Hop til indhold
Stor_mand

Delicia Brørup

Recommended Posts

Hej Ærede forum,

Jeg er ret ny i denne her verden... så prøver lige med mit første indlæg.

Jeg går med planer om at aflægge https://annoncelight.dk/showad/196195 et besøg. hun ser jo drønlækker ud på billederne, og desuden er hun sød at skrive med.

Men inden jeg satser alle sparepengene på hende, så ville jeg høre om der var andre der har haft oplevelser med hende?

Håber i har lyst til at svare :-)

De bedste hilsner

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
sejer skrev, den 2.1.2020 at 23:03:

Hun er i Fåborg ca hver 14. dag - og har været der idag, men annoncen er slettet. Kig selv after om 14 dage.

Hej Sejer

Er du sikker på at det er tidligere "Delicia" der på fyn?

Jeg kan godt se lidt ligheder på de sparsomme billeder, jeg tænker bare at "Delicia" er noget højere end de 169 cm der er opgivet i annoncen for "Sofia".

Men det er måske for at man ikke ønsker annoncerne er for ens at der er oplyst lidt variation. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
ahfs skrev, for 11 minutter siden:

Hej Sejer

Er du sikker på at det er tidligere "Delicia" der på fyn?

Jeg kan godt se lidt ligheder på de sparsomme billeder, jeg tænker bare at "Delicia" er noget højere end de 169 cm der er opgivet i annoncen for "Sofia".

Men det er måske for at man ikke ønsker annoncerne er for ens at der er oplyst lidt variation. :)

Men jeg kan sku godt se, når jeg går i detaljerne at den er god nok. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er sikker på at det er den tidligere Delicia. Kan godt genkende hende på billederne. Og ja hun er fantastisk. 

Alderen 35 tror jeg dog ikke helt holder mere, hun er mere i starten af 40'erne nu, men stadig super skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...