Hop til indhold
Guest PEL

Smukke Elina

Recommended Posts

Blue man skrev, for 38 minutter siden:

Ja hun ser lækker ud. . Men mon den er ægte?  Kan godt have min tvivl. . Men hvis hun er ægte så er vi flere der skal afsted:-)

Synes I skal det det en chance, hun var min debut for 2 år siden i Rødovre, og hun er bare bygget ud og op, en dejlighed fra øst som gav den bedste GFE med østlands uddannelse, forstået sådan at hun gir lov til alt dog med begrænsninger.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 5 timer siden:

Ja hun ser lækker ud. . Men mon den er ægte?  Kan godt have min tvivl. . Men hvis hun er ægte så er vi flere der skal afsted:-)

Billederne stammer fra et bureau, Mavrin models. Men hvis de piger er trætte af glamour fotomodel-tilværelsen og hellere vil gnave gren på tilfældige danskere på Frederiksberg, så er jeg bestemt interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 11 minutter siden:

Billederne stammer fra et bureau, Mavrin models. Men hvis de piger er trætte af glamour fotomodel-tilværelsen og hellere vil gnave gren på tilfældige danskere på Frederiksberg, så er jeg bestemt interesseret.

Du er kongen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr

Tror ikke billederne er hende. Men de KUNNE være. Hun er smuk og lækker, og kan lide hvad hun laver ;)

Hvis du har billederne i baghovedet, bliver du ikke skuffet IRL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
thomas1977 skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen der har været på hende? Overvejer at tage et smut forbi!

Øh, ja. Var det ikke det jeg sagde ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det er ikke hende på billeder, men hun er stadig Mucho lækker, slank - silicone bryster, fast røv, og stram i kødet... 
Kan kun give en god anbefaling herfra, hun kan virke lidt kold,  men hun er lækker-lækker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

jeg har været forbi - synes der be for langt til billederne så jeg gik igen af princip 

SMag er jo meget forskelligt :-) hun er efter min mening ok lækker med ikke mere og giver t-bone ret i hun virker kold - hvilket også træner ned i mine øjne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
anders Jensen skrev, for 20 timer siden:

jeg har været forbi - synes der be for langt til billederne så jeg gik igen af princip 

SMag er jo meget forskelligt :-) hun er efter min mening ok lækker med ikke mere og giver t-bone ret i hun virker kold - hvilket også træner ned i mine øjne :-) 

det er jo fair nok. Jeg synes nu hun er lækker....... og ikke kold når først man er i gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
tvr skrev, for 52 minutter siden:

det er jo fair nok. Jeg synes nu hun er lækker....... og ikke kold når først man er i gang

Helt klart - godt at vide hun løsner op :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge. Tá jer sammen. 

Jeg mødte hende for første gang for 2 år siden i en lejlighed på rødovrevej... Billederne er af hende.. Kan endda genkende hendes lejlighed ud fra de billeder så den er god nok. I øvrigt.. Hun er sindssyg lækker efter min mening.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Asschampion skrev, for 2 timer siden:

Drenge. Tá jer sammen. 

Jeg mødte hende for første gang for 2 år siden i en lejlighed på rødovrevej... Billederne er af hende.. Kan endda genkende hendes lejlighed ud fra de billeder så den er god nok. I øvrigt.. Hun er sindssyg lækker efter min mening.. :-)

Jeg er ked af at skulle irettesætte dig, Asschampignon, men du tager altså fejl

Det er IKKE Elina på billederne, og tro mig jeg har besøgt hende MANGE gange, og hun erkender også det "look-a-like" billeder, flere er lånt HER

Men, hun er som sagt lækker, og INGEN af billederne er taget på Rødovrevej, der har jeg OGSÅ besøgt hende, også da hun arbejde sammen med Blondinen (som jeg ikke lige husker navnet på) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 5 timer siden:

Jeg er ked af at skulle irettesætte dig, Asschampignon, men du tager altså fejl

Det er IKKE Elina på billederne, og tro mig jeg har besøgt hende MANGE gange, og hun erkender også det "look-a-like" billeder, flere er lånt HER

Men, hun er som sagt lækker, og INGEN af billederne er taget på Rødovrevej, der har jeg OGSÅ besøgt hende, også da hun arbejde sammen med Blondinen (som jeg ikke lige husker navnet på) 

Det hører jeg hende om næste gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det gør du bare, men hvorfor behøver du gøre det, du er jo så skråsikker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tilbragt en fin time med Elina idag. Må sige jeg bliver overrasket over hvis billederne skulle være af hende. Det sagt så har hun altså en sprød krop og nogle dejlig lange stænger. Stort plus er hun ikke er bleg for at hjælpe til med at "hjælpe sig selv". 

Jeg syntes ikke kun var specielt kølig ved ankomst. Nej jeg blev ikke mødt med den passion som man nogen gange møder hos nogle latinaer, men hun blev dejligt passioneret da vi først var i gang for alvor.

 

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...