Hop til indhold

penis længde

Featured Replies

Skrevet
Argent skrev, for 9 timer siden:

Var dog også ung og bekymret engang, for vil da bestemt sige at jeg er en "grower"

Blandt kvinder skelnes der mellem "kødpik" og "blodpik" (ved jeg fra adskillige julefrokostdiskussioner af emnet).

• Svar 53
  • Visninger 8.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• man skære de yderste 30 cm af så er der 23 cm tilbage

• Læste for et par måneder siden, at den første penistransplantation, skulle være foretaget i, jeg tror det var Sydafrika. Jeg er vist gennemsnitlig af længde, men har aldrig, jeg understreger ALDR

• Var der noget i vejen med de 35 svar i din tråd med samme spørgsmål, fra 1. Dec.?    

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Det tror jeg nu nok min kan - på en kold dag :)

I slap tilstand, i koldt vejr, så kan jeg til tider komme helt ned på 2-3cm. Løs forhud tæller sq ikke for så kunne vi da godt sige 5cm i kold tilstand. Men så længe den vokser til lige over gennemsnittet i eregeret tilstand har jeg det egentlig fint med det. Og så snakker vi en længdeforskel på 6-8 gange og altså ikke kun 4-5.

Det plejer dog at være mundtøjet og mit håndarbejde jeg får ros for - så mon ikke det egentlig er lidt lige meget :)

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.