Hop til indhold

Recommended Posts

Her er jeg ny - kan ikke finde rundt i hvad jeg skriver hvor , og hvor det ikke skal skrives !! OG SÅ SLETTER I MIN ALLER FØRSTE ANMELDELSE!  Dårlig stil man .

Der er sq Ingen reklame søjle - (så havde jeg da skrevet mere)

Fx. Vi osse har besøgt rosa - her på Fyn !! Men da vi gik fra Isabella - havde vi en god fornemmelse i maven ! Synd min tråd er blevet slettet - fordi eroguide politiet lige kom forbi !! Nu gider jeg jo ikk skrive alt det jeg gjorde før ! 

Faktisk er det synd for isabella - som er mere end bare et besøg værd !! Håber der er flere , som deler min mening !!!

Knus Kimberly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Kimberly skrev, 1 time siden:

Her er jeg ny - kan ikke finde rundt i hvad jeg skriver hvor , og hvor det ikke skal skrives !! OG SÅ SLETTER I MIN ALLER FØRSTE ANMELDELSE!  Dårlig stil man .

Der er sq Ingen reklame søjle - (så havde jeg da skrevet mere)

Fx. Vi osse har besøgt rosa - her på Fyn !! Men da vi gik fra Isabella - havde vi en god fornemmelse i maven ! Synd min tråd er blevet slettet - fordi eroguide politiet lige kom forbi !! Nu gider jeg jo ikk skrive alt det jeg gjorde før ! 

Faktisk er det synd for isabella - som er mere end bare et besøg værd !! Håber der er flere , som deler min mening !!!

Knus Kimberly 

Kan kun tilslutte mig Kimberly's indlæg. Det er et par dejlige piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man som 23 årige skriver, at man er MILF i sin annonce. Kan man havde svært ved, at tro på det seriøse.

 

Pite 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 12 minutter siden:

Når man som 23 årige skriver, at man er MILF i sin annonce. Kan man havde svært ved, at tro på det seriøse.

 

Pite 

Den har jeg altså også studset lidt over, starter MILF ikke omkring de 35+ ?

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella og Fie skrev, for 1 minut siden:

Haha drenge nu må i altså stoppe jeg har en dreng på 3 et halvt så. Selvfølgelig er jeg milf ;)

Ok ven, du er MILF, sorry :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En milf betyder oversat til dansk "lækker mor jeg godt gad kneppe" ;) og i kan se mig på dkwebcam.dk under offline modeller og søg på isabellaphil :)

fynboen11 skrev, for 4 minutter siden:

En MILF er en person der drømmer om sex med nogle på alder med sit barn.

Sådan forstå jeg en MILF 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella og Fie skrev, for 32 minutter siden:

Haha drenge nu må i altså stoppe jeg har en dreng på 3 et halvt så. Selvfølgelig er jeg milf ;)

Milf (et akronym for Mother/Mom/Mama I'd Like to Fuck) er et populært begreb som for det meste bliver brugt på nettet til at beskrive sex med modne kvinder, deraf det engelske udtryk MILF. Milf står for Mother I'd Like to Fuck, eller på dansk mor jeg gerne ville kneppe. Begrebet menes at gå tilbage til starten af 1970'erne, men blev først rigtigt populært i 1999 da John Chos figur i American Pie brugte det om Stiflers mor.

Oprindeligt blev udtrykket brugt om kvinder, der aldersmæssigt kunne være beundrerens egen mor. Senere er begrebet dog blevet udvidet til generelt at omtale modne kvinder, som har født børn. 

 

Vist kun i din egen fantasi du er en MILF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella og Fie skrev, for 13 minutter siden:

En milf betyder oversat til dansk "lækker mor jeg godt gad kneppe" ;) og i kan se mig på dkwebcam.dk under offline modeller og søg på isabellaphil :)

 

MILF er vel et begreb der er åbent for personlig fortolkning. Her er der en anden fortolkning af det som jeg nok tror der er den mest anerkendte:
https://da.wikipedia.org/wiki/Milf

Men what so ever - hvad tøsen ellers kalder sig er vel lidt lige meget. Tror ikke der er nogen der forventer - håber - på en moden kvinde over 35 hvis de laver en aftale med disse to.
Hovedsagen er vel også at man får noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella og Fie skrev, for 3 timer siden:

En milf betyder oversat til dansk "lækker mor jeg godt gad kneppe" ;) og i kan se mig på dkwebcam.dk under offline modeller og søg på isabellaphil :)

 

Genialt træk lige at smide en teaser ud... Alt er self. tjekket ud nu, og må indrømme at jeg er så tæt på at booke et møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phenomenon skrev, den Monday, December 28, 2015 at 14:48:

Genialt træk lige at smide en teaser ud... Alt er self. tjekket ud nu, og må indrømme at jeg er så tæt på at booke et møde.

 

Du er mere end velkommen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...