Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Kimi sidste dag før jul. Jeg ringede på uden aftale og fik valget mellem Kimi og ingen andre. Hun er lidt ranglet og tynd, hvorfor jeg nok ikke havde valgt hende, hvis der havde været andre, men det var nok godt.

Kimi talte ikke meget engelsk, men hun kunne en smugle dansk. Hun fortalte at hun går på sprogskole.

Jeg betalte for en time og startede med det obligatoriske bad. Her kom Kimi ud og vaskede mig og sig selv. Vi fulgtes ind i rummet, hvor Kimi startede med tungekys og økofransk. Senere sex i forskellige stillinger. Kimi var meget kærlig, nærværende og man kunne røre overalt på hende. Hun er nok noget af det bedste jeg har prøvet af købepiger og kan klart anbefales.

Til dem der spørger om detaljer, var det standartprisen på 1.300,- kr. Som de fleste Japanere var hun barberet med en forholdsvis langhåret dusk mellem benene. Ellers meget små bryster og helt igennem naturlig.

https://daisyclub.dk/kimi

thumb-kimi-10.jpg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse. Lyder som du har haft en rigtig dejlig oplevelse.

Andetsteds er der ellers en anden der har skrevet, at Kimi var en der helst ville have tiden til at gå, uden at gøre megen indsats selv. Kan da være man selv skulle prøve denne lille godte. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte Kimi for 2 timer siden og hun var servicemindet og så glatbarberet som man kan være. I min optik kunne hun være alt fra 17-21 år og jeg følte virkelig at jeg havde sex med en lille skolepige fra Japan.

Hun er virkelig lille og spinkel, men har dejligt faste små bryster og en lille røv der er skåret i granit når hun sidder klar til doggy på alle fire. Hun var helt villig til at lade sig overgramse overalt hvor mine hænder greb fat.

Hendes indledende blowjob førte til en tidlig og temmelig kraftig udløsning i munden på hende, men det tog hun pænt.

Den næste kom knap så tidligt i akten af flere årsager.

Da hun lå på ryggen klynkede hun så meget at jeg måtte stoppe med at ta' hende. Jeg spurgte om det gjorde ondt hvortil hun svarede ja. Så vendte jeg hende om på maven og masserede hende - godt skuffet over at hun var for øm til sådan en ellers blid omgang.

Efter to udløsninger var jeg ellers indstillet på at gå med tak, men hun tog selv initiativ til at olie-massere mig tiden ud.

Dette førte til lidt anstrengt small talk da sprogbarrier virkelig var på spil på både dansk og engelsk for hendes vedkommende. 

Daisy Club virkede professionelt og gennemført som klinik. Særlig flink er ladyboy'en som leder arrangementets drift.

 

Redigeret af Crushinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crushinger skrev, for 24 minutter siden:

Jeg besøgte Kimi for 2 timer siden og hun var servicemindet og så glatbarberet som man kan være. I min optik kunne hun være alt fra 17-21 år og jeg følte virkelig at jeg havde sex med en lille skolepige fra Japan.

Hun er virkelig lille og spinkel, men har dejligt faste små bryster og en lille røv der er skåret i granit når hun sidder klar til doggy på alle fire. Hun var helt villig til at lade sig overgramse overalt hvor mine hænder greb fat.

Hendes indledende blowjob førte til en tidlig og temmelig kraftig udløsning i munden på hende, men det tog hun pænt.

Den næste kom knap så tidligt i akten af flere årsager.

Da hun lå på ryggen klynkede hun så meget at jeg måtte stoppe med at ta' hende. Jeg spurgte om det gjorde ondt hvortil hun svarede ja. Så vendte jeg hende om på maven og masserede hende - godt skuffet over at hun var for øm til sådan en ellers blid omgang.

Efter to udløsninger var jeg ellers indstillet på at gå med tak, men hun tog selv initiativ til at olie-massere mig tiden ud.

