Hop til indhold
asianman

ÅRETS frækkeste "thai-sandwich" Gammel Køge Landevej 505

Recommended Posts

Hej Thailovers

 

I går sad jeg som de fleste af os thailovers og kedede mig efter diverse julearrangementer var overstået. Jeg var groft sagt stangliderlig. Så jeg havde fået et tip af en ven, at jeg skulle besøge Gammel Køge Landevej 505 i Hvidovre http://www.sawadeekathaimassage.dk.

Min ven sagde, at han havde fået den vildeste "thai-sandwich" med to thai-damer i + 30´erne. Han sagde, at det er ikke er hende på billedet på deres hjemmeside. Det var vist deres mamasan. Så jeg tog derud. Fedt at man kan parkere bilen rimeligt diskret, man skulle jo nødig opdages :eek:

Nå ringer på klokken og der kommer en ja en pæn thai-dame i + 30´erne og åbner. Hun spøger på halvdansk/svensk, hvad jeg vil have. Jeg siger, at min ven har været her og fået en "sandwich" eller jeg sagde to piger på samme tid. Hun siger med et frækt glimt i øjet, det gør vi kun for vores stamgæster.

Ja ja..tænkte jeg den er god med dig. Hun viser mig ind til et værelse. Ok pænt og rent og vigtigt, at der ikke lugtede af andre mænd :wink: Hun siger "you pay first". Jeg siger "how much", hun siger på lidt gebrokkent dansk "2000" for 1/2 hr. Syntes at det er lige i overkanten og får hende forhandlet ned til 1500 kr. Så meget kan de heller ikke have at lave 3 juledag.

Jeg smider kludene og er godt liderlig. Så kommer  der hende fra før og en anden thai-dame ind også i + 30´erne. Jeg spørger af ren høflighed, hvad deres navne er eller rettere sagt deres working names. De hedder så Nut og Nok. De smider tøjet og jeg må sige, at de er lige mine typer. Begge med lidt tatoos og Nut med flotte struttende bryster og en lille fræk røv. Den anden Nok også med frække tatoos, ungpige bryster og den lækreste røv. De starter begge med at massere mig. Men jeg går skraks igang med at tungekysse Nok. Det tænder jeg helt vildt på. Nut går i gang med at slikke mine boller. Jeg har selvfølgelig taget et bad inden, at jeg kom. Jeg spørger Nok, om jeg ikke må slikke hendes pussy i mens, at Nut slikker mine nosser og lidt af skaftet på lillemanden. Hold kæft det er frækt. Hun faker måske Nok, men der er godt med mundvand/safter i min mund. Jeg spørger om de ikke kan bytte plads.

Så nu ligger jeg og slikker Nuts lille, dejlige thai-fisse, i mens at Nok slikker mine boller og laver megafransk. Hold kæft! Det er lige før, at jeg eksploderer. Men siger "easy now".

Derefter får jeg dem til at tungekysse hinanden, i mens jeg slikker Nuts tæer (ved det godt, men elsker deres små thai-tæer). Så begynder Nok at finde et gummi frem, men først slikker hun mine boller, lidt af skaftet og sætter gummiet på. Hvorefter hun rider mig for hårdt, i mens jeg har Nuts tæer i munden. Efter max 5 min, kan jeg ikke holde mere. Nok rider bare videre og griner lidt, da hun godt kan se, at jeg er færdig.

Bagefter småsnakker vi lidt. Om jeg vil besøge dem igen YES, YES og YES. Jeg har prøvet og brugt rigtigt mange penge på diverse thai-bordeller. Men de 2 thaidamer i + 30´ erne er til 5 stjerner ud af 5. ÅRETS frækkeste nytårsknald.:-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...