Hop til indhold
ommeren

Thaimassage 3 mand Århus ?

Recommended Posts

Er der et sted i Aarhus, hvor 3 mand kan få massage samtidig ? Jeg har et forretningsmøde, som jeg godt kunne forestille mig, kunne udvikle sig til noget sjovt..... Grønnegade ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
ommeren skrev, 1 time siden:

Er der et sted i Aarhus, hvor 3 mand kan få massage samtidig ? Jeg har et forretningsmøde, som jeg godt kunne forestille mig, kunne udvikle sig til noget sjovt..... Grønnegade ? 

Mig bekendt er der ikk mange steder der er plads til 3,  og hvad jeg erinder, så mener jeg de har 3 piger i Grønnegade, har ikk selv været der, så om de har 3 rum ved jeg ikk? Tror ikk der er mange steder med 3 rum? Men et Forretningsmøde med Thai-massage kan kun gå godt, de er sku så smukke og dejlige :)  go Tur :) nice

Del dette indlæg

Link til indlæg
ommeren skrev, for 9 timer siden:

Jeg laver vidst de forkerte forretninger.

Grønnegade er en mulighed.

Augustenborggade har også tre rum med baglokalet, men sjældent 3 piger men det kan garanteres skaffes.

jyllandsgade hvis man har lidt fantasi med forlokalet kunne være en mulighed 

asian på jordbrovej hvis den ikke er lukket.

kirkedammen virker også stor men er ikke sikker.

tror også godt der kan klemmes tre mand ind hos gong i Viby .

hvad vil du købe af mig for at jeg kan deltage :-D

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Mirko skrev, for 5 timer siden:

N N Grønnegade har 3 rum og altid 3-4 piger på arbejde.

NN Grønnegade er ikke noget dumt valg, sådan generelt og nok også i denne her forbindelse. Som regel er det søde unge pæne piger man møder der. Det kan man ikke sige om alle steder i byen.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...