Dette førte til lidt anstrengt small talk da sprogbarrier virkelig var på spil på både dansk og engelsk for hendes vedkommende. 

Daisy Club virkede professionelt og gennemført som klinik. Særlig flink er ladyboy'en som leder arrangementets drift.

 

Pas på, du forbryder dig mod paragraf 7 i retningslinjer for EG: Det er forbudt at skrive eller antyde, at massagepigen er under 18 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fafnersbane skrev, for 52 minutter siden:

Pas på, du forbryder dig mod paragraf 7 i retningslinjer for EG: Det er forbudt at skrive eller antyde, at massagepigen er under 18 år.

Det er måske så meget sagt at han antyder at hun er under 18.. men hvis hun er under 18 er det nok i virkeligheden værre at han har forbrudt sig imod straffeloven og meget nemt kan spores direkte herfra. Men lad os nu lade værre med at køre endnu en ellers udmærket anmeldelse af sporet. Det er efter min mening helt utænkeligt at daisyclub kunne finde på at have piger under 18.

N

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 2 timer siden:

Det er måske så meget sagt at han antyder at hun er under 18.. men hvis hun er under 18 er det nok i virkeligheden værre at han har forbrudt sig imod straffeloven og meget nemt kan spores direkte herfra. Men lad os nu lade værre med at køre endnu en ellers udmærket anmeldelse af sporet. Det er efter min mening helt utænkeligt at daisyclub kunne finde på at have piger under 18.

N

Det er ikke min fornemmelse at hun er under 18 år. Jeg vil gætte på noget i starten af tyvene. Den spinkle krop kan snyde, hende yngre end hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OBS OBS

Jeg skrev som jeg gjorde om Kimis alder blot for at bekræfte at jeg tror på at hun ikke er ÆLDRE end det angivne (21 år). Jeg har indtryk af at dette er et lidt poleret fakta hos andre annoncer og piger?

Nuvel, det var en ret kluntet måde at gøre dette på og i realiteten var det IKKE et plus for mig at hun virker så ung og faktisk lever op til hvad der står, aldersmæssigt.

Jeg er nybegynder og har derfor meget lidt sammenligningsgrundlag, men har læst mange andres anmeldelser fra diverse steder og kender en veteran i faget som også har fortalt lidt. Men som allerede skrevet er det også hos mig helt og aldeles utænkeligt at Daisy Club skulle have nogen ansat under 18 år!

I øvrigt tak for info om ovenstående - jeg må lige læse op på regler, da jeg ikke ønsker at forbryde mig på nogen måde.

Redigeret af Crushinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daisymann skrev, for 2 timer siden:

jeg står ved min oplevelse af hende som kedelig og hun trak tiden ud osv  

Ja, og?

Daisymann skrev, for 2 timer siden:

og vil tro hun er 25 år gammel og tynd 

Du er så bitter, at du føler behov for at oprette to negative indlæg i tråden (du kunne have valgt at redigere det første).
 

migmanden skrev, for 13 timer siden:

Billedet er vist løgn og latin:

Nu man desværre ikke finde de "originale" med det google link, men man kan se et her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46368-skønneste-piger/?do=findComment&comment=376745

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at specielt dette billede er mere rigtigt. Specielt her kan man se de små, men faste bryster med store brystvorter.  Om nogle af billederne er falske, eller bare godt fotograferede for af fremhæve pigen er svært at sige. Det ændrer ikke på at hun var god til sit arbejde.

 

 

 

kimi-3.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg er ikke bitter besøger mange piger nogle gode andre mindre gode længere er den ikke .. må man ikke være ærlig om det man oplever ell hvad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Daisymann skrev, for 16 timer siden:

jeg er ikke bitter besøger mange piger nogle gode andre mindre gode længere er den ikke .. må man ikke være ærlig om det man oplever ell hvad

Jeg synes det vigtigt der er plads Til begge sider i en debat / anmeldelse så "jo" herfra til at du målte ærlig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Det här blir min första post! Har läst ganska mycket här på forumet under årens lopp och fått många goda tips. Tänkte således att det nu äntligen skulle vara på tiden att jag joinade och bidrog!

