Hop til indhold
Gæst

Bromøllevej hunstrup (Thisted) nogle anbefalinger?

Recommended Posts

Gæst

Hej alle sammen, jeg er lidt ny her på siden og kunne godt bruge lidt hjælp :)

jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen har været på bromøllevej, hvordan er kvinderne der ude, og er det turen værd i forhold til pris?

jeg har prøvet at ringe derud for at bestille tid mens det nummer jeg er blevet oplyst kan jeg ikke komme igennem på 52 67 11 77 nogen der har et funktionelt nummer?

 

jeg har tidligere været en tur på Nytorv (1-2 år siden) og blev mødt af en ældre kvinde jeg fik bare en sutter som egentlig var ganske ok hendes hår var meget stift og synes ikke hun helt var noget for mig udseendemæssigt. Så jeg håbede der var en lidt yngre kvinde på bromøllevej

er det eventuelt et andet sted nær Thisted/Thy der kan anbefales?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pede_d skrev, for 20 timer siden:

Hej alle sammen, jeg er lidt ny her på siden og kunne godt bruge lidt hjælp :)

jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen har været på bromøllevej, hvordan er kvinderne der ude, og er det turen værd i forhold til pris?

jeg har prøvet at ringe derud for at bestille tid mens det nummer jeg er blevet oplyst kan jeg ikke komme igennem på 52 67 11 77 nogen der har et funktionelt nummer?

 

jeg har tidligere været en tur på Nytorv (1-2 år siden) og blev mødt af en ældre kvinde jeg fik bare en sutter som egentlig var ganske ok hendes hår var meget stift og synes ikke hun helt var noget for mig udseendemæssigt. Så jeg håbede der var en lidt yngre kvinde på bromøllevej

er det eventuelt et andet sted nær Thisted/Thy der kan anbefales?

Prøv at ring på nummeret til Nytorv... Det er den samme pige, som driver begge steder... Mig bekendt, er der dog lukket på Bromøllevej pt, men det kan du selvfølgelig få alt at vide om, når du ringer til Nytorv !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
netrom1919 skrev, 1 time siden:

Prøv at ring på nummeret til Nytorv... Det er den samme pige, som driver begge steder... Mig bekendt, er der dog lukket på Bromøllevej pt, men det kan du selvfølgelig få alt at vide om, når du ringer til Nytorv !!

Jeg har været forbi ude i hundstrup og det ser ikke helt lukket ud men hvem ved, jeg må bare prøve at ringe til Nytorv, ellers må jeg bare prøve at komme derned en tur igen. 

Trods jeg ikke synes hun var noget specielt da jeg var der sidst men det er dog også lang tis siden.

er der en pige på Nytorv der kan anbefales?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pede_d skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har været forbi ude i hundstrup og det ser ikke helt lukket ud men hvem ved, jeg må bare prøve at ringe til Nytorv, ellers må jeg bare prøve at komme derned en tur igen. 

Trods jeg ikke synes hun var noget specielt da jeg var der sidst men det er dog også lang tis siden.

er der en pige på Nytorv der kan anbefales?

Et stykke tid siden jeg var der sidst, men som på alle andre Thai klinikker er der stor udskiftning på stedet, så du er nødt til at tage kontakt og forhøre dig om pigerne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...