Hop til indhold
fræk6

Morgensutter i Aalborg på annoncelight

Recommended Posts

Nu skal i høre, skrev 4-5 mails med hende, så var aftalen i hus, tog denne unge dame med på job, hun er fræk sød og venlig, giver simpelthen et super godt blowjob, vådt, dybt, helt ned i halsen, lige til sidste dråbe.. så er hun dejlig at slikke fisse på, man får lov til hun kommer i den største orgasme.  

 

Om jeg vil igen: bestemt

blowjob: 10 

væremåde: 10

prøv det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annonce på Annoncelight.dk

 

Morgen sutter af lækker milf i Aalborg C er slut for Idag.

Nordjylland

I dag, kl. 12:13

 

Trænger du til at få et rigtig godt morgenblow så dagen bare ikke kan gå skidt ;) skriv en mail så kan jeg tilbyde et lækkert blow i Aalborg fra kl 08.15 
Dybt vådt og frækt blow : 500 kr
Skriv mail til: 
[email protected]
Desværre ikke tlf nr pt

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Nu skal i høre, skrev 4-5 mails med hende, så var aftalen i hus, tog denne unge dame med på job, hun er fræk sød og venlig, giver simpelthen et super godt blowjob, vådt, dybt, helt ned i halsen, lige til sidste dråbe.. så er hun dejlig at slikke fisse på, man får lov til hun kommer i den største orgasme.  

 

Om jeg vil igen: bestemt

blowjob: 10 

væremåde: 10

prøv det 

Håber ikke du arbejder i en børnehave :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, ca 160 cm høj, slank, B-skål, mørkhåret, jeg vil sige en fin pige, det bedste ved hende er at hun er rigtig sød, og meget nem at tale med, og mht. Det frække lever hun sig helt med, ingen tvivl så tænder dette hende. Du bliver  ikke skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...