Träffade Kimi för några dagar sedan och det var en trevlig tjej som gick med på det mesta. Hon stönade ganska mycket vilket förmodligen var fejk men tänker man inte på det så förhöjer det upplevelsen istället. Hon var glattbarberet när jag träffade henne, väldigt smal är hon som sagt, men naggande god och med en bra närvaro.

Kimi är snarare Kines än Japan då hon inte förstod ett enda ord japanska. Jag kan lite fraser på japanska (eftersom jag varit där några gånger) och hon förstod inte ett enda ord :-). Kanske ska detta vara hennes "image" och det är väl inget är väl fel i det så länge allt annat är sant och sexet bra.

Stället ligger ju inte direkt så diskret till när halva Köpenhamn ser en när man gått upp för trappan :-D och det dessutom är en bilverkstad,  som jag nästan gick på först, på samma adress.

Redigeret af Svensken666
Stavfel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige byde ind med en anmeldelse fra i dag. Billedet højere oppe i tråden med en pige (hedder også Kimi), der ligger på en hvid pels, er ikke den Kimi der er der nu. Jeg har besøgt pigen på billedet, for noget tid siden, og husker især hendes mange strækmærker som også ses på billedet. Jeg bestilte tid hos den nye Kimi, og kom hurtigt til. Hun lukkede selv op iført en lille sort kjole. Hun er meget køn og charmerende at se på, og yderst imødekommende. Hun er absolut skinny, med en meget stram røv og små faste bryster. Glatbarbaret, så totten må være faldet. Vi startede med massage liggende på maven, hvor især røv, kugler og pik blev masseret bagfra. Hun får trukket pikken bagud, og ender med at kysse og slikke kugler og pik. Fuck, hvor ville jeg gerne have kigget på samtidigt. Om ryggen og så en super gang økofransk, mens jeg massere hendes bryster, røv og fisse, som allerede er våd uden brug af glidecreme. På med kondom og hun giver en fantastisk ridetur, mens hun bliver mere og mere ivrig. Hun undgår kys, men midt i rideturen virker hun super ophidset og så jeg får  de længste våde tungekys, mens hun sitrer. Jeg håber hun kom ellers er hun en meget dygtig skuespiller. Smider hende om på ryggen, og slikker hendes glatte lækre fisse indtil hun nærmest hiver mig indenbords. Jeg er ved at komme, men gerne trække tiden lidt mere, så jeg får hende om på ryggen, og massere hendes ryg, lår, balder og fisse bagfra, fuck et lækkert syn. Tager hende så hårdt bagfra og jeg vil tro hun kommer igen. Jeg ligger mig på ryggen og tager kondomet af, hun sætter sig i en 69´er, og mens jeg slikker hende giver hun det mest fantastiske blowjob, og jeg kommer i en mega udløsning i hendes mund. Klart en af de allerbedste sex oplevelser jeg nogensinde har haft. Hun fortjener at blive behandlet godt og med respekt. Hun taler ikke engelsk men en lille smule dansk, man kan sagtens føre en samtale. Hun er i Danmark i ca. 2 måneder endnu. Hun er super charmerende at tale med, og har smukke levende øjne og  meget smuk lækker mund.

Krop: 12 efter min smag.

Ansigt: 10

Indlevelse: 12

Alder 21, efter hendes eget udsagn og japansk.

Jeg kan sgu. ikke finde noget der trækker ned :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun gav mig et knus imens hun var oprejst og i bare tæer. Min vurdering er ca. 1,65 uden sko.

Redigeret af Crushinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crushinger skrev, for 4 timer siden:

Hun gav mig et knus imens hun var oprejst og i bare tæer. Min vurdering er ca. 1,65 uden sko.

Tak. Ganske høj af en asiatisk pige at være

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...