pussy-phone.

Og jeg betaler!

Hver gang.

Det passer mig bedst, for på den måde er perspektivet på plads. Jeg skal ikke være hverken kæreste eller nær ven.

/Soi

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen er indlæg der meget præcist beskriver det ideelle "forhold"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg, og sikkert mange andre, har flere gange modtaget ægteskabstilbud fra thaipiger. Og også fra en spansk pige, som blev meget oprørt over at jeg pænt takkede nej, om det var fordi hun var 'sådan en'?! Det var ikke helt nemt at forklare at sådan hang det bestemt ikke sammen. Vi skiltes dog i en god stemning og jeg har besøgt hende senere. Herligt sydlandsk temperament :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Soi skrev, for 47 minutter siden:

@mr183cm

 

Det er ikke uden misundelse, at jeg kan læse mig til, at mange tænder alene på kvindens udseende og hendes mestring af håndværket! Men sådan fungerer det desværre ikke for mig.

Jeg tænder ganske enkelt på kvinder, der er ophidsede/får orgasme. Se dét er noget der fungerer rigtig godt i det "civile liv", men lidt af en udfordring ved købesex ;):)

So what to do?

Jeg har over tid opbygget en relation til tre kvinder, hvor jeg får, hvad jeg har brug for. Vi er ikke kærester, vi er ikke venner sådan i klassisk forstand, men vi har et gensidigt trygt og godt forhold til hinanden. En typisk session kan forløbe sådan her: Jeg får oliemassage i en halv time. Så er det hendes tur til at få massage og efter en halv times tid lader jeg det langsomt blive til et HJ til hende. Når hendes orgasme er klinget af, vender jeg hende om på ryggen og så får hun fornøjelsen af mine hænder en gang til.

Og SÅ er det min tur....

De to af kvinderne har givet mig deres private telefonnumre. Den ene kan endda finde på at ringe til mig, hvis hun trænger. De har dog kun nummeret til min pussy-phone.

Og jeg betaler!

Hver gang.

Det passer mig bedst, for på den måde er perspektivet på plads. Jeg skal ikke være hverken kæreste eller nær ven.

/Soi

 

 

 

 

 

 

 

 

Wow det lyder til du har det fantastisk ! Godt beskrevet !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Hvor kvinder om mænd mødes kan der ved gensidig tiltrækning opstå romancer der kan føre til kærlighed og ægteskab. Sådan er det vist de fleste steder, også når GP'er møder sine gæster. Men man skal i hvert fald ikke sætte sig det som et mål når man udser sig en GP, uanset om det er en fast eller ej.

Jeg er selv tilhænger af at have en fast GP, fordi jeg synes at det er befriende at mødes mange gange med den samme, fordi man jo så finder ud af hvad den anden kan lide, og man kommer da også til at lære hinanden lidt at kende. Men jeg forventer bestemt ikke at jeg får en veninde eller kæreste. Det har erfaringerne lært mig at lade være med. :wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...