Hop til indhold
Mr1time

Nika & Nicole søskende - trekant :-)

Recommended Posts

Snydt, anmeldelse kommer først imorgen.

har lige fået bekræftet at jeg har fået den første tid imorgen, efter at de lander i Danmark sent i aften. Jubiiiiiiiiiiiii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring Nyborgvej, glæder mig også helt vildt. Har været ved Nika 5 gange før, og hun er super duper, så håber det så er dobbelt så godt når de er to piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers kigget på annoncelight. :P Så er nok ikke helt vågen i nu.
Tak for linket, de virker som nogle dejlige piger. Kunne være man skulle give dem et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde bestilt 1 time med begge søde piger, som vist er søskende i virkeligheden, ellers ligner de godt nok hinanden.

blev modtaget af begge 2 i entre og gik så lige ud og vaskede kalorius inden jeg gik i soveværelset. Begge piger begyndte at kæle med mig og gnide deres kroppe op af mig, mens Nika tungekyssede med mig. De fik i fællesskab alt mit tøj af og lagde mig på sengen. De skiftedes til at tungekysse med mig og give SF, og ind imellem slikkede jeg også dem. Jeg kom allerede første gang uden at have været oppe i nogen af dem, men super lækkert.

efter en god gang snak og grin, skulle vi jo også lige have runde 2.

igen SF af Nicole så jeg kom på dupperne mens Nika sad over mit ansigt. Hun fik både tunge og fingre og som altid virkede det som om hun nød det. Nicole satte kondom på og begyndte at ride mig, super lækkert, jeg trak hovedet væk fra Nikas underliv mens jeg stadig stimulerede hende med fingrene, og kysse Nicole mens hun red mig. Jeg var da så vild at jeg bare ville afslutte, så jeg tog Nicole bagfra mens Nika sad bagved mig og nulrede mine nosser og kildede mine ben og mellemkød. Så kom jeg med et brag igen, og der var nu gået 62 min, uden at jeg havde set de kiggede på uret.

de varmeste anbefalinger til 2. lækre piger hvor man virkelig får nærvær og intense kys. Havde jeg kr.2500.- igen så besøgte jeg dem allerede imorgen igen.

undskyld den rodede anmeldelse, men er på arbejde og har svært ved at få ro til det.

 

skrevet af mand 48 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige håbet på endnu et besøg sidst på ugen, når der var sparet sammen igen, men har lige fået at vide at de rejser Idag kl. 15.00.

så skynd jer drenge hvis i ikke skal gå glip af dette

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...